Autor Subiect: Colectia de machete 1/43 Adrian ~ djmanianfs  (Citit de 143203 ori)

0 Membri şi 4 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1761
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #390 : August 05, 2014, 09:59:45 p.m. »
No.156
Spyker C12 spyder 1:43 DeAgostini

































« Ultima Modificare: Martie 17, 2024, 11:04:13 a.m. de djmanianfs »

Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1761
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #391 : August 06, 2014, 08:49:39 p.m. »
No.157
ARO 242 1:43 DeAgostini














« Ultima Modificare: Iulie 04, 2015, 09:07:58 p.m. de djmanianfs »

Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1761
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #392 : August 06, 2014, 08:58:47 p.m. »
No.158
GAZ M22 Volga 1:43 DeAgostini



GAZ M21 Volga, prima mașină care a purtat numele Volga, a fost dezvoltata la începutul anilor 1950. Volga a fost construita cu garda la sol înaltă (ceea ce îi conferea un anumit aspect “masiv”, spre deosebire de aspectul autoturismelor occidentale mai joase și mai alungite), suspensia robusta, motorul puternic și protecția anti coroziune au făcut-o atipica pentru anii 1950.

Volga era din punct de vedere stilistic asemănătoare cu mașinile americane ale perioadei și incorpora elemente de lux, precum bancheta fata rabatabila, bricheta electrica, calorifer, spălător parbriz și radio.

In 1959 producția GAZ cu motor cu 6 cilindri in linie a fost întreruptă  Volga M21 a devenit cel mai mare si mai luxos automobil vândut oficial către cumpărătorii individuali din Uniunea Sovietica, dar prețul mare a făcut ca mașina sa nu fie accesibila pentru toată lumea.

Dimensiunea mare a autovehiculului și construcția robusta au făcut-o populară în poliție și taxi, iar versiunile cu motor V8 (denumite GAZ M23) au fost produse pentru serviciile secrete KGB. O transmisie automată a fost oferita pentru scurt timp la sfârșitul anilor 1950.

Volga M21 a fost produsa ca limuzina intre anii 1956-70 și combi intre anii 1962-70 (GAZ M22 universal).

Astăzi, ea este considerată emblematica si are fani in întreaga lume, inclusiv un numar mic în Statele Unite ale Americii.

“Volga dvadtsat adin” (“Volga 21″, în limba rusă) a fost produsa aproape la fel de mult ca și Citroen DS în Franța, și a jucat același rol în cultura rusa de automobile ajungând astfel o legenda pe roți.

A devenit depășita pentru anii 1960, ceea ce a făcut ca GAZ sa dezvolte un înlocuitor mai modern. În 1970, platforma “21” a fost scoasa din producție  Cu toate acestea, până în la sfârșitul anilor 1970, piesele de schimb au fost produse de către diferite fabrici peste tot în URSS, iar unele ateliere au reconstruit “21” folosind piese de schimb, mașini uzate sau abandonate. În 1988, aproximativ 80.000 de Volga “21” fuseseră înmatriculate în URSS.

















« Ultima Modificare: Februarie 27, 2016, 11:09:41 a.m. de djmanianfs »

Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1761
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #393 : August 11, 2014, 10:41:47 p.m. »
No.159
ARO 240 Alb 1:43 DeAgostini





















« Ultima Modificare: Iulie 04, 2015, 09:08:31 p.m. de djmanianfs »

Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1761
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #394 : August 11, 2014, 10:52:06 p.m. »
No.160
ARO M461 Albastru 1:43 DeAgostini




M461 a fost lansat în 1964. Avea aspect și finisaj îmbunătățit și mecanică reproiectată, deși ca aspect era asemănător cu IMS-59.

Avea motor de 2.5 l pe benzină la 70 CP (52 kW), o viteză maximă de 100 km/h și un consum de combustibil de 17 l/100 km la 80 km/h.

Exportul modelului M461 a început în 1965 cu 2.000 de vehicule trimise în China și Columbia.

M461 a fost o mașină foarte bună la vremea respectivă, câștigând câteva competiții internaționale: ediția din 1970 a Forests Rally (Belgia) și ediția din 1973 a Sons of Beaches (Oregon).

Cu performanța și tehnologia îmbunătățite, au fost produse 80.233 de vehicule, din care 46.549 au fost exportate iar un număr mai mare a fost folosit de către Armata Română.

La ora actuală mai exista aproximativ 3.000 de vehicule M461 în România iar proprietarii acestora s-au organizat în cluburi.

Ultimele versiuni erau cunoscute sub numele de M473 pe piața germană.





























« Ultima Modificare: Iulie 04, 2015, 09:08:50 p.m. de djmanianfs »

Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1761
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #395 : August 16, 2014, 04:09:26 p.m. »
No.161
Daewoo Espero 1:43 DeAgostini




















« Ultima Modificare: Iulie 04, 2015, 09:09:07 p.m. de djmanianfs »

Offline GOLF_GOLF

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 3258
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #396 : August 16, 2014, 04:18:50 p.m. »
Arata ok Espero. Este pana la urma visinie sau un fel de orange-metalizat  ?  ???
Colectia mea de machete 1:43:
http://autosworld.ro/forum/index.php?topic=2816.0
Colectia mea de autobuze/camioane 1:72:
http://autosworld.ro/forum/index.php?topic=3643.0

Offline OLECO

  • Global Moderator - Membru Fondator CCMAR
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14930
  • OLECO ESTE UNIC !
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #397 : August 16, 2014, 05:42:53 p.m. »
Este visiniu.

Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1761
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #398 : August 16, 2014, 06:19:29 p.m. »
Este visiniu, aceiasi culoare ca si Tico!

Offline GOLF_GOLF

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 3258
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #399 : August 16, 2014, 06:21:59 p.m. »
Este visiniu, aceiasi culoare ca si Tico!

Fain, multumesc frumos.
Colectia mea de machete 1:43:
http://autosworld.ro/forum/index.php?topic=2816.0
Colectia mea de autobuze/camioane 1:72:
http://autosworld.ro/forum/index.php?topic=3643.0