Autor Subiect: Colectia de machete 1/43 Adrian ~ djmanianfs  (Citit de 142778 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1761
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #790 : Mai 24, 2021, 06:05:53 p.m. »
No. 301
Ferrari 575 GTC #17 1:43 IXO

Mașina reală:



Urmând succesul lui 550 Maranellos în cursă internațională GT, inclusiv o victorie istorică de clasă în 24 de ore Le Mans în 2003, Ferrari și-a dezvoltat propria evoluție internă a noului 575M Maranello, 575 GTC (unde C înseamnă Competizione).



Dezvoltat special pentru campionatele FIA ​​GT și GrandAm, berlineta 575 GTC prezintă modificări considerabile, începând cu o creștere a cilindreei de la 5.748 cmc la 5.997 cmc a mașinii de producție, cu o cursă puțin mai lungă. Cronometrul specific camelor și gestionarea motorului Marelli cu restricțiile FIA ​​de 31,8 mm limitează puterea la 600 CP, ceea ce, atunci când este asociat cu cea mai lungă transmisie a unităților finale opționale disponibile, asigură o viteză maximă teoretică de 335 km / h (208 mph). Angrenajul pentru Monza permite o viteză maximă efectivă de 288 km/h și cea pentru Estoril 270 km/h.

Macheta:

























« Ultima Modificare: Mai 27, 2021, 08:21:15 p.m. de djmanianfs »

Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1761
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #791 : Mai 27, 2021, 08:31:31 p.m. »
No. 302
2010 Citroen C4 WRC #8 1:43 IXO

Mașina reală:



Citroën C4 WRC este un World Rally Car, construit pentru WRC de către echipa Citroën Racing pentru a concura în Campionatul Mondial de Raliuri. Se bazează pe autoturismul Citroën C4 și înlocuiește Citroën Xsara WRC.





Mașina a fost introdusă pentru sezonul 2007 al Campionatului Mondial de Raliuri și a preluat titlul de piloți în fiecare an de pe mâna lui Sébastien Loeb , precum și titlul producătorilor în 2008, 2009 și 2010.



Raikkonen a descoperit noua sa mașină și echipa Citroen Junior pe pista de testare a fabricii Citroen din Satory, Franța. A parcurs aproximativ 50 km. Finlandezul va rula C4 în competiție pentru prima dată în Raliul Arctic, pe 28 ianuarie 2010.





Macheta:

























« Ultima Modificare: Mai 31, 2021, 03:02:59 p.m. de djmanianfs »

Offline 1Q

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 192
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #792 : Mai 28, 2021, 09:57:54 p.m. »
Hopaaaaa, asta trebuie sa o pun in colectie neaparat! Super!

Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1761
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #793 : Mai 30, 2021, 08:45:38 p.m. »
No. 303
Aston Martin Vulcan 1:43 IXO

Mașina reală:

Născut dintr-o vastă experiență în motorsport și folosind flerul recunoscut al mărcii pentru ingeniozitatea de proiectare și inginerie - modelul Aston Martin Vulcan este fabricat din fibră de carbon, având peste 800 cp și promite performanțe cu adevărat extreme.



În mod unic pentru Aston Martin, noul supercar (limitat la doar 24 de exemplare din întreaga lume) va permite proprietarilor posibilitatea de a-și adapta cu precizie experiența de zi cu pistele printr-o scară graduală a puterii detaliate și a ajustărilor dinamice ale performanței.



Conceput în întregime de către echipa de design Aston Martin, condusă de directorul creativ Marek Reichman, și cu un limbaj de design care sugerează următoarea generație de mașini sport Aston Martin, acest supercar este alimentat de cea mai puternică iterație a companiei în mod natural: un motor V12 pe benzină, aspirat, de 7,0 litri.



Utilizând tehnicile de inginerie sportivă de clasă mondială, supercarul vede că raportul său putere-greutate depășește pe cel al mașinilor GTE care concurează în Campionatul Mondial anual de rezistență al FIA.

Macheta:


























Offline OLECO

  • Global Moderator - Membru Fondator CCMAR
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14923
  • OLECO ESTE UNIC !
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #794 : Mai 31, 2021, 12:47:10 a.m. »
Asta este zapaceala curata! ;D Foarte frumoasa macheta! ;)

Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1761
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #795 : Iunie 06, 2021, 12:17:26 p.m. »
No. 304
2017 Lamborghini Aventador S Roadster 1:43 IXO

Mașina reală:

Lamborghini Aventador S Roadster a fost prezentat de Automobili Lamborghini la IAA 2017 din Frankfurt, combinând tehnologiile și dinamica de conducere a Aventador S cu o experiență emoțională de condus în aer liber.



Partea din spate a mașinii prezintă linii distincte față de coupe, conferind roadsterului un caracter aerodinamic propriu. O punte a motorului rulează de la geamul din spate într-un amestec de culoare a caroseriei și lamele capotei din fibră de carbon vopsite în negru mat: este disponibilă și o opțiune transparentă pentru a arăta motorul V12 din interior.



Sufixul „S” al lui Aventador Roadster denotă designul și progresele tehnologice ale noului model. Roadster adoptă tracțiunea integrală, noua suspensie activă, noul sistem de direcție cu patru roți și noul mod de conducere EGO introdus pe Aventador S coupé și odată cu reamenajarea fiecărui aspect al sistemelor de suspensie și control electronic, conceptul de control asigură condusul, mersul și performanțe superioare.



Accelerând 0-100km/h în doar 3,0 secunde, cu o viteză maximă egală cu Aventador S coupé de 350 km/h, Aventador S Roadster cântărește cu doar 50 kg mai mult decât coupé-ul. Motorul său V12 de 6,5 litri produce aceiași 740 CP ca și coupé-ul, cu un cuplu de 690 Nm la 5.500 rpm. Transmisia ușoară independentă cu șapte trepte independente (ISR) oferă schimbări de viteze robotizate în până la 50 de milisecunde, cu frâne din ceramică de carbon ca standard. Jantele Dione 20 "/ 21" sunt echipate cu anvelope Pirelli P Zero special dezvoltate pentru Aventador S. În interior, tabloul de bord digital TFT poate fi personalizat în funcție de preferințele șoferului, iar Apple CarPlay ™ este standard.



Primii clienți au primit livrarea noului Lamborghini Aventador S Roadster în februarie 2018 la prețurile cu amănuntul sugerate după cum urmează:
Europa: 313.666,00 EUR (taxe sugerate cu prețul de vânzare exclusiv)
Marea Britanie: 251.462,00 GBP (taxele sugerate pentru prețul de vânzare sunt excluse)
SUA: 460 247,00 USD (preț cu amănuntul sugerat - GGT inclus)
China: 7.478.513,00 RMB (prețurile cu amănuntul sugerate sunt incluse)
Japonia: 46.267.692,00 YEN (prețurile cu amănuntul sugerate sunt incluse)


Macheta:




























Offline OLECO

  • Global Moderator - Membru Fondator CCMAR
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14923
  • OLECO ESTE UNIC !
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #796 : Iunie 06, 2021, 12:29:41 p.m. »
Imi face cu ochiul! Foarte frumoasa! ::)

Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1761
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #797 : Iunie 09, 2021, 08:28:06 p.m. »
No. 305
2011 Audi R18 #2 Lemans Winner 1:43 Spark

Mașina reală:

Audi R18 este un prototip Le Mans construit de către constructorul german Audi AG. Este succesorul lui Audi R15 TDI.
La fel ca predecesorul său, R18 folosește un motor diesel TDI turbo, dar cu o capacitate redusă de 3,7 litri și într-o configurație V6.
Pentru prima dată de la R8C din 1999, prototipul Audi Le Mans folosește un design închis al cabinei și este, de asemenea, prima mașină de curse de la Audi care dispune de putere hibridă.




Ca noile reguli pentru Le Mans în 2011, mașina are o aripă de stabilizare pe capacul motorului și are o nouă cutie de viteze cu șase trepte. Noua cutie de viteze este controlată electric în loc de control pneumatic, economisind greutatea prin eliminarea sistemului pneumatic.
În ciuda reducerii capacității, se pretinde că V6 de 3.7L dezvoltă mai mult de 397 kilowați (532 CP) de putere. Aceasta este mai mică decât la R15, dar consumul de combustibil al motorului V6 va fi mai, mult decât probabil, mai mic decât cel al motorului V10 de pe R15.
Noul motor are un singur turbocompresor Garrett TR30R VGT, spre deosebire de configurația dublă TR30R a ambelor Peugeot 908 HDi FAP și precedentul Audi R15 TDI. Motorul V6 al lui R18 evacuează spre interior între băncile cilindrilor, unde este amplasat turbocompresorul. Aceasta configurație se numește „vale fierbinte” și se opune configurației tradiționale cu fiecare banc de cilindri al unui motor V care se evacuează spre turbocompresorii lor respectivi.




R18 TDI, care a fost prezentat la o lansare la Ingolstadt pe 10 decembrie 2010, a debutat în cursa de 1000 km Spa a Cupei Intercontinental Le Mans din mai, terminând pe locul 3. A fost programat să se desfășoare la Le Mans 24 ore, la Imola 6 Hours, Silverstone 6 Hours, Petit Le Mans și China 6 Hour curse mai târziu în an.



Din motive de dezvoltare și logistice, R18 nu a intrat în cursa de 12 ore de la Sebring din 2011. În schimb, Audi a optat pentru două modele Audi R15 Plus, care au funcționat în configurația 2010 cu ajustări ale echilibrului de performanță, cele două mașini au terminat pe locul 4 și 5, în spatele unui Oreca 2010-spec Peugeot 908 HDi FAP, un Highcroft Racing HPD ARX-01e și un Peugeot 908 Sport 2011.
Cu toate acestea, două R18 evoluate (numerele de șasiu 101 și 102) au fost puse la încercare în timpul celor patru zile de testare la Sebring, împreună cu un R15 TDI ca vehicul de referință, după cursa de 12 ore.




În cursa 24 de ore Le Mans din 2011, mașinile lui Allan McNish #3 și a lui Mike Rockenfeller #1 au fost implicate în coliziuni grele de mare viteză cu Ferrari. Ambii șoferi și-au putut lăsa mașina fără răni grave, în ciuda faptului că ambele mașini au fost complet distruse.
Cu toate acestea, Audi R18 cu numarul #2 condus de Marcel Fässler, André Lotterer și Benoît Tréluyer a rămas în cursă și a câștigat cursa cu 13.854 secunde. Aceasta a fost cea de-a 11-a victorie din ultimii 13 ani pentru Audi.






Macheta:























« Ultima Modificare: Iunie 09, 2021, 08:29:38 p.m. de djmanianfs »

Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1761
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #798 : Iunie 13, 2021, 01:46:14 p.m. »
No. 306
1954 Mercedes W196R #4 1:43 IXO

Mașina reală:

Mercedes-Benz W196 a fost o mașină de curse Formula One produsă de Mercedes-Benz pentru sezoanele F1 1954 și 1955.
Succesor al W194, în mâinile lui Juan Manuel Fangio și Stirling Moss, a câștigat 9 din 12 curse înscrise și a "capturat" singurele două campionate mondiale în care a concurat.




Noile reguli de Formula 1 din 1954 au permis alegerea de motoare aspirate natural - până la 2,5 litri sau 0,75 litri supraalimentați.
Gama așteptată pentru motoarele competitive a fost de la 250 la 300 CP.
Prin introducerea sa la GP-ul francez din 1954, supapele desmodromice de 2.496,87 cm3 (76,0×68,8 mm) 8cilindri in linie au dezvoltat 257 CP. W196 a fost singura mașină F1 cu o tehnologie atât de avansată a combustibilului, oferindu-i un avantaj considerabil față de celelalte motoare cu carburator. Traseele de admisie cu lungime variabilă au fost experimentatele și au fost luată în considerare tractiunea integrală.
Un motor de 2,5 litri F1 a vizat o eventuală putere de 250 kW (340 CP) la 10.000 rpm.




W196 avea un motor frontal, montat longitudinal, plasat chiar în spatele punților față pentru a echilibra mai bine distribuția greutății față/spate. Un șasiu tubular din aluminiu sudat transporta caroserie ultra-ușoară din aliaj de magneziu Elektron, ceea ce a contribuit substanțial la menținerea greutății uscate.



După ce a câștigat cele două campionate mondiale la care a concurat, Mercedes s-a retras din motorsport la sfârșitul sezonului 1955. În ciuda fiabilității sale puternice și a performanțelor bune pe pistă, șoferii Fangio și Moss au descris mașina în revista MotorSport ca fiind „puțin dificil de condus, cu tendința de a suprasolicita rapid”. De asemenea, Moss a spus mai târziu că "Sunt surprins că "Merc" nu a fost puțin mai ușor de condus, pentru că nu a fost. Era o mașină de șofer, nu o mașină ușor de condus". Fangio a împărtășit sentimente similare, spunând, de asemenea, în revista MotorSport din 1979 că mașina nu era „atât de plăcută de condus ca un Maserati 250F, dar erai sigur că vei termina. Deci, Mercedes a fost incredibil în acest fel”. Pilotul de Formula 1 din anii ’70 / ’80, John Watsona a condus W196 la Hockenheim, oferind câteva informații despre motivul pentru care mașina era greu de condus. El a spus că „dacă ați oferi acestei mașini anvelope mai late și mai aderente și ați modifica suspensia pentru a se potrivi, atunci manevrabilitatea ar fi într-adevăr foarte ridicată”. W196 era atât de avansat și înainte de vremea ei încât anvelopele înguste disponibile la acea vreme pur și simplu nu puteau rezolva pe deplin performanțele excepționale ale mașinii.



Casa de licitații Bonhams (în cadrul Festivalului său de vânzări de viteză Goodwood din 12 iulie 2013) a vândut Mercedes-Benz W196R cu seria șasiului „00006/54” pentru un nou record mondial de 19,7 milioane de lire sterline (29,6 milioane de dolari, incluzând prima de licitație).
Factura totală, inclusiv TVA din Marea Britanie la comisionul perceput, a ajuns la 20.896.800,00 lire sterline.
Acest preț ridicat a fost obținut recunoscând faptul că șasiul „00006/54” este singurul exemplar din acest model disponibil în mâini private - toate surorile sale supraviețuitoare fiind în mâinile producătorului original sau ale Muzeului instituțional.
Această mașină specială este, de asemenea, cea mai reușită dintre toate mașinile W196R care au supraviețuit - fiind condusă de Juan Manuel Fangio pentru a câștiga Marele Premiu german și european din 1954 la Nurburgring și apoi a adăugat o a doua victorie consecutivă în GP-ul elvețian din 1954 la Berna's Bremgarten. Cu cea de-a doua victorie în cursă, adăugată la victoriile sale de la începutul sezonului în GP-urile argentiniene și belgiene într-un Maserati 250F, Fangio a câștigat al doilea dintre cele cinci titluri ale sale de Campionatul Mondial de piloti de Formula 1.


Macheta:




























Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1761
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #799 : Iunie 16, 2021, 05:28:01 p.m. »
No. 307
Peugeot 307 WRC #2 1:43 IXO

Mașina reală:









Macheta: