Autor Subiect: Prezentari machete din colectia IPR  (Citit de 2878 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline kro94f

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 410
  • Alfa Romeo 156 | Citroen C5 | Mercedes Sprinter
Re: Prezentari machete din colectia IPR
« Răspuns #10 : Martie 22, 2014, 10:58:49 a.m. »
Superba!
Auzisem ca ai luat-o si asteptam foarte mult sa o prezinti  :)

Offline IPR

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 553
Re: Prezentari machete din colectia IPR
« Răspuns #11 : Martie 22, 2014, 11:02:22 a.m. »
  Multumesc. O am mai de demult, dar o prezentasem prin alte parti.

Offline IPR

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 553
Re: Prezentari machete din colectia IPR
« Răspuns #12 : Martie 22, 2014, 12:42:48 p.m. »
SUBARU Impreza WRC 2005 - 1:43 - HPI Racing



Model 1:1





Model 1:43

   Echipa Subaru World Rally Team incepe sezonul 2005 cu mari sperante avand la volan pe pilotii Petter Solberg si Mikko Hirvonen. Cu un an inainte echipa obtinuse locul 3 la constructori astfel ca ambitiile erau mari. Cu implicarea oficiala a lui Fuji Heavy Industries , masina isi facuse debutul inca din anul 2004 in raliul Mexicului. Fata de predecesorul sau Impreza 2005, aceste are un ampatament mai mare cu 30 de mm pentru o mai buna maniabilitate pe suprafete de pietris, nisip sau zapada. Un alt aspect in constituie refacerea evazarilor pasajelor de roata , acestea fiind realizate direct de catre echipa de studii aerodinamice a lui Subaru. Caroseria este mai rigida si dispune de panouri compozite noi si un rollcage din materiale cu densitate mai mica. Se pastreaza vechea arhitectura a compartimentului motor cu mici modificari in pozitionarea intercooler-ului pentru a gestiona mai bune fluxurile de aer din partea de jos. Motorul de 1994 cmc boxer a primit un nou sistem de injectie dezvoltat "in-house" si un nou sistem de supraalimentare IHI-turbo.
   La finalul sezonului, in cadrul clasamentului de la piloti,  Solberg a reusit sa prinda locul 2,  iesind victorios in Raliurile din Suedia, Mexic si Marea Britanie. El prinde podiumiul in alte 5 raliuri. Totusi esecurile si retragerile lui Hirvonen au facut ca echipa Subaru sa se claseze pe un nemeritat loc 4. Desi rezultatele nu s-au ridicat chiar la marimea asteptarilor, fiind perioada in care francezii prin dubla Peugeot-Citroën erau de neinvins, Subaru Impreza WRC a dat dovada de agresivitate si a aratat ca Subaru are un cuvant de spus in Motorsport. Dovada este faptul ca dezvolta noi tehnologii pe care ulterior le aplica modelelor sale de strada


Model 1:43

   Macheta este un die-cast realizat de catre HPI Racing. Macheta reproduce intr-un mod placut atat culoarea cat si forma caroseriei originale cu ceva retineri la liniile de la capota motorului. Detaliile abunda, chiar si la interior, unde rollcage-ul este bine scalat. Mi-au placut elementele fotodecupate si mai ales antenele. Din pacate lipseste unul din deflectoarele de aer de pe plafon, dar poate fi usor trecut cu vederea. Jantele sunt colorate dupa modelul original si dau o impresie frumoasa alaturi de etriere. Eleronul din partea posterioare are proportiile corecte si este realizat din plastic. Deasemnea trebuie sa remarc dispunerea si calitatea impecabila a decalurilor,  care respecta fidel pozitia de pe modelul real. In final pot sa spunca este o macheta care merita sa se afle in vitrina oricarui pasionat de WRC.





























« Ultima Modificare: Martie 22, 2014, 02:24:44 p.m. de IPR »