Autor Subiect: Roabele mele  (Citit de 9285 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline ksm

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 297
Re: Roabele mele
« Răspuns #10 : Iunie 18, 2013, 10:17:28 a.m. »
continuam cu Ferrari F40 HotWheels Elite












Offline Schumy

  • Global Moderator - Membru Fondator CCMAR
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1733
Re: Roabele mele
« Răspuns #11 : Iunie 18, 2013, 10:20:42 a.m. »
Frumoase pozele , bravo KSM.  Aplauze!!!

Offline Remus

  • Global Moderator - Membru Fondator CCMAR
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2190
Re: Roabele mele
« Răspuns #12 : Iunie 18, 2013, 10:29:54 a.m. »
Faine de tot, si machete si poze. Felicitari!
Cumpar masinute vechi romanesti.

Offline OLECO

  • Global Moderator - Membru Fondator CCMAR
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14926
  • OLECO ESTE UNIC !
Re: Roabele mele
« Răspuns #13 : Iunie 18, 2013, 11:39:54 a.m. »
Ce bine arata. Mi-as fi luat-o si eu, dar am versiunea de la HERPA, care este ok si ea.

Offline ksm

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 297
Re: Roabele mele
« Răspuns #14 : Iunie 18, 2013, 03:48:57 p.m. »
e foarte ok la scara aia, imi place ca se deschid toate partile mobile

Offline ksm

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 297
Re: Roabele mele
« Răspuns #15 : Iunie 20, 2013, 01:47:38 p.m. »
ne dam pe BMW-uri, moto de data asta

BMW R90 Interceptor 1/18 Solido










Stefan

  • Vizitator
Re: Roabele mele
« Răspuns #16 : Iulie 28, 2013, 01:10:01 p.m. »
mai stiti denumirea initiala a colectiei?
.............

nu ;)

Felicitari, o colectie minunata.

Offline catalinvasile

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 3210
  • Colectionez jucarii de tabla .
Re: Roabele mele
« Răspuns #17 : Iulie 28, 2013, 03:26:46 p.m. »
Misto militianul  ;) Cam periculos sta postat in intersectie!

Offline Reme_WRX

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2528
Re: Roabele mele
« Răspuns #18 : Septembrie 11, 2013, 07:30:54 p.m. »
imi plac machetele tale, imi place in special F40-ul, care din ceea ce vad prezinta detaii f bune si Ferrari Testarossa cel vechi de la CMC.

Offline ksm

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 297
Roabele mele - Ferrari 250 California SWB Hotwheels Elite
« Răspuns #19 : Decembrie 27, 2013, 07:48:31 p.m. »
a zis cineva prezentare?  ;D

Ferrari 250 California SWB face parte din seria 250 lansata in 1953, si produsa pana in 1964, fiind 'sora' cu modele care au dominat inceputul anilor '60 in motorsport (Scuderia castigand Le Mans de 6 ori consecutiv, o performanta nemaiintalnita pana atunci.
Dar sa revenim la California. A fost lansa in 1957 in versiunea Long Wheel Base (cu ampatament de 2600 mm) special pentru piata americana (de unde si denumirea), iar in 1960 a fost lansata si versiunea Small Wheel Base (2400 mm).
Au fost produse putine modele, de unde si preturile mari pentru care se vinde astazi. Ultimul model vandut (apartinandu-i starului hollywoodian James Coburn) a depasit 7.000.000 EUR.



Macheta celor de la Hotwheels Elite impresioneaza. Pe langa modele moderne HWE care lasa mult de dorit, reproducerile calutilor vechi sunt foarte bune, si modelul de fata nu fata exceptie. Sa trecem la treaba.







In partea din fata gasim emblema care este o piesa subtire, foto-decupata, farurile clare, fara nituri, proiectoare la fel, grila perforata. Emblema galbena pare mai degraba un abtibild.
 


Stergatoarele sunt piese separate, foarte fine si subtiri. Grila suplimentara de pe capota motorului este .... perforata!



Jantele sunt din plastic, dar arata bine.



Grilele laterale sunt perforate (deja ne-am obisnuit) si arata foarte bine. Cromul este si el la inaltime.



Interiorul este mochetat arata foarte bine. As fi preferat o tapiserie de culoare rosie, visinie, nah, pareri subiective. Cadranele de bord sunt lizibile cu ajutorul unei lupe. Toate, nu doar cele mari!



Fetele usilor arata bine, chiar daca piesele sunt putin supra-dimensionate. Si clantele exterioare sunt nitel cam mari...



Portbagajul este mochetat, iar chinga de prindere a rotii de rezerva este mobila, chiar daca e din cauciuc.



Am uitat sa pozez motorul la sedinta foto unde am cam dardait, dar noroc ca mi-am amintit acasa.
Ne delectam cu 2 bobine de inductie, filtru de aer de mari dimenstiuni, bloc motor negru mat inscriptionat, etc. Pacat ca nu are o tija de sustinere, precum 125S.









Per total o machete excelenta. Aceasta masina este reprodusa si de CMC, care este la alt nivel al finisarii si detalierii, insa costa de 6-8 (!) ori mai mult, eu platind pentru aceasta macheta cca 40 EUR, perfecta in cutie.