Autor Subiect: Istorie Oltcit  (Citit de 15803 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline costy84

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 146
Re: Istorie Oltcit
« Răspuns #10 : Iunie 22, 2014, 01:44:52 p.m. »
Ai dreptate trebuia sa plateasaca daca fabricau un model nou bazat integral pe proiectele Citroen, dar este foarte probabil ca modelul in 4 usi sa fi avut celebrele modificari romanesti , sau sa intre in productie dupa `91 cand ar fi inplinit oltcitul 10 ani si expira "liceenta" (daca a existat asa ceva) asa cum s-a procedat cu toata gama Dacia derivata din R12.

"Ma cousine de Craiova - my cousin from Craiova"
http://www.citroenet.org.uk/passenger-cars/psa/axel/axel6.html


Oltcit and Axel
http://www.citroenet.org.uk/foreign/romania/oltcit-1.html


Oltena
http://www.citroenet.org.uk/foreign/romania/oltcit-2.html
« Ultima Modificare: Iunie 22, 2014, 02:15:10 p.m. de costy84 »

Offline Timmy

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 618
Re: Istorie Oltcit
« Răspuns #11 : Iunie 22, 2014, 10:00:57 p.m. »
Domnu' Nick , prezentati istorie , dar cu piesa de istorie din tabla ce se mai aude :D  ?


nick

  • Vizitator
Re: Istorie Oltcit
« Răspuns #12 : Iunie 22, 2014, 10:38:03 p.m. »
Si tata a avut un Oltcit, dar pe spate scria Club Oltcit, pe faruri era logo ul Citroen cat si pe motor si cu o singura oglinda doar pe partea soferului,bine tata i-o pusese si pe a 2 a.
Da, ai dreptate. Oltcit Club avea faruri frantuzesti si motorul era cel de Citroen GS. A avut scula de masina! Era aproape integral Franta (motor, suspensie cu amortizoare BOGE - crème de la creme, instalatie electrica, totate frantuzesti). Acesta a aparut imediat dupa Oltcit Special.
La cateva luni a aparut si Club 11 RL care avea lampa de harta langa scrumiera (Club simplu nu avea), ceas electronic deasupra oglinzii, pe pavilion (Club nu avea), buzunare de plastic cu scrumiere incastrate pe lateralele spate (Club nu avea), finitiile superioare spatar bancheta ("motaneii") si mocheta la culoare in ton cu culoarea masinii (la Club nu era optiunea asta). Si daca nu ma insel eu Club 11 Rl mai avea in plus stergatorul pt luneta.

nick

  • Vizitator
Re: Istorie Oltcit
« Răspuns #13 : Iunie 22, 2014, 10:47:31 p.m. »
Ai dreptate trebuia sa plateasaca daca fabricau un model nou bazat integral pe proiectele Citroen, dar este foarte probabil ca modelul in 4 usi sa fi avut celebrele modificari romanesti , sau sa intre in productie dupa `91 cand ar fi inplinit oltcitul 10 ani si expira "liceenta" (daca a existat asa ceva) asa cum s-a procedat cu toata gama Dacia derivata din R12.

Am inteles, Costi. Ca sa se poata fabrica Oltcitul in variantele Club 11 si Club 12, Projet TA2 si TA Entreprise au fost cumparate de la francezi si francezii au renuntat la participatie (fara ca statul sa mai plateasca partea de actiuni a Citroen). La TA1 nu a fost nevoie pt ca Oltcitul Special se producea in parteneriat. Pentru Oltina nu au platit nimic pt ca nu a fost conceptie Citroen, cum si pentru 12 CS sau Cabrio Ceausescu nu au platit nimic, fiind tot conceptie craioveana.
Eu inteleg exemplele aduse de tine privind Dacia, insa ... istoria modelului de la Mioveni e diferita de istoria Oltcitului.
Apropo, stiu si de site-urile cu pricina pe care le-ai prezentat tu aici. Insa pe niciunul dintre ele nu este prezentata istoria Oltcit-ului cum trebuie, au scapari.



« Ultima Modificare: Iunie 22, 2014, 11:01:41 p.m. de nick »

Offline Miria

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 238
Re: Istorie Oltcit
« Răspuns #14 : Iunie 22, 2014, 11:37:20 p.m. »
Si tata a avut un Oltcit, dar pe spate scria Club Oltcit, pe faruri era logo ul Citroen cat si pe motor si cu o singura oglinda doar pe partea soferului,bine tata i-o pusese si pe a 2 a.
Da, ai dreptate. Oltcit Club avea faruri frantuzesti si motorul era cel de Citroen GS. A avut scula de masina! Era aproape integral Franta (motor, suspensie cu amortizoare BOGE - crème de la creme, instalatie electrica, totate frantuzesti). Acesta a aparut imediat dupa Oltcit Special.
La cateva luni a aparut si Club 11 RL care avea lampa de harta langa scrumiera (Club simplu nu avea), ceas electronic deasupra oglinzii, pe pavilion (Club nu avea), buzunare de plastic cu scrumiere incastrate pe lateralele spate (Club nu avea), finitiile superioare spatar bancheta ("motaneii") si mocheta la culoare in ton cu culoarea masinii (la Club nu era optiunea asta). Si daca nu ma insel eu Club 11 Rl mai avea in plus stergatorul pt luneta.
Te inseli si a lui tata avea ceas digital deasupra oglinzii retrovizoare, plus buzunare in spate.Stiu pt ca eu stateam tot timpul in spate.Acelasi ceas parca l-au pus si pe Dacia 1310 prin 96.Masina era bej cu interior maro, avea si stergator pe spate, in schimb nu avea lumina pt harta si nici scrumiere in buzunarele spate.Chiar era o masina deosebita!
« Ultima Modificare: Iunie 22, 2014, 11:39:32 p.m. de Miria »

nick

  • Vizitator
Re: Istorie Oltcit
« Răspuns #15 : Iunie 22, 2014, 11:50:11 p.m. »
Si tata a avut un Oltcit, dar pe spate scria Club Oltcit, pe faruri era logo ul Citroen cat si pe motor si cu o singura oglinda doar pe partea soferului,bine tata i-o pusese si pe a 2 a.
Da, ai dreptate. Oltcit Club avea faruri frantuzesti si motorul era cel de Citroen GS. A avut scula de masina! Era aproape integral Franta (motor, suspensie cu amortizoare BOGE - crème de la creme, instalatie electrica, totate frantuzesti). Acesta a aparut imediat dupa Oltcit Special.
La cateva luni a aparut si Club 11 RL care avea lampa de harta langa scrumiera (Club simplu nu avea), ceas electronic deasupra oglinzii, pe pavilion (Club nu avea), buzunare de plastic cu scrumiere incastrate pe lateralele spate (Club nu avea), finitiile superioare spatar bancheta ("motaneii") si mocheta la culoare in ton cu culoarea masinii (la Club nu era optiunea asta). Si daca nu ma insel eu Club 11 Rl mai avea in plus stergatorul pt luneta.
Te inseli si a lui tata avea ceas digital deasupra oglinzii retrovizoare, plus buzunare in spate.Stiu pt ca eu stateam tot timpul in spate.Acelasi ceas parca l-au pus si pe Dacia 1310 prin 96.Masina era bej cu interior maro, avea si stergator pe spate, in schimb nu avea lumina pt harta si nici scrumiere in buzunarele spate.Chiar era o masina deosebita!
Da, ai dreptate. A avut si Club ceas, si inca unul foarte misto, daca nu ma insel Jaeger. Si tablou de bord Veglia...eeeee... crème de la crème!
La buzunarele spate ma refeream ca nu aveau scrumiere, nu ca nu existau, desigur. Cred ca am scris eu gresit - asta se intelege?
In privinta dotarilor, deh, mai uita omul....
Cateva intrebari, daca mai tii minte:
1. Finitiile usilor fata cum erau? Erau din 3 piese, adica finitie superioara (cea care includea scoica pt clapeta deschidere usa, capitonaj de carton presat imbracat in PVC si buzunar usa, sau era dintr-o singura bucata, ca la Special (chiar fara buzunar usa)?
2. Portbagajul avea mocheta?
3. Pe podea avea covoare de vinil (ca la Special) sau mocheta? Eu stiu ca avea covoare de vinil (bineinteles captusite pe dos cu insonorizant)




« Ultima Modificare: Iunie 22, 2014, 11:54:43 p.m. de nick »

nick

  • Vizitator
Re: Istorie Oltcit
« Răspuns #16 : Iunie 22, 2014, 11:52:28 p.m. »
Domnu' Nick , prezentati istorie , dar cu piesa de istorie din tabla ce se mai aude :D  ?
Este in stand by. Am de lucru foarte multe alte machete pt diversi colegi si nu ma pot apuca de el pana nu termin lucrarile la care m-am angajat. Am luat dimensiunile rotilor si sper sa ma ajute Paul cu fabricarea rotilor la vreun strungar bun in Arad, pt ca eu nu cunosc pe nimeni prin Craiova.

nick

  • Vizitator
Re: Istorie Oltcit
« Răspuns #17 : Iunie 23, 2014, 12:11:58 a.m. »
Si acum intrebare de baraj, sa vad daca stiti sa raspundeti:
De la ce model de Oltcit este reprezentat interiorul la macheta de Oltcit Club DeA?

Offline Miria

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 238
Re: Istorie Oltcit
« Răspuns #18 : Iunie 23, 2014, 12:28:30 a.m. »
1 Fata de usa era din 3 parti(componente) inclusiv buzunar usa.
2 Portbagajul era capitonat si mochetat
3 Pe podea avea mocheta din cate imi aduc aminte( aici nu sunt sigur) pentru ca tata avea covorase in masina mai tot timpul.

nick

  • Vizitator
Re: Istorie Oltcit
« Răspuns #19 : Iunie 23, 2014, 12:31:01 a.m. »
1 Fata de usa era din 3 parti(componente) inclusiv buzunar usa.
2 Portbagajul era capitonat si mochetat
3 Pe podea avea mocheta din cate imi aduc aminte( aici nu sunt sigur) pentru ca tata avea covorase in masina mai tot timpul.
Mersi pentru lamuriri. Eu nu mai stiam exact dotarile astea.

« Ultima Modificare: Iunie 23, 2014, 12:33:53 a.m. de nick »