Autor Subiect: Masini de legenda - AmerCom  (Citit de 15129 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Danutz (cornel_ct)

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 156
Re: Masini de legenda - AmerCom
« Răspuns #40 : Septembrie 29, 2016, 11:26:34 a.m. »
...Dar sa negi contributia estului in evolutua istoriei automobilului e o greseala...
« Ultima Modificare: Septembrie 29, 2016, 11:34:25 a.m. de Danutz (cornel_ct) »

Offline Loris

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 100
Re: Masini de legenda - AmerCom
« Răspuns #41 : Septembrie 29, 2016, 11:37:51 a.m. »
Si colegul a contribuit la istoria chibritului, folosindu-l.

Offline andor88

  • Jr. Member
  • **
  • Mesaje postate: 92
  • Be a Voice not an Echo
Re: Masini de legenda - AmerCom
« Răspuns #42 : Septembrie 29, 2016, 12:26:14 p.m. »
Calm tanti, mai mult calm. Şi păreri argumentate dacă se poate, nu prostia pe care o îndrugi cu chibritul. Vezi că la profil îţi poţi verifica mesajele trecute, asta aşa ca să nu te umplii de penibil negând ceea ce ai scris cu câteva zile în urmă. Din câte ţin minte atitudinea asta de Xena prinţesa războinică te-a zburat de pe miniauto, aşa că revenim la primul punct, calm, aici nu jigneşte nimeni, sunt doar opinii diferite. Dacă înţelegi şi matale care e diferenţa. ;)
Heaven is where the police are British, the cooks are French, the mechanics are German, the lovers are Italian and it is all organized by the Swiss.

Hell is where the police are German, the cooks are English, the mechanics are French, the lovers are Swiss, and it is all organized by the Italians.

Offline Loris

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 100
Re: Masini de legenda - AmerCom
« Răspuns #43 : Septembrie 29, 2016, 06:36:14 p.m. »
Cum sa fiu calma cand va credeti mari specialisti si nu stiti nici sa cititi, barbati destepti si culti ce sunteti, si politicosi de nu se poate. Nu am fost zburata de dincolo, ci am cerut sa plec, ca sa nu mai fiu luata peste picior de mariile lor specialistii lumii, dar nici diferenta asta nu stiti sa o faceti, cultilor si specialistilor ce sunteti.
Doamnei mamei tale sa ii spui tanti si sa stea calma - si sa te trimita la scoala, poate mai inveti cate ceva.

Nu stiu care e procedura pentru iesirea de pe forumul asta, singura prostie pe care chiar am facut-o a fost sa cred ca "barbatii" de pe un forum sau altul pot fi uneori si domni.Deci rog adminii sa ma "zboare" si de aici, n-aveti decat sa va aratati barbatia intre voi. "Barbatilor"!

Offline andor88

  • Jr. Member
  • **
  • Mesaje postate: 92
  • Be a Voice not an Echo
Re: Masini de legenda - AmerCom
« Răspuns #44 : Septembrie 29, 2016, 07:46:54 p.m. »
Îmi pare rău că nu sunteţi în stare să purtaţi o discuţie în contradictoriu, şi că singura soluţie pe care o vedeţi atunci când sunteţi contrazisă e să părăsiţi incinta. Vă asigur, nu acesta a fost scopul. Ar trebui să vă abţineţi în a trimite pe cineva la şcoală (în afară de copiii dvs.), având în vedere cum vă exprimaţi, cred că pe mine de dvs. mă despart câteva biblioteci (citite). Dacă nu v-aţi dat seama aici e un forum, adică un fel de câmp de luptă al ideilor. Nu conteză sexul, educaţia, statutul social, ci modul în care cineva poate să-şi susţină părerile. Adică nu vi se dă dreptate să persistaţi în inepţii doar pentru că sunteţi femeie. Şi strict la subiect, nu cred că istoria auto ar fi suferit pierderi iremediabile dacă Oltcit nu cumpăra licenţă de Citroen, sau ruşii nu ar fi copiat Fiat 124.
« Ultima Modificare: Septembrie 29, 2016, 07:49:53 p.m. de andor88 »
Heaven is where the police are British, the cooks are French, the mechanics are German, the lovers are Italian and it is all organized by the Swiss.

Hell is where the police are German, the cooks are English, the mechanics are French, the lovers are Swiss, and it is all organized by the Italians.

Offline andor88

  • Jr. Member
  • **
  • Mesaje postate: 92
  • Be a Voice not an Echo
Re: Masini de legenda - AmerCom
« Răspuns #45 : Septembrie 29, 2016, 08:48:19 p.m. »
Ma baietas, de ce nu stai tu in banca ta? :-\  Esti prea destept pentru acest forum,de aia nu te intelege nimeni! :'( Adica ai in carca ,,cateva biblioteci(citite)''! :-\...Lasand gluma la o parte,rog un moderator sa ,,faca putina curatenie aici''! ;)

Tu ai şi păreri proprii, sau întotdeauna eşti perfect de acord cu cineva?  :o
Heaven is where the police are British, the cooks are French, the mechanics are German, the lovers are Italian and it is all organized by the Swiss.

Hell is where the police are German, the cooks are English, the mechanics are French, the lovers are Swiss, and it is all organized by the Italians.

Offline Loris

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 100
Re: Masini de legenda - AmerCom
« Răspuns #46 : Septembrie 29, 2016, 09:47:36 p.m. »
Îmi pare rău că nu sunteţi în stare să purtaţi o discuţie în contradictoriu, şi că singura soluţie pe care o vedeţi atunci când sunteţi contrazisă e să părăsiţi incinta. Vă asigur, nu acesta a fost scopul. Ar trebui să vă abţineţi în a trimite pe cineva la şcoală (în afară de copiii dvs.), având în vedere cum vă exprimaţi, cred că pe mine de dvs. mă despart câteva biblioteci (citite). Dacă nu v-aţi dat seama aici e un forum, adică un fel de câmp de luptă al ideilor. Nu conteză sexul, educaţia, statutul social, ci modul în care cineva poate să-şi susţină părerile. Adică nu vi se dă dreptate să persistaţi în inepţii doar pentru că sunteţi femeie. Şi strict la subiect, nu cred că istoria auto ar fi suferit pierderi iremediabile dacă Oltcit nu cumpăra licenţă de Citroen, sau ruşii nu ar fi copiat Fiat 124.
Probabil ca ai cateva biblioteci citite, dar se vede ca iti lipseste exact cartea care te-ar fi impiedicat sa spui prostii. Oltcit nu a cumparat licenta Citroen, pentru ca era o societate mixta, din care facea parte si producatorul francez. Sau o fi cumparat si Citroen licenta pentru "olt"?
Stimate cetatene (domn nu esti), discutiile in contradictoriu presupun ca interlocutorii sa inteleaga punctul de vedere al celorlalti. Eu am vazut ca, ocupat sa citesti biblioteci, nu ai reusit sa descifrezi sensul expresiei "au contribuit la istoria automobilului". Nu ai inteles si pace buna. Daca nu stii sensurile cuvintelor ... Sovieticii, vad ca aveti toti ce aveti cu ei, nu stiu daca au inventat ceva, dar masinile facute de ei ... sunt facute de ei. Mai deschide o biblioteca, cetatene forumist, si poate vezi acolo care sunt diferentele dintre Fiat 124 si Lada sau Jiguli  - si o sa vezi ca exista. Mai citeste inca o biblioteca si vei observa ca sunt multe masini construite de rusi in care apar unele aspecte moderne.
Dupa aia, daca nu te dor ochii, ia si mai citeste si biblioteci de istorie militara. Poate afli ca unul dintre momentele care au marcat al doilea Razboi mondial a fost o batalie de tancuri. Si, surpriza! Au castigat-o sovieticii, folosind tancuri de fabricatie sovietica. Iar marii contributori la istoria automobilului, nemtii, au pierdut. Probabil ca T34 era o masina copiata dupa Fiat sau Mercedes?
Deci cetatene, ia matale si mai citeste cateva biblioteci ( poate, cine stie, ti-a scapat vreuna?) Si pe urma mai discutam. Sau nu discutam, daca persisti in a privi de sus pe cei pe care nu esti in stare sa-i intelegi cand spun niste lucruri atat de complicate.
Iar daca se face curatenie pe aici, colegule mistocar, sper sa te curatesti si matale de placerea de a face misto de o colega.

Offline tonica

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 28
Re: Masini de legenda - AmerCom
« Răspuns #47 : Septembrie 29, 2016, 10:16:05 p.m. »
trecand peste toate jignirile, iesirile, mahalagelile ori cele tot scrise mai sus si revenind la asa zisa cutie a pandorei deschisa pe aici, sa ramanem totusi cu picioarele pe pamant.
Urss nu a contat mai deloc in istoria autovehiculului. Nici nu a intentionat in fapt, se urmarea productia in masa, nu inovatia ci patentul vecinului, nu calitatea ci cantitatea. Trebe sa cauti cu lumanarea o carticica despre aceasta istorie care eventual sa includa vreo pagina firmei skoda, singura dupa parerea mea care cumva mai aducea ceva cat de cat nou, altfel estul Europei n-a urmarit nicicum sa ramana in aceasta istorie, cum scriam mai sus, inovatia era inlocuita cu copy-pasteul cu sau fara licenta iar calitatea cu numarul cat mai mare al unui produs final.
Noi ne-am nimerit cumva, din pacate, nascuti aici, asa ca, in lipsa altora, aceste masini au contat in copilaria, adolescenta ori tineretea noastra. De aici insa, pana la a crede ca ceea ce vedeam ori conduceam avea ori are vreo legatura cu istoria automobilului e cale luuunga. Renault 12, da, are un loc in aceea istorie. Dacia 1300, nu. Cu atat mai putin Oltcit. Caci nici macar Citroen Axel nu s-a prea remarcat cumva. Fireste ca le putem indragi dar putem deasemenea discerne realitatea cat sa nu parem cu nasul prea pe sus.

Si cu astea cred ca e de preferat fiecaruia a se reveni la on topic. Or fi machetele dintr-aceasata colectie de toata jena dar sa nu ne facem si noi asemenea coborand discutiile sub orice nivel digerabil.. ;)

Offline andor88

  • Jr. Member
  • **
  • Mesaje postate: 92
  • Be a Voice not an Echo
Re: Masini de legenda - AmerCom
« Răspuns #48 : Septembrie 29, 2016, 10:34:52 p.m. »
Bun stimată colegă, şi unde e contribuţia? Că au adaptat şi le-au făcut diferite, s-au luat vesticii după modificările introduse de estici? Anume am pus linkul către episodul Top Gear, în care spuneau că Lada e un Fiat 124 mult mai greu (cu panouri din tablă groasă), dar frâne mult mai proaste. Că unora le sunt dragi din motive personale, nu intră în discuţie, eu nu am o plăcere sadică în a desfiinţa amintirile cuiva din copilărie. Faptul că au fost nişte modele proaste îl ilustrează cel mai bine lipsa unor descendenţi moderni, absolut niciunul nu are un continuator direct până în zilele noastre. Hai să facem o paralelă cu modelele prezentate de colegul morgot Ferrari Daytona e azi Ferrari F12, Jaguar E type e F type, BMW 1800 s-a transormat în seria 5 etc.
Dvs. aţi scris "contribuţia estului în evoluţia istoriei auto". Fără să fac semantică, sună ca şi când estul ar fi avut o contribuţie notabilă, ceea ce vedeţi că spun şi alţi colegi nu e adevărat - în ciuda faptului că unora din voi v-au invadat străzile copilăriei.
Eu nu am intenţionat să vă iau la mişto, şi ca un sfat, vă spun să nu luaţi la mişto lectura cuiva, că induceţi o părere nu foarte bună despre cultura dvs. generală. Nu ne cunoaştem, aşa că remarcile răutăcioase nu îşi au locul.
Şi să revenim on topic, maşinile din colecţia asta sunt nişte jucării penibile, nu merită să daţi bani pe ele. Mai bine adunaţi sumele de pe 2-3 numere şi luaţi-vă machete serioase de la producători recunoscuţi.

Heaven is where the police are British, the cooks are French, the mechanics are German, the lovers are Italian and it is all organized by the Swiss.

Hell is where the police are German, the cooks are English, the mechanics are French, the lovers are Swiss, and it is all organized by the Italians.

Offline Loris

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 100
Re: Masini de legenda - AmerCom
« Răspuns #49 : Septembrie 29, 2016, 10:52:46 p.m. »
Poate aveti toti dreptate si gresesc eu. Adica ce inseamna istorie in acceptia dumneavoastra? Doar inventarea unor masini noi? Doar construirea unor masini mai bune? Toti fabricantii din lume au facut masini bune (cu grade de comparatie) si masini slabe (la fel). Si atunci ce facem? Ca Ceausescu stergem din istorie ce nu ne place? Vreti voi astia priceputi sa credeti ca masinile estice, asa proaste cum au fost ele, nu au existat? Eu cred ca au existat. Au fost slabe, au fost copiate cu sau fara licenta, ziceti ce vreti. Dar rebuturile astea au existat, colegilor. Nu stiu daca stiti ce inseamna asta.
Nu incercati sa ma faceti filorusa, pentru ca nu sunt, dupa cum nu plang dupa regimul comunist pe care nu l-am cunoscut decat la varsta copilariei. Nu vreau sa ridic in slavi creatia tehnica sovietica. Dar daca recunoasteti ca masinile estice au existat, ba chiar in productie de masa, atunci cum, Doamne iarta-ma, sa negi faptul ca ele apartin istoriei. Ce e asa de greu se acceptat? De ce trebuie sa vina puternicii barbati colectionari de machete sa atace cu expresii deplasate pe colega lor de forum, in lic sa stea sa cugete la ce a vrut ea sa spuna, iar apoi sa te miri ca o amarata de tanti indrazneste sa riposteze? Pot sa ii asigur pe toti forumistii ca stiu sa ma exprim in discutie asa cum imi cere interlocutorul, politicos sau ca in mahala, si va rog sa cititi dialogul sa vedeti cine a dictat tonul si vocabularul. Si pe urma zburati-ma, nici n-o sa ma uit inapoi la un macho care isi arata muschii (desi, daca ar fi sa o faca la propriu cred ca n-ar sti pe unde sa fuga).