Autor Subiect: Colectia de machete 1/43 Adrian ~ djmanianfs  (Citit de 142762 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline OLECO

  • Global Moderator - Membru Fondator CCMAR
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14923
  • OLECO ESTE UNIC !
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #800 : Iunie 16, 2021, 08:41:44 p.m. »
Asta imi place! :)

Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1761
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #801 : Iunie 20, 2021, 07:42:20 p.m. »
No. 308
2013 Mini John Cooper Work Countryman WRC #23 1:43 WhiteBox

Mașina reală:



Mini John Cooper Works WRC este un World Rally Car creat de echipa Mini WRC în timpul sezonului 2011 al Campionatului Mondial de Raliuri. Este prima mașină de raliu care poartă eticheta Mini în raliurile de nivel superior din anii 1960. Mașina a intrat într-o campanie limitată pentru 2011, în vederea unui campionat complet din 2012.



Mini JCW WRC se bazează pe un Mini Countryman și dispune de un motor cu patru cilindri în linie, cu turbo de 1,6 L, cu injecție directă.
Motorul WRC a fost dezvoltat de către BMW Motorsport pentru utilizarea într-o varietate de serii motorsport, inclusiv în Campionatul Mondial de Turism FIA.






Macheta:














Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1761
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #802 : Iunie 23, 2021, 08:56:18 p.m. »
No. 309
Peugeot 206 WRC #4 1:43 IXO

Mașina reală:





Macheta:




























Offline OLECO

  • Global Moderator - Membru Fondator CCMAR
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14923
  • OLECO ESTE UNIC !
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #803 : Iunie 24, 2021, 05:20:51 p.m. »
E interesanta "pictura"...  ;D

Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1761
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #804 : Iunie 27, 2021, 11:47:43 a.m. »
No. 310
BMW M4 DTM #15 1:43 RMZ

Mașina reală:



BMW M4 DTM este o mașină touring construit de producătorul de autovehicule BMW pentru utilizare in Deutsche Tourenwagen Masters.
A fost dezvoltat în 2013 și a concurat în sezonurile DTM din 2014 până în 2018, înainte de a fi înlocuit cu turbo-actualizat BMW M4 Turbo DTM. M4 DTM, care a înlocuit BMW M3 DTM la sfârșitul sezonului 2013, se bazează pe producția BMW M4.




Puterea motorului este transferată printr-o cutie de viteze sport cu șase trepte, care este acționată pneumatic folosind padele montate pe volan. Cutia de viteze este una dintre componentele standard, care sunt utilizate de toți producătorii DTM. Are 11 rapoarte finale de acționare, care permit inginerilor și șoferilor să reacționeze la circuitul respectiv și la caracteristicile motorului atunci când instalează mașina.



Aerodinamica joacă un rol vital în DTM. Din acest motiv, inginerii BMW Motorsport au dedicat mult timp problemelor precum rezistența aerodinamică și fluxul de aer.
La fel ca la modelul de producție, prizele de aer din partea din față a BMW M4 DTM sunt proiectate pentru a reduce rezistența la aer.




Șoferii BMW M4 DTM și BMW M4 Coupé se pot baza pe performanța farurilor moderne LED. Diodele care emit lumină fac mai mult decât să economisească pur și simplu energie. Datorită timpului de reacție semnificativ mai mic în comparație cu lămpile cu incandescență convenționale, șoferului din spate i se dă mai multă atenție atunci când un șofer din fața lui frânează. Și fiecare fracțiune de secundă contează pe circuit. Lumina generată de LED-uri este, de asemenea, foarte asemănătoare cu lumina soarelui, făcând-o deosebit de plăcută pentru ochi.



Macheta:
























Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1761
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #805 : Iunie 30, 2021, 07:24:04 p.m. »
No. 311
Subaru Impreza WRC 2010 #18 1:43 IXO

Mașina reală:





Macheta:


























Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1761
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #806 : Iulie 04, 2021, 11:20:46 a.m. »
No. 312
Ferrari FXX K Evo #70 1:43 Bburago

Mașina reală:



Așa cum a fost cazul versiunilor Evo ale FXX și 599 XX, Ferrari FXX-K Evo beneficiază de un pachet extins care aplică concepte inovatoare derivate din toate categoriile de piste în care Ferrari concurează cu mașinile sale: Formula 1, GT3, GTE și Challenge, acesta din urmă fiind campionatul de marcă unică care îi poartă numele.



Derivat din lumea cursei și adoptând conținut specific pistelor, FXX-K Evo, la fel ca toate mașinile XX anterioare, nu este omologat pentru utilizare pe drum și nu va fi utilizat în competiție în afara programului său dedicat.



În faza de dezvoltare, designerii au lucrat la o gamă largă de aspecte diferite ale Ferrari FXX-K Evo, începând cu reducerea greutății sale generale. Pornind de la experiența Ferrari de Formula 1 și adoptând procese inovatoare de fabricare a componentelor din fibră de carbon, au reușit să producă o mașină mai ușoară decât FXX-K anterioară, în ciuda introducerii unor elemente noi, cum ar fi aripa spate fixă.



Cabina inspirată în mod clar de curse este caracterizată de un volan diferit din punct de vedere conceptual, potrivit pentru nivelurile de performanță extrem de puternice realizabile în Ferrari FXX-K Evo.
Derivat din Formula 1 cu padele de schimbare a vitezei integrate, noul volan are acum și KERS Manettino pentru a îmbunătăți atât controlul sistemului, cât și ergonomia generală.




După ce a suferit în jur de 5.000 de kilometri de dezvoltare și 15.000 de kilometri de teste de fiabilitate, Ferrari FXX-K EVO va fi un protagonist foarte activ în programul XX în sezonul 2018/2019, care cuprinde nouă ieșiri pe pistă, între toate începutul Martie și sfârșitul lunii octombrie. După cum este tradițional, mașinile XX vor participa și la prestigiosul weekend Finali Mondiali, care marchează sfârșitul fiecărui sezon de curse.

Macheta:


























Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1761
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #807 : Iulie 08, 2021, 09:30:18 p.m. »
No. 313
2010 Oreca 01 AIM #6 1:43 IXO

Mașina reală:

Oreca 01 este un prototip Le Mans construit de Oreca Racing în 2009 care a înlocuit Curaj - Oreca LC70.




Este alimentată de un motor de la compania japoneză de motoare AIM Power, motor Judd care dezvoltă 650 CP 485 kW, disponibili la 8000 rpm.



O singură Oreca 01 a fost înscrisă în 24 de ore de la Le Mans din 2010 alături de un Peugeot 908 HDi FAP, calificându-se cu un timp de 3:29.506, plasânduse pe locul 10.



În ciuda faptului că Lola-Aston Martin a fost favorizat să câștige clasa P1 „pe benzină”, toate cele 3, precum și toate cele 4 Peugeot au suferit probleme de fiabilitate, Oreca 01 a reușit să ocupe un impresionant loc 4, cel mai înalt finisher pe benzină și în spate.





Macheta:
































Offline OLECO

  • Global Moderator - Membru Fondator CCMAR
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14923
  • OLECO ESTE UNIC !
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #808 : Iulie 09, 2021, 09:24:17 p.m. »
E bengoasa... tricolora... ;)

Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1761
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #809 : Iulie 11, 2021, 04:35:00 p.m. »
No. 314
1968 Citroen MEP X27 1:43 IXO

Macheta:

Când se vorbește despre participările Citroën la sportul cu motor, este inevitabil să nu se asocieze marca Double Chevron cu raliul mondial, deși s-a remarcat și în aariția în turismul mondial și la raliul Dakar.
Dar mașinile cu acoperiș nu erau întotdeauna în politica sa sportivă.
În anii '70, prezența lor pe piste era sub forma unui monopost.




Mașina care a dat formă unui singur brand sponsorizat de Citroën a fost MEP X27, singurul vehicul de acest tip creat de producătorul auto francez din istoria sa. Baza acestei mașini a fost MEP X1, o altă mașină care fusese concepută de inginerul aeronautic Maurice Emile Pezous.
Acest vehicul, creat la mijlocul anilor 60, a fost urmat de o altă dezvoltare numită X2, care avea un motor de origine Panhard de 850 cm3 și care permitea o viteză de 190 km/h.




Bazându-se pe succesul obținut cu X1 și X2, Pezous i-a convins pe cei de la Citroën să își creeze propria divizie: formula Bleue, acreditată de Federația Franceză de Automobile (FFSA) și care a avut sprijinul Michelin și Total.
Divizia promoțională, care a avut primul său turneu în 1969, a fost un succes, având mașini ieftine, motoare de producție bine pregătite și costuri economice foarte scăzute.




În 1971, Formula Bleue a avut o schimbare tehnică importantă: încorporarea șasiului MEP X27, dezvoltat și construit în întregime de Citroen. MEP X27 se baza pe ansamblul motor-cutie de viteze al Citroën GS, cântărea 392 de kilograme și atingea o viteză maximă de 200 km/h.
Însă Formula Bleue nu a rezistat pe pistă mult timp, deoarece în 1975 Citroën a decis să o anuleze din cauza unei crize financiare profunde.
În doar patru ani, compania a fabricat 80 de șasiuri MEP X27, dintre care multe există și astăzi dar sunt rare de colecționat.


Macheta: