Autor Subiect: Colectia de machete 1/43 Adrian ~ djmanianfs  (Citit de 141495 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1757
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #840 : Noiembrie 07, 2021, 12:09:49 p.m. »
No. 335
BMW M4 DTM #16 1:43 RMZ

Mașina reală:









Macheta:






















Offline OLECO

  • Global Moderator - Membru Fondator CCMAR
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14872
  • OLECO ESTE UNIC !
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #841 : Noiembrie 07, 2021, 11:40:06 p.m. »
O avantajeaza tare mult, culoarea. Pare destul de bine redata!

Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1757
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #842 : Noiembrie 11, 2021, 08:22:11 p.m. »
No. 336
1932 Delage D8 SS Cabriolet 1:43 IXO

Mașina reală:







Macheta:
























Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1757
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #843 : Noiembrie 14, 2021, 05:18:03 p.m. »
No. 337
Subaru Impreza WRC 2003 #7 1:43 IXO

Mașina reală:







Macheta:























Offline OLECO

  • Global Moderator - Membru Fondator CCMAR
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14872
  • OLECO ESTE UNIC !
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #844 : Noiembrie 15, 2021, 12:24:08 a.m. »
Vezi ca-i pleaca rotile la plimbare... ;D

Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1757
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #845 : Noiembrie 17, 2021, 09:05:50 p.m. »
No. 338
Alfa Romeo TZ #83 1:43 IXO

Mașina reală:









Macheta:


























Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1757
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #846 : Noiembrie 21, 2021, 12:08:16 p.m. »
No. 339
Ferrari 488 GTE #51 6h Silverstone 2017 1:43 Bburago

Mașina reală:



După dubla victorie din Campionatul Mondial de Anduranță din 2016, unde a obținut prestigiosul titlu pentru constructori GT și cel rezervat echipelor din categoria GTE-Am, Ferrari se prezenta ca favorabil la debutul sezonului 2017 datorită calităților modelului 458 GTE.



La start, lucrurile nu s-au prezentat prea bine pentru mașina 488 GTE cu numărul 71 a echipei AF Corse: Bird, la volan, a fost forțat să iasă de pe pistă în urma contactului cu un adversar, pierzând mi multe poziții. A profitat, în schimb, Calado care din poziția șase a avansat, ajungând să ocupe locul patru.



Calado și Pier Guidi, după o dispută aprigă cu Ford și Porsche, au ajuns pe poziția a doua, pe care o vor păstra până la final.



La final cursei de 6 ore de la Silverstone, mașina cu numărul 51 s-a clasat pe locul 2, iar mașina cu numărul 71 pe locul 5.



Macheta:























« Ultima Modificare: Noiembrie 21, 2021, 12:41:50 p.m. de djmanianfs »

Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1757
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #847 : Noiembrie 24, 2021, 08:07:13 p.m. »
No. 340
Citroen C4 WRC #7 1:43 IXO

Mașina reală:









Macheta:


























Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1757
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #848 : Noiembrie 28, 2021, 05:32:47 p.m. »
No. 341
Lamborghini Reventon 1:43 Rastar

Macheta:














Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1757
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #849 : Decembrie 04, 2021, 07:30:48 p.m. »
No. 342
Mercedes-Benz 300 SL Gullwing 1954 1:43 IXO

Mașina reală:

"Tinerețea veșnică" este un miracol acordat doar unui număr mic de mașini, iar Mercedes-Benz 300 SL coupe este unul din acest grup de elită. Brandul din Stuttgart și-a dezvăluit noua mașină sport în februarie 1954, la Salonul Internațional al Sporturilor Auto de la New York, aprinzând astfel fitilul pentru o icoană a lumii auto.



Cu caroseria sa plată și grațioasă, 300 SL nu și-a pierdut nimic din prospețime chiar și când mileniul se apropia de sfârșit și a fost votată „Mașina sport a secolului” în 1999.
Ușile „Gullwing” au oferit acea notă esențială de inspirație, deschizându-se spre cer pentru a dezvălui un interior strâns sculptat.




Caroseria Mercedes-Benz 300 SL Gullwing a fost dezvoltată cu scopul principal de a reduce rezistența aerodinamică la minimum. Rezultatul a fost o formă simplă, cu puține podoabe, o mașină care a aderat cu fidelitate la designul său și care și-a păstrat prospețimea și alura până în zilele noastre.



Caroseria lui 300 SL a fost construită în mare parte din tablă de oțel de calitate superioară, deși aluminiul a fost folosit pentru capota motorului, portbagaj, iar panouri de piele pentru praguri și uși.
Pentru o taxă suplimentară relativ mică, clienții puteau alege să aibă întreaga caroserie din aliaj ușor, care reduce cu 80 de kilograme greutatea totală a mașinii. Cu toate acestea, doar 29 de clienți SL au acceptat această opțiune și astăzi mașinile lor sunt rarități foarte căutate.




Interiorul lui Mercedes-Benz 300 SL Gullwing era mai mult solid decât spectaculos. Tapițeria scaunelor din material textil standard era disponibilă într-o gamă de trei modele, dar majoritatea clienților au optat pentru piele. Vopseaua caroseriei a venit standard în argintiu metalic, deși roșu, albastru închis și negru s-au dovedit, de asemenea, populare.



De 50 de ani, 300 SL s-a fost numărat printre cele mai căutate și apreciate mașini din lume, iar statutul său este unul dintre cele mai venerate automobile clasice de pe piață va rămâne intact pentru o perioadă de timp de acum încolo.

Macheta: