Ma bucur ca se mai trezesc unii din abureala cu ecologia de marketing, e greu sa iti exprimi orice parere critica fata de electrice, nimeni nu vrea sa asculte ca doar mutam poluarea din EU/USA in China, India sau Pakistan. Costurile legate de exploatarea resurselor, preluarea lor si mai ales reciclarea lor, precum si eficienta in timp (nu in exploatare, aici avem 100% pentru electric, e clar) sunt semnificativ mai mari, cel putin momentan (deocamdata e greu de imaginat cum se vor rezolva aceste probleme, noua dependenta de zacamintele de Li si reciclarea energofaga si poluanta a bateriilor). Plus poluarea, nu se reduce decat la utilizatorul final, dar se muta dublat la producator si la reciclator. E clar ceva util, de viitor, care trebuie insa imbunatatit si eficientizat pe partea 1 si 3 din existenta masinii, productie si reciclare.
Sa nu mai vorbim de problemele generate de frig... deabia atunci devine cu adevarat dramatica si partea 2 din viata masinii
.