Printre cei mai frumosi caluti construiti, Ferrari 250 GTO a alergat si la curse cu succes.
In 1964, modelul cu nr de concurs 24 a alergat cu bagheta echipei belgiene Ecurie Nationale Belge.
S-a clasat pe locul 5 la general si pe locul 1 in clasa la care a partipat (2001-3000 cmc).
Masina reala se evidentiaza prin esapamentul lateral, si nu pe spate, (mult mai spectaculos).
Macheta celor de la Kyosho este buna spre foarte buna, avand totusi mult discutatele minusuri la capitolul aerisiri (ba erau 3 pe lateral, aerisile din spate nu sunt perfosare etc).
In partea din fata remarcam urechile destinate ridicarii pe cric. Faruri foarte clare, bine facute, semnale separate, proiectoare la fel.
Motorul este foarte bine realizat. Capota are doglegs... La naiba... si masina reala avea tot doglegs!
Clemele de prindere ale capotei nu sunt functionale, insa arata foarte bine.
Interiorul arata foarte bine. Piese cromate, separate, interioarele usilor sunt corecte.
Per ansamblu, o macheta foarte buna, cu multe piese separate, si aici ma refer la stopuri, clante, luminile destinate iluminarii numerelor de concurs.