Autor Subiect: Colectia de machete 1/43 Adrian ~ djmanianfs  (Citit de 142294 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1759
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #810 : Iulie 17, 2021, 06:52:58 p.m. »
No. 315
C63 AMG DTM #34 1:43 RMZ

Mașina reală:









Macheta:


























Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1759
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #811 : Iulie 26, 2021, 06:35:26 p.m. »
No. 316
Citroen Xsara WRC #16 1:43 IXO

Mașina reală:





Macheta:


























Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1759
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #812 : Iulie 31, 2021, 07:49:51 p.m. »
No. 317
1961 Ferrari 156 F1 Sharknose #4 1:43 IXO

Mașina reală:

Ferrari 156 a fost o mașină de curse făcută de Ferrari în 1961, pentru a se conforma atunci noilor reglementări din F1 care au redus capacitatea motorului de la 2,5 până la 1,5 litri, similar cu pre-1961 Formula 2 clasa pentru care Ferrari au dezvoltat o mașină intermediară cu motor numită și 156 F2.



Versiunea din 1961 a fost numită cu afecțiune „sharknose”, datorită admisiei sale caracteristice de „nări”. Politica fabricii Ferrari a decis ca toate celelalte 156 rămase s[ fie anulate până la sfârșitul sezonului 1963.
Cu toate acestea, un astfel de 156 este expus în „Galleria Ferrari” la Maranello, probabil o replică.
Un stil similar de conductă de admisie a fost aplicat celor cinci Ferrari SP-serie în 1961 și 1962, care au fost proiectate și de Carlo Chiti, iar apoi din nou peste patruzeci de ani mai târziu la Ferrari F430.




Ferrari a început sezonul cu un motor Dino inclinat la 65 de grade, apoi înlocuit cu un nou motor în V la 120 de grade, proiectat de Carlo Chiti. Un motor V6 cu banc de 120 de grade este mai lin la producerea puterii, deoarece fiecare rotație de 120 de grade a arborelui cotit al motorului produce un impuls de putere.



Pe 10 septembrie 1961, după o coliziune cu Lotus-ul lui Jim Clark în cea de-a doua tură a Marelui Premiu al Italiei, 156 lui Wolfgang von Trips (coechipierul lui Hill) a zburat și s-au prăbușit într-o barieră laterală, aruncându-l fatal din mașină, urmataă de uciderea a cincisprezece spectatori.



Macheta:


























Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1759
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #813 : August 15, 2021, 09:37:44 a.m. »
No. 318
Ford Focus WRC #3 2007 1:43 IXO

Mașina reală:

Ford Focus RS WRC este o mașină construită pentru Ford World Rally, echipată de Ford Europa si M-Sport și s-a bazat pe Ford Focus de 2 litri hatchback, dezvoltat pentru a concura în Campionatul Mondial de Raliuri.
RS reprezintă Rallye Sport și WRC este World Rally Car, în caietul de sarcini FIA al mașinii.




Focus RS WRC a fost în competiție din 1999 până în 2010, câștigând 44 de raliuri mondiale și două titluri mondiale ale producătorilor (2006 și 2007). A fost înlocuit de Ford Fiesta RS WRC.



Focus RS WRC 07 se bazează pe modelul din 2006 și, potrivit directorului tehnic al Ford, Christian Loriaux, „modificările noii mașini sunt în principal pentru a economisi greutate și pentru a îmbunătăți eficiența, manevrabilitatea și performanța la capătul inferior al gamei.”



Mașina a debutat cu mare succes la Raliul Finlandei din 2007, deoarece finlandezii Marcus Grönholm și Mikko Hirvonen au terminat pe primul și pe al doilea loc.



Ford a apărat cu succes campionatul producătorilor în 2007. Mașina a făcut istorie mai târziu la Raliul suedez din 2008, când Jari-Matti Latvala a folosit-o pentru a deveni cel mai tânăr pilot din istorie care a câștigat un raliu mondial.



Macheta:


























Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1759
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #814 : August 22, 2021, 05:45:32 p.m. »
No. 319
Ferrari F40 Monte Shell #7 1:43 IXO

Mașina reală:









Macheta:




























Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1759
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #815 : August 28, 2021, 08:57:08 a.m. »
No. 320
1929 Bugatti 41 Royale Coach Weymann 1:43 IXO

Mașina reală:



Bugatti Type 41, mai cunoscută sub numele de Royale, a fost o mașină de lux cu lungime de 6,4 m și un ampatament de 4,3 m. Cântărea aproximativ 3175 kg și era propulsată de un motor de 12,7 litri (12673 cmc) cu 8 cilindri în linie.



Ettore Bugatti avea de gând să construiască 25 de astfel de mașini pe care să le vândă caselor regale. Din cauza declanșării Marii crize economice, Bugatti a reușit să vândă doar trei dintre cele șase construite, nici una nefiind cumpărată de vreun cap încoronat. Astăzi o Bugatti Royale este una dintre cele mai mari și mai rare mașini din lume.

Macheta:




























Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1759
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #816 : August 31, 2021, 07:26:47 p.m. »
No. 321
Mercedes 190E 1986 #46 1:43 IXO

Mașina reală:


Macheta:




























Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1759
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #817 : Septembrie 05, 2021, 03:32:28 p.m. »
No. 322
Toyota Corolla WRC #1 1:43 High Speed


























Offline OLECO

  • Global Moderator - Membru Fondator CCMAR
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14896
  • OLECO ESTE UNIC !
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #818 : Septembrie 05, 2021, 09:03:41 p.m. »
Corolla nu mi-a placut nici ca model real, dar nici ca macheta, desi mi se pare lucrata destul de bine.

Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1759
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #819 : Septembrie 12, 2021, 07:55:15 p.m. »
No. 323
Nissan GTR  LM #23 1:43 Premium X

Mașina reală:





Macheta: