Cand am zis eu ca fiecare detaliu costa, am fost luat la misto (de unii). Bine, mai depinde si tara... La francezi, la Dacia s-a putut evidentia spoilerul cu negru, pe cand la noi... NU. Pentru ei, la Tatra s-au evidentiat semnaliatoarele, blocurile optice/spate, s-a "cromat" linia aerisirilor laterale, precum si vopsirea interiorului in rosu/negru. Oare cu cat se ridica pretul unei machete, daca se negocia aceste "decoratiuni" si pentru Romania?
Banuiesc ca nu se ajungea la 50 lei/macheta si chiar daca era un pret mai mare, exista argumentul detaliilor.
![Roll Eyes ::)](https://autosworld.ro/forum/Smileys/default/rolleyes.gif)
Acum ma intelegeti cand critic unele machete si detaliile acestora? Acum ma intelegeti cand spun "prefer sa dau mai multi bani, dar sa iau ceva mai calitativ"?
Am avut ocazia recent, sa tin in mana o macheta facuta pentru Germania, macheta care a aparut si la noi. Vazand interiorul (altul decat negru) si detalii evidentiate foarte bine, in comparatie cu ce a aparut la noi, am intrebat detinatorul machetei daca acea macheta a fost bricolata de cineva. Respectivul mi-a spus, "NU, ASA AM CUMPARAT-O; ASA APARE LA NOI"!
De ce pentru altii se poate, iar pentru Romania nu?