« Răspuns #60 : Ianuarie 14, 2024, 12:08:21 a.m. »
JEEP CJ-5 Universal Canvas Full Top (BR)
- an [1964]
- producator
generatii
- [1944 - 1986] -I- (CJ-1)
- [1944 - 1945] -II- (CJ-2)
[1944 - 1945] Agri Jeep (CJ-2A)
- [1949 - 1953] -III- (CJ-3A)
[1950 - 1951] Concept Car (CJ-4)
- [1953 - 1968] -IV- (CJ-3B)
- [1955 - 1983] -V- (CJ-5)
- [1955 - 1975] -VI- (CJ-6)
- [1976 - 1986] -VII- (CJ-7)
- [1981 - 1986] -VIII- (CJ-8)
- [1981 - 1985] -IX- (CJ-10)
- [1984 - 1986] -IX- (CJ-10A)
modelul real
Asamblarea masinilor WILLYS - JEEP Universal (asa cum sunt cunoscute in Brazilia) a inceput in anul 1957 din kiturile CKD. Ele sunt usor recunoscute prin designul pasajelor rotilor din spate.
Pana in anul 1958, productia se baza pe componente locale si dispuneau de un motor I6 de 2.6 litri si 90 CP (67 kW), acelasi motor fiind utilizat si de WILLYS do Brasil la masinile folosite pentru transportul pasagerilor.
In anul 1961, a fost adaugata o versiune cu ampatament lung, similara cu modelul CJ-6
In data de 9 octombrie 1967, FORD do Brasil a achizitionat filiala braziliana WILLYS preluand productia modelului CJ-5. FORD a mentinut liniile de productie neschimbate, dar a impus logo-ul propriu.
In anul 1976, FORD a echipat modelele CJ-5 cu versiunea motorului cu patru cilindri de 2,3 L OHC folosit si la modelul Pinto, avand o transmisie manuala cu patru trepte. Acest motor producea 67 CP la 5000 rpm.
In anul 1980, motorul a fost modificat pentru a functiona cu etanol (E100), iar aceasta optiune a durat pana in anul 1983, cand FORD a oprit productia modelului CJ-5 in Brazilia.
« Ultima Modificare: Ianuarie 20, 2024, 12:46:27 p.m. de OLECO »
memorat