Autor Subiect: Prognosis  (Citit de 1190 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Prognosis

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 871
Prognosis
« : Iunie 08, 2013, 02:07:46 p.m. »
Salut! Sunt un pasionat, amator de modelism auto, genul fara pretentii! Bine v-am gasit!
Am un blog unde postez toate lucrarile  mele, cu bune si cu rele! http://arin.panait.net/

Micile mele machete, am mai spus si mai spun, fara pretentii! Unele tunate de mine, altele cumparate si altele capatate de pe la prieteni! Stiu ca nu sunt perfecte tunarile mele, stiu ca mai dau si rateuri, dar la 52 de ani se permite! Machetez de mic copil. am mostenit de la tata pasiunea pentru modelism. De orice natura ar fi el.... Sper sa va placa! Sunt si sfaturi si tehnici de lucru. Nu tin nimic secret, nu iau nimic cu mine in lumea de dupa! Cateodata, daca ma simt bine, mai lucrez si pentru colegi, prieteni, cunostinte! Dar imi rezerv intotdeauna dreptul de a-mi alege clientii! Sunt un perfectionist, dar nu tot ce fac eu atinge perfectiunea. Nu am tehnologii fastuoase in Atelierul PanArin. O bormasina, un traforaj, o minifreza si multa pasiune! Nu imi place sa fiu mistocarit pentru munca mea, desi criticile constructive sunt binevenite! Va multumesc ca ma acceptati asa cum sunt! Prefer sa fiu urat pentru ceea ce sunt, decat sa fiu iubit pentru ceea ce nu sunt!
« Ultima Modificare: Iunie 08, 2013, 02:47:24 p.m. de Prognosis »



Offline Schumy

  • Global Moderator - Membru Fondator CCMAR
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1733
Re: Prognosis
« Răspuns #1 : Iunie 08, 2013, 02:26:56 p.m. »
Domnule Prognosis va multumesc mult pentru ajutor , eu am pretentia ca scoateti niste machete unicat lafel ca si mine si ma bucur foarte tare sa va urmaresc munca si aici.

Offline OLECO

  • Global Moderator - Membru Fondator CCMAR
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 15201
  • OLECO ESTE UNIC !
Re: Prognosis
« Răspuns #2 : Iunie 08, 2013, 03:11:16 p.m. »