Autor Subiect: Colectia de machete 1/43 Adrian ~ djmanianfs  (Citit de 142446 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline OLECO

  • Global Moderator - Membru Fondator CCMAR
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14903
  • OLECO ESTE UNIC !
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #830 : Octombrie 08, 2021, 08:18:39 p.m. »
Misto comparativul! Mi se par cam incarcate pozele cu acel fundal.

Offline 1Q

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 192
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #831 : Octombrie 08, 2021, 10:17:01 p.m. »
Zi-mi ca ai si nr 68 din 2016...

In rest, aici m-ai nimerit. Le tin pe ambele pe birou si ma uit la ele zilnic ;)

Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1760
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #832 : Octombrie 09, 2021, 07:12:52 p.m. »
Mulțumesc Oleco, așa este decorul  ;D

1Q, nu o am (încă) și #68...

Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1760
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #833 : Octombrie 14, 2021, 07:58:28 p.m. »
No. 330
Suzuki SX4 WRC #12 1:43 IXO

Mașina reală:



La Salonul Auto de la Geneva din 2007, Suzuki a anunțat că va intra în Campionatul Mondial de Raliuri FIA, cu echipa Suzuki World Rally susținută de fabrică în categoria WRC în 2007, folosind SX4 WRC cu AWD și motorul J20 producând 320 CP și cuplu de 590 Nm.
Cu toate acestea, din cauza modificărilor din calendarul WRC, Suzuki a debutat oficial în 2008, folosind sezonul 2007 ca timp de dezvoltare suplimentară pentru SX4.




SX4 a concurat pe bază de test în două evenimente WRC din 2007: Rallye de France în octombrie 2007 (terminând pe locul 31 în general) și Rally GB în noiembrie 2007 (terminând pe locul 27 în general).
În primul eveniment din 2008, Rallye of Monte Carlo, pilotul Per-Gunnar Andersson a terminat pe locul opt.




Macheta:
























Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1760
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #834 : Octombrie 17, 2021, 09:55:03 a.m. »
No. 331
Citroen DS3 WRC 2012 #1 1:43 IXO

Mașina reală:

Citroën DS3 WRC este World Rally Car, construit pentru Citroen World Rally de  către echipa Citroën Racing pentru utilizare in sezonul WRC 2011. Se bazează pe autoturismul Citroën DS3 și înlocuiește Citroën C4 WRC de mare succes. Acesta a fost construit conform noilor reglementări World Rally Car pentru 2011, care se bazau pe reglementările Super 2000 existente, dar este alimentat de un motor turbo de 1,6 litri, mai degrabă decât de un motor aspirat în mod normal de 2 litri găsit în mașinile Super 2000.



Motorul a fost dezvoltat în mod special pentru această mașină (reglementările mai vechi impuneau ca motorul să se bazeze pe un bloc de cilindri și o garnitură de cap existent). Dezvoltă oficial 220 kW (300 CP) la 6.000 rpm și 350 Nm la 3.250 rpm.



În octombrie 2012, Citroën a anunțat DS3 RRC destinat utilizării în campionatele sub WRC: WRC-2 (fost S-WRC), Campionatul European de Raliuri (ERC), Campionatul de Raliuri din Orientul Mijlociu(MERC), unele campionate naționale și așa mai departe. Din punct de vedere vizual și intern, cele două modele (DS3 WRC și RRC) sunt diferite, deoarece reglementările sunt mai restrictive pentru RRC. De exemplu, motorul cu injecție directă turbo de 1,6 litri WRC a fost ușor modificat, scăzând puterea de la 220 kW (300 CP) la 205 kW (275 CP), vizual admisiunile barei de protecție sunt mai mici, iar spoilerul spate respectă standardele S2000. Cealaltă modificare semnificativă se referă la frânele în configurație asfaltată: diametrul discurilor a fost redus de la 355 la 350 mm și sistemul de răcire cu apă a fost eliminat.



La Raliul Finlandei din 2016, Kris Meeke a stabilit un nou record pentru cea mai rapidă rundă FIA WRC din istorie, cu o viteză medie de 126,60 km/h.



Sebastien Loeb alături de mașina care i-a asigurat victoriile in mai multe campionate WRC.

Macheta:


























Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1760
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #835 : Octombrie 25, 2021, 07:41:36 p.m. »
No. 332
Chevrolet Corvette Stingray #76 LeMans 1:43 IXO

Mașina reală:

Corvette a fost un jucător important în cursele auto de când a fost creată mașina în anii 1950. O mașină specifică care va rămâne în istorie este Corvette cu caroserie largă „Spirit of Le Mans” din 1976, care a fost construită de John Greenwood la începutul anilor 1970. Greenwood a construit mașina pentru a concura în cursele auto de anduranță, cum ar fi 24 de ore Le Mans, 24 de ore Daytona și 12 de ore Sebring.



Greenwood mai participase la cursele de la Le Mans cu Corvett-ul său, iar mormăitul zgomotos al V8-ului a fost cu siguranță un favorit al mulțimii. Așa că, atunci când oficialii francezilor au aflat că el a construit la comandă câteva dintre cele noi caroseria C3, au făcut lobby pentru ca acesta să aducă unul la cursa Le Mans în 1976.
În acele zile a existat o criză petrolieră gravă, astfel încât numărul de participanți la cursă a scăzut semnificativ față de anii precedenți. Deci, pentru a se asigura că Greenwood se va arăta, guvernul francez a fost de acord să-i plătească o apariție despre care se spunea că ar fi în jur de 55.000 de dolari.




Aceste Corvett-uri erau mașini de curse complet umflate, fiecare suprafață a mașinii era îndoită sau tratată într-un fel care ar contribui la îmbunătățirea forței de coborâre. Cu un motor Chevy din aluminiu, care avea o putere de 700 CP, mulți dintre cei care conduceau mașina au considerat că este semnificativ mai mare. Greenwood folosea piese pentru corp larg înainte de a fi un lucru grozav de făcut, acum puteți cheltui până la 30.000 USD pe un kit pentru corp larg de la Liberty Walk.



Greenwood a construit multe Vette în zilele sale, dintre care unul pentru Rick Mancuso din Chicago. Mancuso plănuia să concureze cu mașina atât la Daytona, cât și la Sebring, dar, din păcate, mașina nu a fost livrată la timp pentru Daytona și abia a ajuns la timp pentru Sebring. Mancuso și echipa sa au fost devastați când un accident din timpul sesiunii de antrenament i-a scos toți din competiție. În acest moment, Greenwood era recrutat pentru cursa de la Le Mans, cu toate acestea, Vette lui a fost, de asemenea, deteriorat la Sebring și nu ar putea fi reparat la timp. Așadar, pentru a-și îndeplini misiunea, a cerut să folosească mașina lui Mancuso cu care a fost de acord, atâta timp cât ar putea face parte din echipă.



Acum, ceea ce mi s-a părut incredibil de impresionant a fost cât de bine a funcționat mașina în 1976. Greenwood a ajuns să se califice pe locul nouă pentru cursă, cu un timp pe tur de 3:54,6. Pentru a-i oferi perspectivă și pentru a vă arăta cât de impresionant era, cel mai bun timp de calificare al cursei din 2015 a fost de 3 minute și 54,9 secunde! Pista pe care se desfășoară Le Mans se numește Circuit de la Sarthe și din 1923 a fost modificată pe scară largă față de configurația originală. Cel mai remarcabil au fost modificările aduse Mulsanne Straight, acesta avea o lungime de 6 km, iar cursanții au reușit să atingă viteze ridicole pe această lungă îndată.


Macheta:
























Offline OLECO

  • Global Moderator - Membru Fondator CCMAR
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14903
  • OLECO ESTE UNIC !
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #836 : Octombrie 25, 2021, 11:13:14 p.m. »
O am! E superba! :)

Offline matrixhd

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 39
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #837 : Octombrie 26, 2021, 07:11:28 a.m. »
Salut,
Foarte frumoasa macheta  dar pt partea de text , te rog ia intr-o mana dictionarul si in cealalta gramatica limbii romane.
Nu mai folosi programele de "translate" ca ies ineptii ca cele pe care le-ai postat .

Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1760
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #838 : Octombrie 29, 2021, 09:30:22 p.m. »
No. 333
Peugeot 208 T16 R5 2016 #51 1:43 IXO

Mașina reală:









Macheta:






















Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1760
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #839 : Noiembrie 03, 2021, 07:54:25 p.m. »
No. 334
Aston Martin DB11 1:43 IXO

Mașina reală:



Aston Martin DB11 prezintă un limbaj de design proaspăt și distinctiv, aerodinamică de pionierat fiind propulsat de un nou motor bi-turbo V12 de 5,2 litri. Construit pe o nouă structură din aluminiu lipit mai ușoară, mai puternică și mai eficientă, DB11 este cel mai puternic, eficient și dinamic model DB din istoria Aston Martin. Ca atare, este cel mai semnificativ Aston Martin de la introducerea lui DB9 în 2003.



Ca orice Aston Martin, inima lui DB11 se găsește sub capotă. Acest motor dezvoltă 600 CP și 700 Nm, făcând din DB11 cel mai puternic model DB de până acum. Desigur, este și cel mai dinamic și mai rapid, cu o viteză maximă de 320 km/h și un timp de 0-100 km/h în 3,9 secunde.



Preț de vânzare pornește de la 154.900 lire sterline în Marea Britanie, 204.900 euro în Germania și 211.995 dolari în SUA.



Macheta: