Autor Subiect: Porsche 911 (1:18) - AUTOart vs. CMC  (Citit de 6778 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline brcosminp

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 184
Re: Porsche 911 (1:18) - AUTOart vs. CMC
« Răspuns #10 : Iulie 04, 2014, 03:35:27 a.m. »
Haideti sa le luam pe rand, incepem cu profilul


Offline Law

  • Administrator - Membru Fondator CCMAR
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1732
    • AurosWorld
Re: Porsche 911 (1:18) - AUTOart vs. CMC
« Răspuns #11 : Iulie 04, 2014, 08:10:15 a.m. »
Interesanta diagrama din muzeul Porsche.

Imi pare mie sau la CMC rotile spate sunt mai evazate decat la AA? ::) Parca au un unghi de cadere mai pronuntat.

asta cu rotile vroiam sa zic si eu...posibil de la greutatea machetei sa se dezaxeze!?... AA sta mai bine pe "sosea".

La CMC imi plac foarte mult farurile clare, spre deosebire de AA care sunt putin mate...si la parbriz...se vad niste reflexii de curcubeu la AA - cred ca din cauza calitatii materialului folosit.

Offline Remus

  • Global Moderator - Membru Fondator CCMAR
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2190
Re: Porsche 911 (1:18) - AUTOart vs. CMC
« Răspuns #12 : Iulie 04, 2014, 08:32:00 a.m. »
si la parbriz...se vad niste reflexii de curcubeu la AA - cred ca din cauza calitatii materialului folosit.

 Reflexiile sunt prezente la mai multe machete fotografiate de Twins.
« Ultima Modificare: Iulie 04, 2014, 09:15:00 a.m. de mirci »
Cumpar masinute vechi romanesti.

Offline ionut

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 122
Re: Porsche 911 (1:18) - AUTOart vs. CMC
« Răspuns #13 : Iulie 04, 2014, 10:53:08 a.m. »
Reflexiile multicolore (cred ca e vorba de refractie, descompunerea luminii) sunt cauzate mai degraba de filtrele foto atasate obiectivului si apar la fotografii realizate din anumite unghiuri. Am observat aparitia lor atunci cand folosesc un filtru de polarizare, indiferent de macheta.

Offline ionut

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 122
Re: Porsche 911 (1:18) - AUTOart vs. CMC
« Răspuns #14 : Iulie 04, 2014, 11:08:19 a.m. »
Problema cu pozitia rotilor are legatura cu constructia modelelor, in cazul CMC articulatiile sunt mai aproape de realitate. E vorba de arcuri (lamelare) si bascule functionale, de regula metalice. E destul de complicat sa faci un astfel de angrenaj sa aiba o pozitie 100% corecta, sunt o gramada de nituri si suruburi pe acolo. In cazul altor machete, componentele articulatiilor sunt de plastic, iar suspensiile, desi functionale, nu reproduc intocmai sistemul real.

Pentru o macheta care zace in vitrina ai zice ca nu e mare lucru daca are sau nu astfel de detalii, dar un produs premium se detaseaza si prin felul in care este conceput si fabricat prin zone mai putin vizibile. E o placere de fapt sa studiezi astfel de machete si sa constati ca imita asa de bine realitatea.

Offline ksm

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 297
Re: Porsche 911 (1:18) - AUTOart vs. CMC
« Răspuns #15 : Iulie 04, 2014, 11:25:35 a.m. »
Ionut, ai perfecta dreptate! Dar! Nu e tocmai placut sa primesti o macheta cu defecte gen inclinatia rotii gresita etc

Offline twins

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 102
  • Classic Cars
Re: Porsche 911 (1:18) - AUTOart vs. CMC
« Răspuns #16 : Iulie 04, 2014, 12:00:38 p.m. »
si la parbriz...se vad niste reflexii de curcubeu la AA - cred ca din cauza calitatii materialului folosit.

Efectul de curcubeu care apare in unele din fotografiile mele este rezultat in urma utilizarii unui filtru de polarizare si nu din cauza calitatii materialului folosit de Autoart la parbriz.

Mai demult, imi placea sa folosesc acest filtru cand fotografiam machetele, pentru a elimina reflexia luminii de pe caroserie si evidentierea/accentuarea culorii reale a machetei si uneori pentru a se vedea interiorul machetei (transparenta parbrizului). In prezent il utilizez doar la fotografia de exterior sau daca fotografiez masini reale.

Reflexiile pot ajuta sau pot dauna unei imagini. Depinde ce ne dorim de la ea, ce vrem sa aratam si ce nu, ce vrem sa vedem si ce nu. De obicei suprafetele lucioase au cele mai multe reflexii.


« Ultima Modificare: Iulie 04, 2014, 12:02:47 p.m. de twins »

Offline Law

  • Administrator - Membru Fondator CCMAR
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1732
    • AurosWorld
Re: Porsche 911 (1:18) - AUTOart vs. CMC
« Răspuns #17 : Iulie 04, 2014, 12:09:05 p.m. »
si la parbriz...se vad niste reflexii de curcubeu la AA - cred ca din cauza calitatii materialului folosit.

Efectul de curcubeu care apare in unele din fotografiile mele este rezultat in urma utilizarii unui filtru de polarizare si nu din cauza calitatii materialului folosit de Autoart la parbriz.



ms de explicatie....am mai vazut astfel de efecte in alte poze (nu doar ale tale) si am dedus ca e de la material care nu e foarte transparent/calitativ.


Offline Remus

  • Global Moderator - Membru Fondator CCMAR
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2190
Re: Porsche 911 (1:18) - AUTOart vs. CMC
« Răspuns #18 : Iulie 04, 2014, 12:40:41 p.m. »
Ionut, ai perfecta dreptate! Dar! Nu e tocmai placut sa primesti o macheta cu defecte gen inclinatia rotii gresita etc

Nu nu , dimpotriva, pentru mine inclinatia rotii e mai aproape de realitate! Asa erau ele de fapt!! Well done, CMC.
Cumpar masinute vechi romanesti.

Offline ksm

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 297
Re: Porsche 911 (1:18) - AUTOart vs. CMC
« Răspuns #19 : Iulie 04, 2014, 02:24:54 p.m. »
Ionut, ai perfecta dreptate! Dar! Nu e tocmai placut sa primesti o macheta cu defecte gen inclinatia rotii gresita etc

Nu nu , dimpotriva, pentru mine inclinatia rotii e mai aproape de realitate! Asa erau ele de fapt!! Well done, CMC.
nu ma refeream la Porsche-ul de fata, ci la Bugatti-ul Atlantic pe care il detin, si care are o roata stramba :(