Autor Subiect: Istorie Oltcit  (Citit de 15997 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

nick

  • Vizitator
Re: Istorie Oltcit
« Răspuns #50 : Iunie 24, 2014, 10:22:27 p.m. »
Au avut numere de Probe. Erau inregistrate la RAR si aprobate pentru a circula pe sosea. Nu au fost omologate (la RAR) pt productia de serie, asta e altceva. Si nu au fost omologate pt ca prezentau riscuri. Nu aveau roll-bar-ul (protectie in caz de rasturnare)... Care era insa prezent la cele doua prototipuri Citroen Cabrio (acel Axel cabrio alb din link-ul pe care l-ai pus tu ceva mai devreme aici si Visa Heuliez)...Si in afara de roll-bar-ul respectiv poate ca mai erau si alte neajunsuri din punct de vedere al protectiei, nu stiu...
Cele doua Oltcit-uri cabrio, dupa ce au fost castigate la licitatie (nu stiu de catre cine, dar as fi foarte bucuros sa stiu cine le-a castigat si daca mai exista pe undeva), au avut numere, culmea!!! Au circulat legal pe soselele patriei, cine stie pe unde...Unul dintre ele a reaparut pentru o durata foarte scurta in Craiova, prin 1996-1997 si era re-vopsit in rosu (superba!!!!). Eu personal l-am vazut pe acesta din urma parcat fata in fata cu noua aripa de cladire a BCR -ului din Centru. Era inmatriculat, tot tacamul. Pacat insa ca nu-i mai retin numarul de inmatriculare....

 
« Ultima Modificare: Iunie 24, 2014, 11:48:12 p.m. de nick »

Offline costy84

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 146
Re: Istorie Oltcit
« Răspuns #51 : Iunie 24, 2014, 10:32:42 p.m. »
Mi se pare ciudat ca asta se apropie foarte mult de alea 3, singura diferenta ar fi roll bar-ul ala in rest ......
http://www.stiridecluj.ro/social/poza-zilei-oltcit-decapotabil-pe-strazile-clujului-cum-arata-bijuteria-tunata-video

nick

  • Vizitator
Re: Istorie Oltcit
« Răspuns #52 : Iunie 24, 2014, 11:23:34 p.m. »
Mda, am vazut-o si eu ceva mai devreme. Difera de Oltcitul cabrio rosu vazut de mine, care pastrase interiorul bej.
Oricum respecta originalul 100% cu exceptia barii cromate, care nu-mi dau seama ce rol are, pt ca daca ar fi fost roll-bar trebuia ca portiunea orizontala a lui sa fie la nivelul pavilionului (acoperisului) cel putin...
Oricum, este foarte frumoasa si aceasta masina din CJ.

Offline costy84

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 146
Re: Istorie Oltcit
« Răspuns #53 : Iunie 24, 2014, 11:28:57 p.m. »
La comentarii cineva spune ca ar fi a lui Nea Nicu.

nick

  • Vizitator
Re: Istorie Oltcit
« Răspuns #54 : Iunie 24, 2014, 11:40:37 p.m. »
Nu stiu de unde ar putea sti comentatorul respectiv...daca a fost a lui Ceausescu sau nu...
Eu stiu doar ca cele doua cabrio destinate lui Ceausescu si lui Mitterand au plecat spre Bucuresti, adjudecate de cineva (nu stiu de catre cine), dupa care nu mai stiu nimic de ele, cu exceptia faptului ca am vazut-o pe una dintre ele reaparand pt scurt timp prin Craiova, revopsita in rosu, dar cu interiorul original bej...


nick

  • Vizitator
Re: Istorie Oltcit
« Răspuns #55 : Iunie 25, 2014, 12:06:45 a.m. »
Inca o chestie trista, ca la noi, la romani: nimeni nu a scris pe undeva, oficial, istoria acestei marci. Si mare pacat a facut. Oameni care inca mai sunt in viata, pensionari din uzina, care au fost in "prima linie" ar fi putut sa scrie si sa publice o carticica pe aceasta tema.... Sau macar un articol intr-un ziar... Cu detalii, diverse evenimente notabile in istoria marcii, poze, etc. Pacat, mare pacat....
Despre marca Dacia se stiu multe (nu stiu daca s-or fi scris carti despre ea, insa...)... mult mai multe decat despre Oltcit. Ma asteptam macar la pilotii uzinei sa scrie ceva... Domnule Duval, daca vezi aceste randuri, gandeste-te serios si apuca-te sa scrii o carticica pe tema asta. Cumparatori s-ar gasi sigur pt aceasta carte.




nick

  • Vizitator
Re: Istorie Oltcit
« Răspuns #56 : Iunie 25, 2014, 01:55:20 a.m. »
4 persoane stateau lejer in ea. Intr-adevar de 5 persoane nu era...
Piticanie, nepiticanie, "dadeam ceata" la Dacii, Tico, chiar Cielo in vremea respectiva... Mai tarziu cand m-am apucat si de modificari la ea, a fost altceva... Dadeam ceata la Golf-uri...
Iar pe drum de munte (bolovanis, cutare, chestii trestii) era incomparabila, cu mult mai manevrabila decat Dacia...
Iar pe Transfagarasan radeam de bengosii cu Opel Frontera, Audi 100, etc...
Daca e cineva doritor sa afle mai multe despre Oltcitul pe care l-am detinut si momentele prin care a trecut voi pune poze maine sau poimaine pe un topic separat "istoria Oltcit-ului meu si a drumului de munte cu bolovanis, chestii trestii"... respectiv drumul intre Sugag si Obarsia Lotrului (DN67C), in starea in care era in anul 2001 - mai mult decat deplorabila, pe anumite portiuni fiind drum forestier in toata regula... cu Cabana si lacul Oasa asa cum erau ele in anul 2001, etc... cei care au circulat prin zona in perioada respectiva e posibil sa mai tina minte in ce hal arata acel drum...
Pana atunci, delectati-va un pic cu posturile nr. 8, 9, 10, 11 si 88 ale acestui topic, de pe alt forum, posturi puse in 2004 parca, cu 3 ani mai tarziu decat peripetiile prin care am trecut eu (si suspensia terminata, facuta praf, a Oltcitului meu, dupa acest drum):

http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=5943&st=60

Sper sa gasesc si pozele de pe Transfagarasan, care sunt mai mult decat graitoare asupra afirmatiilor mele... nu garantez ca le gasesc si pe acestea, insa pe celelalte, cu traseul Sugag-Obarsia Lotrului le am deja pregatite de scanare.





 
« Ultima Modificare: Iunie 25, 2014, 08:45:25 a.m. de nick »

Offline Miria

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 238
Re: Istorie Oltcit
« Răspuns #57 : Iunie 25, 2014, 02:06:50 a.m. »
Daaaaaaaaa eu mi=as dori sa le vad :)

Offline CRED

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 627
« Ultima Modificare: Iunie 25, 2014, 09:12:43 a.m. de remusro »

Offline costy84

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 146
Re: Istorie Oltcit
« Răspuns #59 : Iunie 25, 2014, 11:16:18 a.m. »
O chestie interesanta la Oltcit-ul ala de la Cluj este bancheta spate asezata foarte in spate ca in cazul celor 3, au mai existat si altele transformate in decapotabile insa bancheta spate a ramas in pozitia in care fusese si cand era acoperit (inclusiv la Axel-ul ala). Ma tem ca asta rosu chiar este unul din Oltcit-urile lui nea Nicu si a fost "modernizat".