Autor Subiect: Istoria ARO  (Citit de 9518 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Geo73

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 546
Re: Istoria ARO
« Răspuns #10 : Martie 25, 2014, 10:04:18 p.m. »
Firma din Moldova a fost adusa expre sa traga o mare teapa de cei care conduceau tara pe vremea aia. Una ca au scos bani din Bancorex a doua au vandut si masinile care nu le-au platit, astea nu le puteau face fara girul guvernului de atunci. Firmele capusa ale apropiatilor psd care luau masinile cu discount din pretul de fabrica si le vindeau cu 300-400% adaos si castigau o gramada de bani in timp ce fabrica nu isi acoperea nici macar costurile de productie. Mai mult decat atat institutii de stat cumparau de la o fabrica de stat numai printr-un intermediar privat . In final ca sa spele furturile politice din fabrica l-au adus pe salvatorul Perez la care cica i-au vandut fabrica cu 150.000 de euro in timp ce el a vandut numai fabrica de matrite cu 2.000.000 de euro. Daca ati urmarit ce a zis jurnalistul din finalul emisiunii legat de conturile bancare a unor demnitari Romani care sau umflat peste noapte cu sume fabuloase, in timp ce ARO isi dadea duhul.
Cu aceasta ocazie tin sa "multumesc"  inca odata celor ce au participat la distrugerea unui simbol al industrie auto Romanesti si nunumai si aceia sunt elita psd-ista de atunci si anume iliescu, nastase , nicolescu si co..
O sa intrati in istoria acestui popor , dar ca niste elemente negative ce sunteti si pentru cat rau ati facut acestei minunate tari.

Offline buruceagga

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1073
  • Colectionar de LOGAN 1/43
Re: Istoria ARO
« Răspuns #11 : Martie 25, 2014, 10:05:45 p.m. »
Si multumim domnului fost presedinte Ion Iliescu....................
Pai n-auzi ca Iliescu l-a recomandat pe Pereze oamenilor din fabrica.......
Da si omul ala chiar a vrut binele fabricii DAR am mai zis pe aici !!!! Sindicatele nu au vrut sa cedeze nimic , nici restructurare , nici reducere salarii nici nimic iar dupa preluare Perez si-a dat seama de teapa data de romani. Lipsea productia pe un an de zile!!!!!! Si eu daca eram in locul lui vindeam fabrica la fier vechi sa-mi scot paguba.
Sunt convins ca cei de acolo din fabrica au pierdut pe mana lor!!!
« Ultima Modificare: Martie 25, 2014, 10:07:41 p.m. de buruceagga »

Offline Geo73

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 546
Re: Istoria ARO
« Răspuns #12 : Martie 25, 2014, 10:11:13 p.m. »
Si multumim domnului fost presedinte Ion Iliescu....................
Pai n-auzi ca Iliescu l-a recomandat pe Pereze oamenilor din fabrica.......
Da si omul ala chiar a vrut binele fabricii DAR am mai zis pe aici !!!! Sindicatele nu au vrut sa cedeze nimic , nici restructurare , nici reducere salarii nici nimic iar dupa preluare Perez si-a dat seama de teapa data de romani. Lipsea productia pe un an de zile!!!!!! Si eu daca eram in locul lui vindeam fabrica la fier vechi sa-mi scot paguba.
Sunt convins ca cei de acolo din fabrica au pierdut pe mana lor!!!
Nu stiu , dar tu chiar crezi ca Perez a luat teapa ? Sau ca a fost adus sa traga o teapa dupa care cautal in America.

Offline buruceagga

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1073
  • Colectionar de LOGAN 1/43
Re: Istoria ARO
« Răspuns #13 : Martie 25, 2014, 10:12:51 p.m. »
Fabrica de Matrite ... alt mit . Acel atelier era atat de invechit tehnologic!!!! Valoare aveau doar oamenii aceeia minunati care tineau matritele in viata. Toata fabrica era cu 20 de ani in urma tehnologic, ... de valoare erau doar noile idei si oamenii restul ... vax! Imi aduc aminte cum unii maistri puneau pustani sa suie masini pe rampa pt ca ei erau beti manga si saracii pustani buseau masinile. Apoi le refaceau de mantuiala si le dadeau la export! Si cate si mai cate ... offffff

Offline buruceagga

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1073
  • Colectionar de LOGAN 1/43
Re: Istoria ARO
« Răspuns #14 : Martie 25, 2014, 10:14:03 p.m. »
Si multumim domnului fost presedinte Ion Iliescu....................
Pai n-auzi ca Iliescu l-a recomandat pe Pereze oamenilor din fabrica.......
Da si omul ala chiar a vrut binele fabricii DAR am mai zis pe aici !!!! Sindicatele nu au vrut sa cedeze nimic , nici restructurare , nici reducere salarii nici nimic iar dupa preluare Perez si-a dat seama de teapa data de romani. Lipsea productia pe un an de zile!!!!!! Si eu daca eram in locul lui vindeam fabrica la fier vechi sa-mi scot paguba.
Sunt convins ca cei de acolo din fabrica au pierdut pe mana lor!!!
Nu stiu , dar tu chiar crezi ca Perez a luat teapa ? Sau ca a fost adus sa traga o teapa dupa care cautal in America.
Da cred si STIU pentru ca la vremea respectiva lucram in "servicii" si am avut acces la cruda realitate. Indiferenta oamenilor cinstiti de pe platforma a distrus ARO!!!

Offline Geo73

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 546
Re: Istoria ARO
« Răspuns #15 : Martie 25, 2014, 10:17:47 p.m. »
Si multumim domnului fost presedinte Ion Iliescu....................
Pai n-auzi ca Iliescu l-a recomandat pe Pereze oamenilor din fabrica.......
Da si omul ala chiar a vrut binele fabricii DAR am mai zis pe aici !!!! Sindicatele nu au vrut sa cedeze nimic , nici restructurare , nici reducere salarii nici nimic iar dupa preluare Perez si-a dat seama de teapa data de romani. Lipsea productia pe un an de zile!!!!!! Si eu daca eram in locul lui vindeam fabrica la fier vechi sa-mi scot paguba.
Sunt convins ca cei de acolo din fabrica au pierdut pe mana lor!!!
Nu stiu , dar tu chiar crezi ca Perez a luat teapa ? Sau ca a fost adus sa traga o teapa dupa care cautal in America.
Da cred si STIU pentru ca la vremea respectiva lucram in "servicii" si am avut acces la cruda realitate. Indiferenta oamenilor cinstiti de pe platforma a distrus ARO!!!
Imi pare rau de sarmanii oameni cinstiti care au fost condusi si manipulati de niste HOTI care le-au distrus viitorul gandinuse numai la punga lor.
« Ultima Modificare: Martie 25, 2014, 10:19:39 p.m. de Geo73 »

Offline buruceagga

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1073
  • Colectionar de LOGAN 1/43
Re: Istoria ARO
« Răspuns #16 : Martie 25, 2014, 10:17:51 p.m. »
Democratia este pe moment lozul castigator al vremurilor pe care le traim. Jocul democratic obliga sa ne supunem vointei celor multi. Fiecare popor isi merita oamenii pe care si i-a ales. "Poporul" este cel care l-a ales pe Iliescu ... De ce ne plingem?

nick

  • Vizitator
Re: Istoria ARO
« Răspuns #17 : Martie 25, 2014, 10:19:16 p.m. »
Asa cum o fi fost ea fabrica, depasita tehnologic, a facut masini care s-au vandut ca painea calda la export...
Asa s-a intamplat si cu Oltcit-ul, care era AVANSAT tehnologic (linia de Caroserii era in proportie de 95 %automatizata, spre exemplu)... Vandut tot de catre Iliescu & Co. celor de la Daewoo... Desigur singura "buba" a Oltcit-ului era motorul romanesc de 1300 care facea probleme, insa daca se construia cu piese frantuzesti (precum erau TRS-urile pt export) era beton...

Offline buruceagga

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1073
  • Colectionar de LOGAN 1/43
Re: Istoria ARO
« Răspuns #18 : Martie 25, 2014, 10:20:39 p.m. »
Democratia este pe moment lozul castigator al vremurilor pe care le traim. Jocul democratic obliga sa ne supunem vointei celor multi. Fiecare popor isi merita oamenii pe care si i-a ales. "Poporul" este cel care l-a ales pe Iliescu ... De ce ne plingem?
Mie nu. Au stat in banca lor fara sa ia atitudine fara sa faca nimi9c si au privit cum copilul lor ARO si locurile lor de munca s-au dus .... Imi aduc aminte ca un coleg a iesit la pensie in acea perioada si s-a dus la sindicatul de la ARO sa-i ajute sa-si faca un sistem eficient de paza pentru ca se fura ca in codru. L-au injurat si l-au alungat ...

Offline Geo73

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 546
Re: Istoria ARO
« Răspuns #19 : Martie 25, 2014, 10:22:17 p.m. »
Asa cum o fi fost ea fabrica, depasita tehnologic, a facut masini care s-au vandut ca painea calda la export...
Asa s-a intamplat si cu Oltcit-ul, care era AVANSAT tehnologic (linia de Caroserii era in proportie de 95 %automatizata, spre exemplu)... Vandut tot de catre Iliescu & Co. celor de la Daewoo... Desigur singura "buba" a Oltcit-ului era motorul romanesc de 1300 care facea probleme, insa daca se construia cu piese frantuzesti (precum erau TRS-urile pt export) era beton...
In 80 cand sa facut fabrica de la Craiova era cea mai moderna fabrica de autoturisme din Europa de Est.