Autor Subiect: Colectia de machete 1/43 Adrian ~ djmanianfs  (Citit de 145599 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1764
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #270 : Aprilie 18, 2014, 10:12:48 p.m. »
Multumesc mult băieți pentru cuvintele frumoase!  :-*

Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1764
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #271 : Aprilie 23, 2014, 08:20:08 p.m. »
No.104
Porsche Carrera GT 1:43 Welly























« Ultima Modificare: Ianuarie 24, 2016, 08:16:54 p.m. de djmanianfs »

Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1764
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #272 : Aprilie 23, 2014, 09:53:07 p.m. »
No.105
BMW Z8 1:43 DeAgostini





BMW Z8 (E52) este o masina produsa de compania germana intre anii 1999-2003. Pornita ca un exercitiu de design pentru a crea un concept car – BMW Z07 – care sa celebreze intrarea in noul mileniu al companiei bavareze, aceasta a ajuns sa fie produsa.
Conceptul Z07 a fost prezentat la Tokyo Auto Show in 1997, iar datorita popularitatii de care s-a bucurat la acest salon, BMW a decis sa produca o serie limitata a acestui concept. Astfel a luat nastere modelul Z8, care s-a produs in doar 5703 exemplare si care a respectat indeaproape liniile concept car-ului prezentat.
Echipat cu un motor V8 de 5.0 l si intreaga caroserie si sasiu din aluminiu, BMW Z8 este considerat o capodopera a constructorului german, fiind comparat la performante si frumusete cu unele modele Ferrari. Datorita volumului redus de masini fabricate, majoritatea pieselor au fost fabricate manual, lucru care s-a observat si in pretul acestei masini, la lansare aceasta costa aproximativ 130.000 $.
Datorita intereseului crescut al colectionarilor pentru acest model, BMW a anuntat ca va produce piese de schimb timp de 50 de ani. In acest moment preturile pentru un model BMW Z8 au ajuns deja la 200.000 $, pentru un exemplar second hand.



















« Ultima Modificare: Ianuarie 31, 2016, 06:20:35 p.m. de djmanianfs »

Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1764
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #273 : Aprilie 23, 2014, 10:34:44 p.m. »
No.106
ARO 240 1:43 DeAgostini

















« Ultima Modificare: Iulie 04, 2015, 08:45:33 p.m. de djmanianfs »

Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1764
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #274 : Aprilie 25, 2014, 07:36:08 p.m. »
No.107
Ford Taunus 17M 1:43 DeAgostini




Ford Taunus este o masina de familie produsa de Ford in Germania pentru piata Europeana, intre anii 1939-1994, in foarte multe variante. Denumirea vine de la lantul muntos Taunus din Germania de langa Frankfurt.
Intr-o incercare de unificare a modelelor, Ford in anii ’70 a unit modelele Cortina (din Marea Britanie) cu modelul Taunus din Germania.
Timp de 16 ani intre 1952-1968, toate modelele Ford din Germania se numeau Taunus urmata de 2 cifre iar la final de litera M, care venea din cuvantul “Meisterstück”, in engleza “Masterpiece”. Mai tarziu s-a renuntat la aceasta denumire deoarece era inregistrata de o alta companie.
Modelul prezentat este un Ford Taunus 17M – P2, care a fost produs intre anii 1957-1960.





















« Ultima Modificare: Iulie 04, 2015, 08:45:55 p.m. de djmanianfs »

Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1764
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #275 : Aprilie 25, 2014, 08:09:46 p.m. »
No.108
Pagani Zonda C12S 1:43 DeAgostini





Pagani Zonda si-a facut debutul in 1999 la Salonul Auto de la Geneva, o masina supersportiva construita de inginerul argentinian Horacio Pagani in memoria marelui campion de Formula 1, Juan Manuel Fangio. Masina a fost fabricata in Italia pana in 2011 si au fost asamblate doar 135 de exemplare.
Desi o masina mai putin cunoscuta la noi, poate si datoriat faptului ca a fost foarte exclusivista, a fost un deschizator de drumuri in industria auto, fiind prima masina ce imbina foarte mult materialele clasice (otel, piele, lemn) cu materialele noi, sintetice (fibra, aluminiu, plastic).
Fost inginer la Lamborghini, Pagani si-a dat seama ca pentru a construi o masina cu adevarat performanta trebuie sa iasa din tipare si sa reduca foarte mult masa masinii cu ajutorul materialelor sintetice ce inca nu erau implementate in industria auto, indeosebi datorita costurilor foarte mari.
“Atunci cand greutate anumitor parti scade, se genereaza un efect de domino asupra tuturor celorlalte piese ale unei masini, deoarece reducerea greutatii sau a tensiunii nu implica si scaderea eficientei.” spunea Pagani. De exemplu cu folosirea fibrei de carbon in locul otelului se poate reduce masa si cu 60%.
Desi motorul este un V12 imprumutat de la AMG Mercedes, performantele masinii erau cu mult peste ale unui model AMG.















« Ultima Modificare: Februarie 06, 2016, 09:45:26 a.m. de djmanianfs »

Offline kro94f

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 410
  • Alfa Romeo 156 | Citroen C5 | Mercedes Sprinter
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #276 : Aprilie 25, 2014, 08:27:03 p.m. »
Arata foarte bine Zonda si BMW-ul!
Am reusit sa le iau si eu astazi. Daca maine e frumos pe afara, le scot si eu la pozat  :)

Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1764
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #277 : Aprilie 25, 2014, 08:30:08 p.m. »
Vad ca esti din Bucuresti, hai miane in Cismigiu ca ne strangem mai multi la fotografiat!

Offline kro94f

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 410
  • Alfa Romeo 156 | Citroen C5 | Mercedes Sprinter
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #278 : Aprilie 25, 2014, 08:55:22 p.m. »
Din pacate, acum sunt la Ploiesti.  :(
Poate reusesc sa ajung data viitoare.
Astept sa puneti poze pe aici maine!

Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1764
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #279 : Aprilie 25, 2014, 10:49:20 p.m. »
No.109
Trabant P50 1:43 Deagostini





Sub deviza O masina pentru fiecare, conducerea Germaniei de dupa cel de-al doilea razboi mondial, dorea construirea unei masini accesibile oricui. Astfel Auto Union un concern ce ingloba mai multe firme constructoare de masini din Germania (Audi, DKW, Horch si Wanderer) stabilesc producerea unei astfel de automobil cu un motor in doi timpi si caroserie din lemn, placaj, rasini.
Dupa o prima incercare nereusita cu Trabant P70, si dupa lungi cercetari, germanii au reusit contructia modelului Trabant P50 Limuzina, un vehicul usor de 620 kg, capabil sa transporte 2+2 persoane cu pana la 100 km/h, sub o caroserie din material plastic, placaj si rasini, cu un consum intre 5-9 litri la suta.
Dupa 7 ani de cercetari Trabant P50 a intrat in productie in anul 1958 la Uzinele Audi din Zwickau, care mai apoi au fost redenumite in VEB Sachsenring Automobilwerke din Zwickau.
Fabricat in 240.000 de exemplare si sub diverse variante P50/P60/P50 Kombi nu a suferit mari modificari nici la exterior si nici la interior. Dupa 8 ani de productie a lasat loc legendarului Trabant 601 care s-a fabricat pana in anii 90 in peste 3 milioane de exemplare.

















« Ultima Modificare: Iulie 04, 2015, 08:46:43 p.m. de djmanianfs »