Autor Subiect: Colectia de machete 1/43 Adrian ~ djmanianfs  (Citit de 143201 ori)

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1761
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #190 : Februarie 24, 2014, 08:03:08 p.m. »
No.70
Lotus Esprit V8 1:43 DeAgostini



Lotus Esprit este o masina sport produsa in Marea Britanie intre anii 1976-2004. Prezentat pentru prima data in 1972 ca un concept car, masina cu doua locuri avea un design foarte neobisnuit pentru acea vreme, designerul Giorgetto Giugiaro denumindu-l “hartie indoita” datorita muchiilor extrem de ascutite – privita din lateral semana foarte mult cu o coala de hartie indoite pe jumatate.
Lotus prima data a dorit sa-i puna numele de “kiwi”, insa pentru a pastra traditia modelelor sale, toate modelele incep cu litera “E” au decis denumirea de Esprit.
In total au existat 5 generatii de Lotus Esprit, cea prezentata in revista fiind ultima generatie, Esprit V8 fiind produs intre 2002-2004. Lotus doreste reinvierea acestui model printr-o noua generatie, care se doreste sa apara in 2014.



















« Ultima Modificare: Ianuarie 24, 2016, 08:08:45 p.m. de djmanianfs »

Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1761
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #191 : Februarie 24, 2014, 08:04:03 p.m. »
No.71
ARO 243 1:43 DeAgostini



Cum un automobil cu prelata nu mai parea a fi o solutie de actualitate, oficialii ARO au decis modificarea unei masini care sa ofere aceleasi standarde de performanta si spatiu interior insa sa fie complet carosata. Astfel modelul ARO 240 a fost inlocuit in 1976 de ARO 243.
Ideea de la care au plecat inginerii musceleni cand au creat ARO 243 a fost una simpla: creearea unei noi masini care sa dea senzatia de masina de generatie noua, insa pastrarea sasiului, platformei si a cat mai multor piese de pe vechile modele. Cea mai simpla si la indemana solutie a fst gasita prin “inchiderea” caroseriei modelului ARO 240 cu o suprastructura metalica cu geamuri laterale si usa metalica spate.
Astfel inginerii au raspuns cerintei clientilor care doreau o masina care sa ofere o protectie mai buna la intemperii, precum si o vizibilitate ridicata, insa sa-si pastreze toate performantele care facusera deja celebra masina ARO in conditiile off-road.
















« Ultima Modificare: Iulie 04, 2015, 08:18:03 p.m. de djmanianfs »

Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1761
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #192 : Februarie 24, 2014, 08:04:35 p.m. »
No.72
ARO 244 1:43 DeAgostini



Dupa succesul inregistrat de predecesorul ARO M 461 printre masinile offroad, autoritatile au considerat realizarea unui vehicul carosat care sa transporte pasageri, o necesitate. Asa a aparut modelul ARO 243 care putea transporta pana la 8 pasageri. Avand la baza modelul Aro 240, 243 dispunea de o caroserie in 2 usi completa din tabla iar in partea spate de doua banchete longitudinale ce faceau sa incapa pana la 8 pasageri. Insa acest model avea un inconvenient, pasagerii din spate nu beneficiau nici de confort si nici de siguranta. Cum era firesc s-a decis constructia unui model care sa transporte mai putini pasageri dar in siguranta si astfel s-a nascut modelul ARO 244, cu o caroserie in 4 usi si 5 locuri pentru pasageri.
Prezentat oficial in 1969, el a intrat in productie dupa 3 ani. Considerat un real succes al industriei auto romanesti acest model a fost prezentat oficial cu Dacia 1100, si nu intamplator acest lucru deoarece multe din componentele sale interioare erau imprumutate de la surata Dacia.
Aro 244 a fost prevazut oficial sa intre doar in dotarea autoritatilor statului, cooperativelor si membrilor de partid ca masina de statut pentru transportul sefilor, directorilor pe teren. Poate tocmai acesta a si fost motivul pentru care a devenit repede o masina ravnita de persoanele fizice, o masina ce-ti definea statutul. Dupa aparitia motorizarii diesel in anii ’80 si rationalizarea benzinei in Romania, romanii posesori de masini trebuiau sa-si cumpere benzina pe cartela, insa posesorii de masini diesel nu aveau limita la motorina, iar aceasta era la jumatate de pret fata de benzina. Astfel modelul ARO 244 Diesel, devenea cea mai ravnita masina din tara noastra. Insa pentru a o putea cumpara, trebuia sa-ti depui banii in avans si obligatoriu sa te inscrii pentru o Dacie 1300, si doar daca ramaneau masini ARO nevandute la export si te aflai pe ambele liste ajungeai sa cumperi una. Timpul de asteptare ajunsese sa depaseasca 3 ani (mai ceva ca la un Bugatti din zilele noastre).
O alta premiera adusa de ARO 244 a fost si primul test crash al unei masini romanesti, deoarece era o reglementare obligatorie pentru masini pentru a fi vandute pe pietele americane si omologarile europene.
















« Ultima Modificare: Iulie 04, 2015, 08:18:18 p.m. de djmanianfs »

Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1761
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #193 : Februarie 24, 2014, 08:05:37 p.m. »
No.73
GAZ A 1:43 DeAgostini




GAZ A este o legenda a epocii sale nu datorita renumelui sau numarul de masini vandute ci prin faptul ca este primul model de masina produs la fabrica de automobile din Gorki, GAZ. De fapt este primul automobil rus produs in serie de pe teritoriul URSS incepand cu anul 1932.
Dupa un acord semnat intre URSS si Ford Motor Compani din America la 31 mai 1929, s-a dat startul constructiei uzinei NAZ(Nijni Novgorod) din Rusia unde au inceput sa fie produse modelele Ford A si Ford AA sub liceenta. Dupa doar 3 ani Fabrica NAZ si-a schimbat numele in GAZ, iar datorita dificultatii in aprovizionare cu subansamble pentru modelele Ford, oficialii au decis unificarea subcontractorilor in orasul Gorki si trecerea la productia unui automobil autohton rus…Gaz A.

















« Ultima Modificare: Februarie 07, 2016, 09:59:15 a.m. de djmanianfs »

Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1761
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #194 : Februarie 24, 2014, 08:09:18 p.m. »
No.74
Ferrari FXX 1:43 Eaglemoss



Modelul FXX a fost dezvoltat ca masina de curse, plecand de la renumitul model ENZO de la care a imprumutat majoritatea tehnologiilor. La inceput s-a dorit a se construi doar in 29 de exemplare, insa a mai fost prelungit cu inca un exemplar pana la 30, ultimul fiind dat lui Michael Shumacher cand s-a retras din Formula 1.
Desi productia lui FXX a durat din 2005 pana in 2007, pana in anul 2009 constructorii de la Ferrari au oferit clentilor diverse kituri de upgradare a masinii.





















« Ultima Modificare: Ianuarie 17, 2016, 10:33:33 a.m. de djmanianfs »

Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1761
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #195 : Februarie 24, 2014, 08:11:41 p.m. »
No.75
Mercedes Benz SLS AMG 1:43 DeAgostini







Mercedes-Benz SLS AMG este o masina luxoasa sport cu doua locuri dezvoltata de divizia AMG a Mercedes. Este prima masina Mercedes ce a fost dezvoltata exclusiv de AMG. Succesor al modelului Mercedes Benz SLR McLaren, SLS AMG si-a facut aparitia in 2009 la Salonul Auto de la Frankfurt si de multi este considerat succesorul spiritual am modelului Mercedes-Benz 300SL Gullwing din 1954.
Denumirea de SLS vine de la “Sport Leicht Super” (masina sport super usoara). Designerul Mark Fetherston a optat pentru aceasta noua versiune asupra unui design conservator insa plin de rafinament si tehnologii noi, precum ușile tip fluture.
































« Ultima Modificare: Februarie 17, 2024, 01:37:18 p.m. de djmanianfs »

Offline Remus

  • Global Moderator - Membru Fondator CCMAR
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2190
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #196 : Februarie 24, 2014, 08:17:57 p.m. »
Chiar daca multe modele imi sunt deja foarte cunoscute, din seria DeAgostini, cel putin pentru mine, eu simt mandria de colectionar in spatele acestor poze.

Pana la urma placerea de a colectiona inseamna cel mai mult, nu neaparat cat de mult sau putin costa machetele. De asta suntem aici.

Sincere felicitari. Multumesc pentru acest mic regal de pasiune!

« Ultima Modificare: Februarie 24, 2014, 08:20:41 p.m. de remusro »
Cumpar masinute vechi romanesti.

Online OLECO

  • Global Moderator - Membru Fondator CCMAR
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14930
  • OLECO ESTE UNIC !
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #197 : Februarie 24, 2014, 08:36:20 p.m. »
Reusite pozele si interioarele vopsite!

Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1761
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #198 : Februarie 24, 2014, 09:14:40 p.m. »
Va multumesc tuturor pentru toate cuvintele frumoase, inseamna mult pentru un mic colectionar ca mine!  :-*

Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1761
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #199 : Februarie 27, 2014, 07:58:10 p.m. »
No.76
BMW M1 1:43 IST

Mașina reală:






Macheta:
















« Ultima Modificare: Octombrie 19, 2017, 08:47:42 p.m. de djmanianfs »