Autor Subiect: Colectia de machete 1/43 Adrian ~ djmanianfs  (Citit de 143199 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1761
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #230 : Martie 22, 2014, 09:37:42 p.m. »
No.86
Daewoo Cielo 1:43 DeAgostini




Cielo este prima masina moderna produsa in Romania dupa revolutie. Dupa ce compania sud-coreeana Daewoo, prin Daewoo Heavy Industries a cumparat 51% din fabrica S.C. Automobile Craiova S.A. (Oltcit) de la Craiova in 1994. Primul model produs la noua fabrica Rodae, si mai tarziu Daewoo Automobile Romania, a fost modelul Cielo in anul 1996.
Cielo este a doua generatie a modelului sedan Daewoo LeMans. Atat LeMans cat si Cielo aveau la baza modelul Opel Kadett E insa cu o motorizare mai noua. Daca Daewoo LeMans semana si la infatisare cu modelul german, cea de-a doua generatie a primit un nou design mai modern si mai atragator. Dupa ce compania mama Daewoo a dat faliment, ea a fost achizitionata de GM, insa care nu a fost interesat si de fabricile din diverse tari, astfel fabrica din Romania a continuat sa produca masini Daewoo Cielo pana in anul 2005. In 2006 participatia de 51 % a fost rascumparata de statul roman. In perioada 2001 -2006 cat a mai functionat fabrica dupa falimentul Daewoo, fabrica din Romania a avut interdictie din partea GM de a mai lansa noi modele. Exportul a mers pana in 2005, dupa care s-a produs numai pentru piata interna, un singur model, Daewoo Matiz. Daewoo Cielo a primit si o restilizare in 2000 sub denumirea de Cielo Executive si inca o motorizare, motorul de 1500 cmc DOHC. La Craiova au fost fabricate mai multe modele Daewoo, precum Tico, Matiz, Nubira, Leganza si Cielo. Foarte multe dintre acestea au fost exportate in intreaga Europa.

















« Ultima Modificare: Iulie 04, 2015, 08:34:24 p.m. de djmanianfs »

Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1761
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #231 : Martie 22, 2014, 09:44:41 p.m. »
No.87
Ferrari 360 Modena White 1:43 Eaglemoss















« Ultima Modificare: Ianuarie 17, 2016, 09:37:04 a.m. de djmanianfs »

Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1761
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #232 : Martie 22, 2014, 09:52:55 p.m. »
 ??? :-X
« Ultima Modificare: Iulie 04, 2015, 08:35:43 p.m. de djmanianfs »

Offline daniel234

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1421
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #233 : Martie 22, 2014, 11:06:24 p.m. »
No.112
Ferrari 360 Modena White 1:43 Eaglemoss


Imi place cum ii sta pe alb  8)

Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1761
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #234 : Martie 23, 2014, 05:10:26 p.m. »
No.88
Aston Martin V12 Vanquish 1:43 DeAgostini

Mașina reală:








Macheta:


















« Ultima Modificare: Octombrie 17, 2017, 07:33:00 p.m. de djmanianfs »

Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1761
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #235 : Martie 23, 2014, 05:18:23 p.m. »
No.89
Dodge Viper SRT-10 1:43 DeAgostini









Dodge Viper este o masina sport americana produsa incepand cu 1991 – prezent de catre Dodge (subdivizie a Chrysler). Din anul 2013 productia lui Viper a trecut in sarcina diviziei SRT (Street & Racing Technology) a Chrysler-Fiat, devenind SRT Viper.
In 1988 presedintele Chrysler a sugerat directorilor constructia unei masini sport moderne care sa rivalizeze cu modelele europene si sa simbolizeze “visul american”, sa insemne pentru americani ceea ce a insemnat modelul Cobra odinioara. Dupa cateva luni de munca a aparut primul prototip al caroseriei si dupa 3 ani Viper deja se pregatea de productie.
Echipat cu un motor V10 modificat de catre Lamborgini, primul Viper a fost condus chiar de catre Carroll Shelby – o figura emblematica in industria auto americana, cunoscut ca cel care a adus “Cobra” in state.
Modelul Dodge Viper SRT10 este a treia generatie de Viper, produsa intre anii 2003-2006.
In 2010 din cauza problemelor financiare ale Chrysler si a procedurii de faliment din 2009, s-a decis oprirea productiei modelelelor Viper, insa in 2013 intr-un nou climat economic si sub conducere italiana s-a lansat a cincea generatie SRT Viper.



























« Ultima Modificare: Martie 17, 2024, 10:45:46 a.m. de djmanianfs »

Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1761
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #236 : Martie 23, 2014, 05:26:18 p.m. »
No.90
Dacia SupeRNova (Rapsodie) 1:43 DeAgostini




In incercarea de modernizare a automobilelor romanesti, in special Dacia, dupa expirarea liceentelor cumparate de la francezi(Renault, Citroen), constructorul de la Mioveni a decis dezvoltarea unui nou produs, care sa primeasca motorizarea de la Dacia 1310, sa dispuna de noi solutii tehnice si o noua caroserie mai atragatoare. Multe din solutiile tehnice pentru noul proiect au fost testate pe Dacia 500, ca suspensiile McPearson. Primele prototipuri erau deja gata in 1985 si au fost chiar testate cu succes, insa uzina Dacia nu a primit finantare pentru a trece la producerea in serie a noului model.
Apoi a venit revolutia, iar proiectul a fost reluat abia in 1995, cand a aparut noua Dacia sau mai bine zis Dacia Nova, denumita intern Dacia 523. Aceasta a fost fabricata pana in 1999 in diverse variante si motorizari, culminand cu puternica Nova GT.
In anul 1999 Dacia a semnat acordul de preluare cu Renault, prin care grupul francez devenea actionar al uzinelor. Datorita usurintei de adaptare a caroseriei pentru diverse tipuri de motoare, Renault a decis sa integreze in caroseria de Nova, motoarele si cutiile de viteze de pe modelul Clio. Cum caroseria a ramas tot de Nova, insa era considerata superioara prin motorizari, francezii au decis denumirea de Dacia SupeRNova, unde “R” vine de la amprenta Renault.













« Ultima Modificare: Iulie 04, 2015, 08:36:58 p.m. de djmanianfs »

Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1761
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #237 : Martie 23, 2014, 05:33:55 p.m. »
No.91
GAZ M24 Volga




Modelul GAZ M24 Volga a incuput sa fie produs in anul 1967, ca inlocuitor al vechiului model GAZ M21 produs in anii 50. Desi productia a inceput in ’67, masina a fost produsa la scara larga si pentru export incepand cu 1970. Aflata in productie pana in anii 1985, GAZ M24 nu a suferit prea multe modificari, desi a trecut printr-o restilizare in anii 77. O noua varianta denumita GAZ M24-10 a inceput sa fie produsa pana in 1992.
Ca orice masina ruseasca, M24 era o masina solida, robusta si fiabila, lucruri care o faceau ravnita de multi. Desi s-au construit mai multe variante, multe dintre ele nu au fost disponibile persoanelor fizice. M24-02 (Vagon sau Break) a fost destinata exclusiv spitalelor sau armatei pe post de ambulante, M24 Decapotabila era produsa exclusiv pentru paradele militare.
Pretul oficial al unei Volga M24 era de 9100 de ruble la un salariu mediu de 130 ruble/luna! Insa chiar si la acest pret pentru a o putea achizitiona aveai nevoie de aprobari speciale, astfel pe piata neagra masina era vanduta si de 3-4 ori mai scumpa decat pretul oficial.

















« Ultima Modificare: Februarie 13, 2016, 11:49:39 a.m. de djmanianfs »

Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1761
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #238 : Martie 29, 2014, 12:24:18 p.m. »
No.92
Daewoo Tico 1:43 DeAgostini




Daewoo Tico a fost o masinuta mica, eu ii ziceam “cutie de chibrituri” produsa de firma koreana Daewoo intre anii 1991-2001. Productia a fost inceputa in Koreea pentru ca apoi, in 1996 aceasta micuta masinuta de oras sa fie produsa in Romania, Polonia si Uzbekistan. Echipata cu un motor 0,8 l a fost preferata de foarte multi romani si mai ales de taximetristi.
Fiind si cea mai ieftina masina din gama Daewoo fabricata la Craiova, Tico si-a facut repede loc pe piata auto romaneasca, devenind o alternativa pentru a inlocui vechile Oltcit sau Dacii 1300.
Tico a fost inlocuit in 2001 de modelul Matiz, mult mai estetic si robus, model ce a fost un real succes in toata Europa.















« Ultima Modificare: Iulie 04, 2015, 08:37:31 p.m. de djmanianfs »

Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1761
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #239 : Martie 29, 2014, 12:31:36 p.m. »
No.93
Barkas B1000 1:43 DeAgostini




Dupa al doilea razboi mondial aproape toate fabricele de masini din Germania de Est au fost inchise, dezmembrate si trimise pe bucati in URSS drept despagubire de razboi. Acelasi lucru s-a intamplat si cu uzina FRAMO ce produce vehicule utilitare. Necesitatea a facut ca oficialii germani sa uneasca ramasitele fabricilor dezafectate sub denumirea de IFA (Industrie Vereiningung Fahrzeugbau) si sa relanseze productia de autovehicule.
Prima utilitare Barkas a aparut in anul 1950 si continea elemente de la masinile IFA si Wartburg. Barkas B-1000 a aparut in anul 1960 si desi era fabricat de uzinele IFA el a purtat sigla distincta Barkas pana in 1980 cand a fost schimbata cu sigla IFA.
Deoarece masinile Barkas erau fabricate din componente de la alte modele germane si multe materiale de plastic avea un pret mic, tocmai acest lucru a dus la succesul acestor masini in intreaga Europa. Modele au fost fabricate aproape neschimbate timp de 30 de ani, pana in 1991 cand VW a preluat piata germana si europeana de autoutilitare.

















« Ultima Modificare: Februarie 27, 2016, 10:43:17 a.m. de djmanianfs »