Sasiu carbon fiber, ce se vede albastru sunt piese CNC aluminiu si suruburi din aluminiu, cu exceptia tirantilor cu capete verzi fosforescent care sunt din titan.
Roti pentru off-road - piste de pamant batatorite, mai am un rand pentru asfalt. Diferentiale pentru ambele punti. Eleron cu inclinatie reglabila
![](http://i1167.photobucket.com/albums/q626/Pallas978/20140317_171222_zpsec473bda.jpg)
tirant, bieleta, furca, planetara, fuzeta, portfuzeta, rulmeti (cate 2 la fiecare roata), suspensie (arc - poate avea diferite tarii si telescop - construit complet de la zero), servo pentru directie (cutiuta Savox) foarte rapid, rapiditate sustinuta si de sistemul de directie complet pe rulmenti, "fara frecare"
![](http://i1167.photobucket.com/albums/q626/Pallas978/20140317_171250_zps9277b4d8.jpg)
Carbon fiber rules
![Smiley :)](https://autosworld.ro/forum/Smileys/default/smiley.gif)
, acumulatori litiu-polimer 7.4V, 5000 mAh, contacte aurite pentru motor si acumulatori, motor brushless de 8.5 ture (5200 kv, adica 5200 rpm/volt). De abia astept sa imi vina motorul si controlerul cel nou NFS! Locul cel gol, este rezervat controlerului, demontat pentru montare pe o alta masinuta.
![](http://i1167.photobucket.com/albums/q626/Pallas978/20140317_171317_zps189151de.jpg)
Suspensia spate, cu bara de torsiune pentru o mai buna stabilitate in viraje (de diferite tarii, depinde de profilul cursei), diferentialul spate, mai mult aluminiu
![](http://i1167.photobucket.com/albums/q626/Pallas978/20140317_171332_zps108d9807.jpg)
transmisia modelului, dublu ambreiaj cu reglarea presiunii, cardanele care merg la diferentiale
![](http://i1167.photobucket.com/albums/q626/Pallas978/20140317_171352_zpsd0234747.jpg)
pinionul motorului si spur-ul transmisiei, prin schimbarea uneia sau amandurora, se schimba raportul de transmisie, inca odata, ambreiajul cu placile antifrictiune vizibile (discurile galbui din fata spur-ului)
![](http://i1167.photobucket.com/albums/q626/Pallas978/20140317_171407_zpsba0195fb.jpg)
excelente calitati de "mulare pe teren", in pozele urmatoare, toate cele 4 roti ating "pamantul". Caroseria din lexan, care vine in kit transparenta, vopsita de subsemnatul
![Wink ;)](https://autosworld.ro/forum/Smileys/default/wink.gif)
![](http://i1167.photobucket.com/albums/q626/Pallas978/20140317_171540_zpsf6d08c9a.jpg)
![](http://i1167.photobucket.com/albums/q626/Pallas978/20140317_171557_zps7c3ccb61.jpg)
Radiocomanda permite reglarea curbei de acceleratie si deceleratie, ABS si multe altele.