Autor Subiect: Colectia mea - Ionut 1:18  (Citit de 7936 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Reme_WRX

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2528
Re: Colectia mea - Ionut 1:18
« Răspuns #20 : Ianuarie 01, 2014, 12:51:52 p.m. »
La multi ani!  Cu asa frumuseti se preteaza mai multe poze....

Offline ionut

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 122
Re: Colectia mea - Ionut 1:18
« Răspuns #21 : Ianuarie 05, 2014, 01:21:16 a.m. »
Ferrari 250 GT Berlinetta Passo Corto Lusso, 1961

Un nume lung sub care se ascunde o adevarata bijuterie pe roti. 156 de exemplare, nu mai multe, s-au fabricat in formula cu sasiu scurt (Passo Corto). Masina era o mica "bestie" cu un motor de 3 litri cu 12 cilindri in V. 250 GT trecea foarte usor de la drumuri publice la circuit, cu modificari minore (pneuri, bujii).




Ferrari 250 GT Berlinetta Passo Corto Competizione, 1961

Varianta de curse a Berlinettei de mai sus, aceasta masina a castigat categoria GT a cursei de la Le Mans din 1951 si s-a situat pe locul 5 in clasamentul general. Modificarile fata de varianta de strada includ la exterior pneuri mai mari, lipsa barelor de protectie, un mic parbriz pe capota pentru insecte, un girofar (pit stop light) pe aripa dreapta. In plus, sasiul este protejat de o tabla pe toata lungimea lui, protectie ce indeplineste probabil si un rol aerodinamic.




Ferrari 250 GTO, 1962

Si daca GT-urile erau niste supermasini, GTO-urile s-au vrut si mai si, concepute special pentru cursele FIA din Grupa 3. GTO combina un sasiu de 250 GT cu un motor de Testa Rossa, ambele incluse intr-o caroserie proiectata aerodinamic. Pentru a fi omologata pentru curse, 250 GTO trebuia fabricata in cel putin 100 de exemplare. Ferrari a fabricat doar 39, sugerand prin numerele de sasiu ca ar exista mai multe bucati produse.


Offline Remus

  • Global Moderator - Membru Fondator CCMAR
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2190
Re: Colectia mea - Ionut 1:18
« Răspuns #22 : Ianuarie 05, 2014, 01:34:00 a.m. »
Sublim, pe bune. Toate cele 3 masini au o radacina comuna dpdv al designului, in opinia mea. Ma uit la berlinetta galbena si prin minte imi trece un singur cuvant: Masterpiece. Este un masterpiece.

Pentru mine nu exista masina mai frumoasa. Ever.

Apoi… 250 cai putere la 3 litri… In motor aspirat. Nebunie. Cum or fi reusit, nu stiu.

Superbe poze, poate te induri si dai si tu drumul la robinet ca stiu ca ai mai multe... ;D
Cumpar masinute vechi romanesti.

Offline TzucuNY

  • Global Moderator - Membru Fondator CCMAR
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2423
Re: Colectia mea - Ionut 1:18
« Răspuns #23 : Ianuarie 05, 2014, 04:49:49 a.m. »
Doar cate o poza? ??? Fiecare macheta merita cel putin cate 10. Asa e doar un big tease.

Offline Reme_WRX

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2528
Re: Colectia mea - Ionut 1:18
« Răspuns #24 : Ianuarie 05, 2014, 10:43:07 a.m. »
machetele sunt de exceptie! Detaliile sunt impresionante! Pacat ca sunt foarte putine poze cu ele, meritau mai multe!!!!

Offline Schumy

  • Global Moderator - Membru Fondator CCMAR
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1733
Re: Colectia mea - Ionut 1:18
« Răspuns #25 : Ianuarie 05, 2014, 11:15:56 a.m. »
Arata super toate 3 Ferrari-urile , sunt curios cum arata compartimentul motor , interioarele si partea de jos a machetelor.Sper sa dai drumul la robinet vorba lui Remus. :)
Cel mai tare ma uimesc spitele jantelor, dau senzatia de real machetei.
« Ultima Modificare: Ianuarie 05, 2014, 11:20:31 a.m. de remusro »

Offline ionut

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 122
Re: Colectia mea - Ionut 1:18
« Răspuns #26 : Ianuarie 05, 2014, 05:13:48 p.m. »
Baieti, va cer putina rabdare, voi relua in viitor prezentarea mai amanuntita a tuturor modelelor, cu mai multe fotografii, inclusiv cu detalii constructive (motoare, interioare etc). Doar ca astfel de poze si recenzii necesita un consum destul de mare de timp, de la facutul pozelor la prelucrarea lor si sintetizarea informatiilor, scrierea unui text s.a.m.d. Deocamdata e o prezentare generala si sumara a colectiei mele, dar va asigur ca veti mai vedea pe viitor articole de genul Fiat Bartoletti.

Offline ksm

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 297
Re: Colectia mea - Ionut 1:18
« Răspuns #27 : Ianuarie 06, 2014, 09:32:28 a.m. »
ultima poza, cea cu GTO, este incredibila

Offline ionut

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 122
Re: Colectia mea - Ionut 1:18
« Răspuns #28 : Ianuarie 16, 2014, 11:08:14 p.m. »
Mercedes Benz 600 (1963)

Limuzina limuzinelor, Mercedes 600 (W100) aduna in 1963 tot ce era mai bun in dotarea unei masini de serie: injectie de benzina, suspensie pneumatica, aer conditionat, servodirectie si un sistem hidraulic foarte complex  pentru comanda geamurilor, a scaunelor sau a inchiderii centralizate. Un monstru pentru care s-a construit special un motor V8 de 6,3 litri, pentru ca cel mai mare pe care il avea Mercedes disponibil pana atunci (6L de 3 litri) n-ar fi facut fata.



Mercedes Benz 300 SEL (1970)

Si ca sa fie nebunia mai mare, inginerii de la Mercedes au luat motorul de la 600 si l-au transplantat pe o caroserie sedan de proportii mai normale (W108). A rezultat modelul 300 SEL 6.3, un fel de berlina de curse in 4 usi. Era primul Mercedes Benz Q-car, o masina care arata banal la exterior, dar prindea suta in 6,3 secunde.



Mercedes Benz /8 220 D (1967)

Celebrul "bot de cal", Mercedesul (W114/115) de clasa medie fabricat din 1967 pana in 1976 in cateva sute de mii de exemplare, o aparitie moderna, dar in acelasi timp discreta si rafinata. La fel ca si W100 sau W 108, W114/115 a fost opera celebrului designer francez Paul Bracq.



Offline Timmy

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 618
Re: Colectia mea - Ionut 1:18
« Răspuns #29 : Ianuarie 16, 2014, 11:13:33 p.m. »
Un topic de milioane !
Machete de vis prezentate intr-un cadru superb ;)
Multumim mult , Ionut :D