Autor Subiect: Colectia de machete 1/43 Adrian ~ djmanianfs  (Citit de 143815 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1763
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #720 : Ianuarie 06, 2021, 01:52:27 p.m. »
No.270
Maserati MC 12 GT1 #15 1:43 IXO

Mașina reală:







În 2004, Maserati a finalizat trei mașini de curse MC12 GT1 destinate clasei FIA GT GT1. Echipa AF Corse susținută de fabrică a debutat în cursa la Imola , totuși FIA nu a permis ca MC12 să înscrie puncte din cauza omologării sale dezbătute. Chiar și cu acest eșec, echipa a reușit să ocupe locurile doi și a trei. La următoarea rundă de la Oschersleben , MC12 al lui Andrea Bertolini și Mika Salo au câștigat pentru prima dată. La ultima rundă a anului la Zhuhai, FIA a acceptat în cele din urmă să omologeze MC12-urile și să le permită să obțină puncte în campionat. Cu aceasta, MC12 a câștigat din nou victoria, permițându-i să înscrie suficiente puncte pentru a termina pe locul 7 în campionatul pe echipe.

Date tehnice:
Motor: Maserati 6 litrii V12, aspirat natural DOHC, montat longitudinal
Transmiter: cutie de viteze Maserati Cambiocorsa cu 6 trepte, semi-automată, cu schimbător de palete
Șasiu: șasiu monococ din fibră de carbon, nomex fagure de miere, subcadruri de siguranță din aluminiu față și spate cu cușcă rulantă
Combustibil: Etanol E10
Anvelope: Michelin, Pirelli


Macheta:

















« Ultima Modificare: Ianuarie 06, 2021, 10:26:54 p.m. de djmanianfs »

Offline OLECO

  • Global Moderator - Membru Fondator CCMAR
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 15058
  • OLECO ESTE UNIC !
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #721 : Ianuarie 06, 2021, 08:57:54 p.m. »
Foarte bine redata. Imi place cum arata! ;)

Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1763
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #722 : Ianuarie 09, 2021, 05:45:39 p.m. »
No.271
2017 Toyota TS050 Hybrid #8 Winner LeMans 1:43 Spark

Mașina reală:









Toyota TS050 Hybrid este un prototip sport de curse auto dezvoltat în 2016 pentru Le Mans și regulile din Campionatul FIA World Endurance. Mașina este succesorul direct al Toyota TS040 Hybrid, care a concurat atât în ​​sezonul FIA WEC 2014, cât și în cel 2015. TS050 a fost dezvăluit la Circuitul Paul Ricard pe 24 martie 2016 datorită politicii de ciclism de doi ani a Toyota. Motorul este un V6 pe benzină cu turbocompresor de 2,4L, în timp ce cele două mașini anterioare foloseau un V8 pe benzină cu aspirație naturală. Dispune de un sistem hibrid de 8 megajuli, care utilizează baterii litiu-ion.
Toyota a refăcut blocul, capul și camera de ardere de pe motor pentru a permite un raport de compresie mai mare și pentru a spori eficiența termică. Sistemul hibrid al mașinii a fost modernizat cu unități motor-generator mai mici și mai ușoare, în timp ce pachetul de baterii litiu-ion a fost, de asemenea, modificat.
Înainte de testul de pre-sezon WEC Prologue, Toyota a dezvăluit că mașina a fost supusă la teste 30.000 km, constând din cinci teste, la diferite circuite, inclusiv Circuitul Paul Ricard , Ciudad del Motor de Aragón , Circuitul Internațional Algarve. Dintre cele cinci teste, patru dintre acestea s-au dovedit a fi teste de rezistență de 30 de ore.


Macheta:






















Offline OLECO

  • Global Moderator - Membru Fondator CCMAR
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 15058
  • OLECO ESTE UNIC !
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #723 : Ianuarie 09, 2021, 06:26:01 p.m. »
Lucratura, tata! Nu-mi plac astfel de modele, dar apreciez grija pentru detalii.

Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1763
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #724 : Ianuarie 12, 2021, 06:24:51 p.m. »
No.272
1989 Sauber Mercedes C9 #61 1:43 IXO

Mașina reală:









Sauber C9 (numit mai târziu Sauber Mercedes C9 sau Mercedes-Benz C9) este un prototip de masina de curse introdus în 1987 ca o continuare a parteneriatului dintre Sauber ca un constructor și Mercedes-Benz ca un constructor de motor pentru World Sportscar Championship.
C9 a câștigat cinci curse în Campionatul Mondial Sportscar din 1988, demonstrând o fiabilitate mult îmbunătățită și plasându-se pe locul al doilea în clasamentul general în spatele echipei câștigătoare Silk Cut Jaguar. Pilotii Schlesser, Baldi și Mass au terminat al doilea, al treilea și respectiv al cincilea în spatele lui Martin Brundle, de la Jaguar, în campionatul pilotului.
În Campionatul Mondial Sportscar din 1989, Sauber C9 a câștigat toate cursele, cu excepția celei de-a doua curse de la Dijon Prenois, unde a fost învinsă de Joest Porsche 962 de Bob Wollek și Frank Jelinski. Piloții Sauber au ocupat, de asemenea, primele patru locuri din clasamentul piloților, Schlesser câștigând definitiv campionatul.
Performanța ridicată a fost doar un aspect notabil al abilității C9s, fiabilitatea sa era alta. Mașina a reușit să termine doar de două ori în sezonul 1989, dar în ambele ocazii, cursa a fost câștigată de cealaltă mașină a echipei.
Atingând 400 km/h în timpul sesiunilor de calificare din 24 Ore LeMans din 1989, Sauber C9 s-a dovedit a avea una dintre cele mai mari viteze maxime din istoria competiției de la LeMans. Marca C9 a fost depășită doar de WM Peugeot P88, care a atins o viteză de 405 km/h în cursa din 1988. Aceste viteze au condus la introducerea a două chicanes pe Mulsanne Straight din 1990 încoace.


Macheta:




































Offline OLECO

  • Global Moderator - Membru Fondator CCMAR
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 15058
  • OLECO ESTE UNIC !
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #725 : Ianuarie 12, 2021, 10:22:37 p.m. »
Interesanta macheta, dar se vede diferenta la detalii intre un IXO si un SPARK!

Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1763
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #726 : Ianuarie 15, 2021, 06:58:36 p.m. »
No.273
Aston Martin DBR9 #33 1:43 IXO

Mașina reală:









Aston Martin DBR9 este o mașină de curse construită de Aston Martin Racing, debutând în 2005 și activă în cursele internaționale, până la sfârșitul categoriei GT1 în 2011.
Numele DBR9 este derivat din original 24 de ore LeMans -winning DBR1 auto, numit pentru proprietarul de atunci David Brown, care a câștigat nu numai cursa de 24 de ore din 1959, ci și titlul World Sportscar.
Mașina este cea mai renumită pentru că a obținut două victorii din clasa LMGT1 la 24 de ore LeMans (2007 și 2008) de către echipa fabricii Aston Martin Racing.
Mai târziu, în 2007, Aston Martin a lansat o altă producție limitată, DBS masină de stradă, care are mai multe elemente de design preluate de la DBR9, apărând în filmul Casino Royale cu James Bond. DBR9-urile Aston Martin Racing au concurat în 2006 și 2007 sub numerele 007 și 009, în onoarea lui James Bond.
Spre deosebire de DB9 LM, care era un pachet cosmetic ultra-exclusiv (doar 60 construite), DBS a adus multe tehnologii din lumea cursei. O mulțime de fibre de carbon și aluminiu utilizate în caroserie, o îmbunătățire serioasă a puterii la motor și un interior nou.


Macheta:
































Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1763
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #727 : Ianuarie 19, 2021, 05:16:43 p.m. »
No.274
Bentley Continental GT3 #7 2012 1:18 Bburago

Mașina reală:









Noul Bentley Continental GT este un grand tourer rafinat, de lux, dar care, dacă șoferul o cere, are un caracter sportiv distinct. Cu niveluri excepționale de performanță accesibilă instantaneu, GT Speed, cel mai rapid Bentley care circulă vreodată, este un supercar care poate fi folosit în fiecare zi, indiferent de condițiile meteorologice și de drum.
Conceptul Continental GT3 valorifică performanțele prodigioase, stabilitatea remarcabilă la viteză ridicată și durabilitatea renumită a emblematicului coupe Bentley, în timp ce își adaptează specificațiile pentru pistă cu adoptarea unui șasiu cu tracțiune spate în conformitate cu reglementările în viguare, hardware de ultimă generație pentru motorsport și un pachet aerodinamic complet. Livrea dramatică a mașinii sporește forma musculară și sculptată a Continental GT Speed, rămânând în același timp patriot mândru cu includerea steagurilor Uniunii.


Macheta:
























Offline OLECO

  • Global Moderator - Membru Fondator CCMAR
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 15058
  • OLECO ESTE UNIC !
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #728 : Ianuarie 19, 2021, 05:48:16 p.m. »
Ai si la1/18?  ;D

Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1763
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #729 : Ianuarie 24, 2021, 09:42:20 a.m. »
No.275
Mercedes-Benz C63 AMG DTM #84 1:43 RMZ

Mașina reală:





HWA AG a început dezvoltarea, proiectarea și construcția DTM AMG Mercedes C-Coupé în iunie 2010. Primul șasiu a fost asamblat în iunie 2011, primul vehicul fiind finalizat în august. La sfârșitul sezonului 2018, Mercedes-Benz a părăsit DTM după 19 ani, deoarece vor trece la Formula E din sezonul 2019-20, acesta va fi ultimul vehicul Mercedes din DTM până în prezent.
Mașina a fost propulsată de un motor DOHC aspirat natural Mercedes-Benz AMG care a fost preluat de la mașinile anterioare Mercedes-Benz AMG W204 C-Class DTM, W203 C-Class DTM și CLK DTM. Motorul era un V8 de 4,0 litri, cu patru supape pe cilindru, injecție indirectă de combustibil, aer restricționat la 2 x 28 mm prin reglementări. Puterea este de aproximativ 483 CP cu un cuplu de 500 Nm.


Macheta: