Autor Subiect: Classic cars (1:18) - TWINS  (Citit de 47872 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline CRED

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 627
Re: Classic cars (1:18) - TWINS
« Răspuns #10 : Iunie 27, 2014, 04:58:17 p.m. »
Inca un topic de aur !

Offline Schumy

  • Global Moderator - Membru Fondator CCMAR
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1733
Re: Classic cars (1:18) - TWINS
« Răspuns #11 : Iunie 27, 2014, 11:59:24 p.m. »
Nu stiu ce sa zic, parca e prea perfecta macheta asta.Nu-mi place  ;D   ;D
Lasand  gluma, esti un mare norocos sa ai o asemenea bijuterie in colectie. Superba
« Ultima Modificare: Iunie 28, 2014, 09:24:24 a.m. de remusro »

Offline twins

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 102
  • Classic Cars
Re: Classic cars (1:18) - TWINS
« Răspuns #12 : Iunie 28, 2014, 11:14:05 a.m. »
Va multumesc tuturor pentru mesaje, le astept cu mare interes,
ma bucur ca va plac fotografiile, macheta, prezentarea.

Sunt superbe pozele, cel mai mult îmi place cea din față cu ușile deschise. Abia aștept să văd ce alte machete mai ai, poate vreun Lambo printre ele. ;)

Este si fotografia mea preferata din setul acesta.
La cerere, urmatoarea macheta va fi un Lamborghini.
Daca aveti o marca preferata voi incerca sa prezint machete la cererea voastra, bineneteles daca detin in colectie machete din marca respectiva.

Offline twins

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 102
  • Classic Cars
Re: Classic cars (1:18) - TWINS
« Răspuns #13 : Iunie 28, 2014, 11:41:06 a.m. »
LAMBORGHINI URRACO RALLY (1973)
KYOSHO






In anul 1973, neozeelandezul Bob Wallace - inginer, mecanic si pilot de teste de la Lamborghini, un mare iubitor al curselor auto, inspirat de Porsche Carrera RS si RSR (pe care a avut ocazia sa le testeze la uzina), a decis sa creeze o super-masina de competitie.

A folosit ca baza cel de-al III-lea treilea prototip Urraco (sasiu P250) prezentat in 1970 la Turin Motor Show. Au fost scoase scaunele din spate si inlocuite cu un rezervor de peste 50 litri modificat, diverse panouri si piese din otel de la caroserie au fost inlocuite cu altele din aliaj de aluminiu greutatea masinii fiind redusa la 900 kg.
Pentru a creste rigiditatea structurii, a fost motat un rollcage, sasiul a fost resudat si reintarit, motorul si ansamblul transmisiei au fost fixate puternic de acesta.
Au fost montate jante late Compagnolo de magneziu si legendarele anvelope Pirelli P7, caroseria suferind diverse modificari la subaripi, evazari mai largi, un spoiler frontal profund curbat, eliminarea decoratiunilor in stil venetian de pe aerisirile laterale, adaugarea ulterioara a unui gigant eleron spate, stergatorul de parbriz modificat.
A fost pastrat sistemul de suspensie McPherson si a fost dotata cu amortizoare reglabile Koni.

Motorul lui P240 a fost revizuit in totalitate rezultand un V8 de 3l, cu 4 valve, 6 viteze si o putere de peste 310 CP.


   

Wallace a avut ocazia sa testeze masina intr-o cursa organizata de Swiss Porsche Club in Italia pe circuitul de la Misano, unde a inregistrat timpi apropiati de cei ai unui Porsche Carrera RSR.






Wallace a parasit Lamborghini in 1974 din motive familiale si s-a stabilit in SUA, masina fiind abandonata multi ani in spatele uzinei. Intr-un final a fost salvata si restaurata iar acum apartine unui membru al Clubului Posesorilor de Lamborghini din Japonia.
In anul 2011 a fost creata o replica a acestei masini, care a fost vanduta de Legends Automotive LTD cu 40.000 Lire.

Iata un scurt filmulet din 2013 cu Replica





Macheta:

Referinta: 08444P

Macheta este o reeditare recenta din 2014 a aceluiasi model insa are in plus eleronul.
Are proiectoare escamontabile, rotile bracheaza, motor frumos reprezentat, eleronul spate este din plastic si ewte detasabil, capota fata detasabila, sistemul de suspensie nefunctional, interior dotat cu rollcage.
Imi place culoarea machetei si aspectul agresiv dat de partea frontala a caroseriei si forma blocurilor optice.






















compartiment motor si interior


Offline OLECO

  • Global Moderator - Membru Fondator CCMAR
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14926
  • OLECO ESTE UNIC !
Re: Classic cars (1:18) - TWINS
« Răspuns #14 : Iunie 28, 2014, 12:52:53 p.m. »
Cu macheta asta m-ai lovit rau de tot!!! ::)

Offline TzucuNY

  • Global Moderator - Membru Fondator CCMAR
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2423
Re: Classic cars (1:18) - TWINS
« Răspuns #15 : Iunie 28, 2014, 12:59:24 p.m. »
Parcă e mai frumoasă a ta față de cele de pe eBay. ;) Asta a apărut recent, vreau să o iau și eu dar aștept să apară una la licitație ca să o iau mai ieftin. ;D Îmi place mai mult varianta asta cu spoiler față de cea "cheală".

Offline twins

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 102
  • Classic Cars
Re: Classic cars (1:18) - TWINS
« Răspuns #16 : Iunie 29, 2014, 07:33:31 a.m. »
Multumesc,
cu ce marca vreti sa continuam?

Offline catalinvasile

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 3210
  • Colectionez jucarii de tabla .
Re: Classic cars (1:18) - TWINS
« Răspuns #17 : Iunie 29, 2014, 08:01:25 a.m. »
Cu Maserati .  :)

Offline Remus

  • Global Moderator - Membru Fondator CCMAR
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2190
Re: Classic cars (1:18) - TWINS
« Răspuns #18 : Iunie 29, 2014, 10:41:28 a.m. »
Frumos tare Urraco asta, pozele din profil sunt dementiale.
Cumpar masinute vechi romanesti.

Offline CRED

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 627
Re: Classic cars (1:18) - TWINS
« Răspuns #19 : Iunie 30, 2014, 12:15:56 a.m. »
Ceva italian si rafinat  ;)