Buna seara.
Ai dreptate Cypylix cu jantele, sunt foarte subtiri si fragile, dar am reusit sa nu rup niciuna
. Problema este alta, dupa imbinarea celor 3 piese pentru fiecare janta aceasta este mai groasa decat este lungimea axului pe care intra si nu aveam cum sa mai montez piesele de prindere pe ax. Asa ca inainte de a lipii piesele intre ele le-am mai subtiat astfel incat sa imi dea grosimea necesara. Asta pentru jantele racing, pentru varianta standard mi se pare si mai greu, cum ai facut?
Cam asa arata jantele lipite
Cu montarea anvelopei nu a fost prea greu, am incalzit-o cu feonul si a intrat imediat. Acum sunt montate definitiv rotile la sasiu si se rotesc foarte usor, asta dupa ce am mai marit gaura din janta.
Cam asa atata sasiul cu rotile montate...un fel de caruta
Din cauza arcurilor de pe fata rotile nu stau perfect vertical, vin in "V", lucru dealtfel intalnit la unele masini din acele perioade.
Am trecut si la montarea telescoapelor si a semiaripilor si a partii de jos a caroseriei.
Acum sasiul si tot interiorul sunt gata asamblate, dar deocamdata nu am facut poze.
Am inceput sa debavurez caroseria si elementele ei si... am avut ceva treaba. Caroseria cred ca are si ceva greseli de turnare:
Cred ca matrita in care s-a turnat modelul a fost deformata sau...cine stie ce s-a intamplat. Daca ar fi fost deformarile simetrice poate ca asa trebuia sa fie modelul, dar acele urme apar ca si cum plafonul estre tras intr-o parte cca. 2mm. Sa vad ce iese la pilit si nivelat.
Cat despre usi la mine se inchid fortat fara sa fi vopsit masina, cred ca le mai micsorez putin sa nu am problemele de la Mercedes.
Acum sunt in asteptarea vopselei, deci pana la final mai dureaza...