Autor Subiect: Colectia de machete 1/43 Adrian ~ djmanianfs  (Citit de 145773 ori)

0 Membri şi 12 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1764
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #590 : Martie 23, 2016, 07:55:05 p.m. »
No.230
2001 Renard 2KQ #38 1:43 IXO

Masina reala:





Macheta:






































Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1764
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #591 : Martie 24, 2016, 07:52:47 p.m. »
No.231
Ford GT40 MkII 1966 1:43 IXO

Istoria Ford GT40 începe după ce Ford nu a reușit să achiziționeze Ferrari, atunci când Henry Ford al II-lea a declarat supărat că el a vrut să câștige Le Mans în 1966. În vederea atingerii acestui obiectiv vehicule Ford au fost create cu sarcina de a produce un GT - un coupe foarte aerodinamic construit în jurul motorului 1963 Indianapolis 4.2 litri. Primele prototipuri ale mașinii au fost lansate în aprilie 1964 și numit GT40 din cauza faptului mașina a fost de 40 de inci înălțime. Trei Ford GT40s concurează in 1964 la Le Mans și în ciuda faptului că nici unul dintre ele n-a terminat cursa un nou record de cursă tur a fost stabilit de 3:49,4 (131.7 mph).



În 1965 Carroll Shelby a preluat proiectul și au fost făcute unele schimbări majore. Cea mai semnificativă este motorul care a fost înlocuit cu Shelby Cobra de 4,7 litri V8 în curs de dezvoltare având 385 cp. Au fost aduse îmbunătățiri la ambreiaj, arborele de antrenare și sistemul de alimentare cu combustibil. O atenție deosebită a fost acordată, de asemenea, pentru a îmbunătăți răcirea și aerodinamica.
Consolidată, Ford GT40 si-a facut debutul in cursa Daytona Continental, în februarie 1965 ocupând primul și al treilea loc. Din păcate nici una dintre mașinile au reușit să finalizeze la Le Mans an.



Până la mijlocul anului 1965 Ford GT40 a atins un nivel suficient de dezvoltare care urmează să fie produse în număr mai mare. În cele din urmă, în 1966 Ford va sărbători toate cele trei locuri pe podium la Le Mans, si de a domina lumea sportului de mașina de curse.
Versiunea anticipată legală de strada a fost introdusă în 1966 și cu un pret de £ 7253 (15x prețul unui nivel de intrare Ford Anglia) si a fost numit "cel mai scump Ford fabricat vreodată". Doar 31 masini au fost produse.







Macheta:


































« Ultima Modificare: Mai 03, 2018, 06:15:38 p.m. de djmanianfs »

Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1764
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #592 : Martie 28, 2016, 09:23:54 p.m. »
No.232
Ford GT40 MkIV 1967 1:43 IXO

Masina reala:






Macheta:




























« Ultima Modificare: Mai 03, 2018, 06:25:44 p.m. de djmanianfs »

Offline OLECO

  • Global Moderator - Membru Fondator CCMAR
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 15306
  • OLECO ESTE UNIC !
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #593 : Aprilie 15, 2016, 03:12:09 p.m. »
Ce bine arata pe rosu!

Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1764
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #594 : Septembrie 18, 2016, 12:31:57 p.m. »
No.233
1957 Chevrolet Nomad 1:43 Amercom

Masina reala:


Macheta:

















Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1764
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #595 : Octombrie 08, 2016, 03:10:04 p.m. »
No.234
1934 Voisin C25 Aerodyne 1:43 IXO

Model real:



Parțial avion, parțial navă spațială, Avions Voisin C25 Aerodyne pare ca și cum ar fi plecat chiar de pe un poster retro-futurist Art Deco.
C25 Aerodyne este atât de radicală încât nici măcar nu pare reală la început, dar în spiritul mașinilor sălbatice individualiste de la începutul industriei (și al mașinilor franceze sălbatice iconoclaste din ... cam în același timp), a fost într-adevăr un vehicul de producție.



C25 Aerodyne a fost extrem de scump pentru acea vreme, la un preț mai mare decât un Bugatti Type 57 din 1933-1938 , iar performanța motorului, deși silențioasă și luxoasă, a scăzut oarecum cu aspectul său futurist. În mod ironic, a reprezentat și ultimul gâfâit al companiei, care se afla în proces de a-și pierde angajații cei mai talentați chiar și atunci când C25 își făcea debutul. O economie săracă și al doilea război mondial au pus capăt rapid afacerii. Au fost produse doar opt aerodine C25.

Macheta:









































« Ultima Modificare: Iunie 01, 2021, 04:42:17 p.m. de djmanianfs »

Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1764
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #596 : Octombrie 13, 2016, 08:55:02 a.m. »
No.235
McLAREN F1 GTR Long Tail #40 1:43 IXO

In aceasta cursa exhipajul format din pilotii Steve O'Rourke, Tim Sugden si Bill Auberlen care au concurat pentru EMKA Racing au terminat cursa dupa 343 de tururi pe locul 4.

Mașina reală:






Macheta:


























« Ultima Modificare: Mai 04, 2018, 03:35:51 p.m. de djmanianfs »

Offline Adrian

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1031
  • PUNCT
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #597 : Octombrie 13, 2016, 09:03:04 a.m. »
Frumos detaliata! Ai revenit la racing :)

Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1764
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #598 : Octombrie 13, 2016, 09:08:31 a.m. »
Multumesc Adi!

Offline RUA

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2424
  • A fi om e lucru mare; a fi domn e o-ntamplare...
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #599 : Octombrie 13, 2016, 09:09:49 a.m. »
Imi place macheta  :) No.234 - Voisin C25 Aerodyne