De Oltcit turbo pe GPL nu am auzit si nici nu am vazut pana acum. Din auzite, cica ar fi fost un tip care si-ar fi adaptat o turbina pe Oltcit.
Am aflat si eu detalii despre mult discutatul Oltcit Dropside. Era o struto-camila facuta in fabrica pentru detasamentul de pompieri, in 2 exemplare, intr-adevar cu stopuri de Dacia 1304 pe sasiul de Oltina cu partea stopurilor inclinata (era mai lung cu 13 cm fata de sasiul de Oltcit... Neomologate, ne-nimic. De uz intern si atat. Fara numere de probe, neinregistrate la RAR. Punct. Erau cam rare la vedere, fapt care explica de ce eu nu le-am vazut. Au stat mult timp in garajul pompierilor uzinei...Insa dupa cum ii explicam unui inteligent, nu erau prototipuri...
Oltcitul cu tabla in loc de luneta a existat tot pentru uz intern. Era un 11 E fara sigla Oltcit mare cat capul meu pe hayon ... 2 bucati deasemenea, de uz intern, fara omologare, fara nimic. Deci nu era prototip. Una a fost folosita de Serviciul Logistica si una de Serviciul Intretinere. Pe cea de la Serviciul Intretinere am vazut-o cand era inca "in viata". Singura diferenta era acea bucata de tabla care tinea loc de luneta, foaia de tabla ne-mai-trecand prin presa de taiere care taia aceasta bucata de tabla ca sa fac loc lunetei....
Deci, inca o data cunoscatorul cu pricina habar nu are despre ce este vorba...
Prototipurile erau acele masini inregistrate oficial cu numere de PROBE, aflate in evidenta RAR, aprobate. Iar prototipurile le-am expus eu pe TOATE in acest topic.