Autor Subiect: B44.2 Team Associated  (Citit de 2192 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline pallas978

  • Jr. Member
  • **
  • Mesaje postate: 52
  • Bagator de seama, cu diploma!
B44.2 Team Associated
« : Martie 17, 2014, 10:00:57 a.m. »
A fost o intalnire de vis. Viata merita traita pentru astfel de momente, zau. :-*

Imi pare rau ca nu am facut poze la bijuteria de macheta telecomandata a lui Adi (Pallas), 100 km/ora in 1.5 secunde!! 40 cm lungime, construita chiar de el, cu sasiu de carbon, etc. Adi, poate ai niste poze, brother!

Am doar niste poze facute imediat dupa ce am construit-o, de atunci a mai suferit cateva upgrade-uri









Cateva detalii:

Lungime: 378mm
Latime: 250mm
Ampatament: 284mm
Garda la sol:  variabila
Greutate: 1715g - depinde putin de motor, regulator si acumulatori

Are sasiu si alte piese pentru intarirea acestuia, din fibra de carbon, tiranti din titan, alte piese din aluminiu prelucrat CNC. Amortizoare cu reglaj atat pe inaltime cat si in puterea amortizarii (uleiuri cu vascozitate diferita), se pot regla toate unghiurile rotilor: unghi de convergente (toe), unghiul de cadere (camber), unghiul de fuga (caster).

Set-up-ul de acum imi permite o viteza maxima de ~ 60 km/h.
Motorul (motor brushless, adica fara perii) si ESC-ul (unitatea de control a motorului) comandate miercuri  ::) vor duce masinuta la o viteza teoretica de 142 km/h. Asta e un fluture de-al meu, masina este facuta pentru off-road, (Set-up-ul actual este perfect pentru competitiile pentru care a fost conceputa masina), doar ca eu vreau neaparat sa merg tare cu ea :) !! Bineinteles, viteza teoretica nu se va atinge, exista o multime de factori care trag in jos viteza asta, unul important fiind abilitatea mea de a o conduce la viteza asta  ???.

V-am plictisit destul, probabil voi reveni candva cu un filmulet de la incercarile pentru atingerea vitezei maxime  :D

Superba intalnirea asta, sa ne vedem cu bine si in mai!



Offline Remus

  • Global Moderator - Membru Fondator CCMAR
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2190
Re: B44.2 Team Associated
« Răspuns #1 : Martie 17, 2014, 11:27:08 a.m. »
Adi, ridica putin cupola aceea si arata o poza cu "interiorul"!
Cumpar masinute vechi romanesti.

Offline pallas978

  • Jr. Member
  • **
  • Mesaje postate: 52
  • Bagator de seama, cu diploma!
Re: B44.2 Team Associated
« Răspuns #2 : Martie 17, 2014, 11:32:28 a.m. »
Pentru asta trebuie sa mai am o "sedinta foto", pe maine se rezolva  ;)

Offline Schumy

  • Global Moderator - Membru Fondator CCMAR
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1733
Re: B44.2 Team Associated
« Răspuns #3 : Martie 17, 2014, 11:39:41 a.m. »
Felicitari Adi pentru buggy-ul RC care este prea minunat.Cum ii reglezi directia ,am inteles ca ai posibilitatea sa-i corectezi ambele unghiuri ale rotilor fata. Ai un aparat sau o faci la ochi?

Offline pallas978

  • Jr. Member
  • **
  • Mesaje postate: 52
  • Bagator de seama, cu diploma!
Re: B44.2 Team Associated
« Răspuns #4 : Martie 17, 2014, 01:10:15 p.m. »
Baieti, felicitari pentru intalnirea cea de taina de la Tb Mures!

Adi, bai nene ce jucarie ai, m-ai dat pe spate!

He-he, oare cum ar fi fost sa adaptezi caroseria de Dacie pe sasiul ei ?  ;)

habar nu ai cat ma gandesc la asta... se poate face ceva cu una 1/18, asta este 1/10, doar ca la noi nu se prea ocupa lumea cu "concepte".
Ar trebui folosita o caroserie de R12 1/18 pentru o matrita, caroseria se face din lexan...

Felicitari Adi pentru buggy-ul RC care este prea minunat.Cum ii reglezi directia ,am inteles ca ai posibilitatea sa-i corectezi ambele unghiuri ale rotilor fata. Ai un aparat sau o faci la ochi?

nu am aparate speciale (exista si din astea), eu reglez cu sublerul si raportoare :)

nick

  • Vizitator
Re: B44.2 Team Associated
« Răspuns #5 : Martie 17, 2014, 03:13:19 p.m. »
habar nu ai cat ma gandesc la asta... se poate face ceva cu una 1/18, asta este 1/10, doar ca la noi nu se prea ocupa lumea cu "concepte".
Ar trebui folosita o caroserie de R12 1/18 pentru o matrita, caroseria se face din lexan...

Trebuie sa faci o matrita din lemn si lexanul il mulezi la cald pe matrita.



Offline pallas978

  • Jr. Member
  • **
  • Mesaje postate: 52
  • Bagator de seama, cu diploma!
Re: B44.2 Team Associated
« Răspuns #6 : Martie 18, 2014, 09:30:48 a.m. »
Sasiu carbon fiber, ce se vede albastru sunt piese CNC aluminiu si suruburi din aluminiu, cu exceptia tirantilor cu capete verzi fosforescent care sunt din titan.
Roti pentru off-road - piste de pamant batatorite, mai am un rand pentru asfalt. Diferentiale pentru ambele punti. Eleron cu inclinatie reglabila



tirant, bieleta, furca, planetara, fuzeta, portfuzeta, rulmeti (cate 2 la fiecare roata), suspensie (arc - poate avea diferite tarii si telescop - construit complet de la zero), servo pentru directie (cutiuta Savox) foarte rapid, rapiditate sustinuta si de sistemul de directie complet pe rulmenti, "fara frecare"



Carbon fiber rules :) , acumulatori litiu-polimer 7.4V, 5000 mAh, contacte aurite pentru motor si acumulatori, motor brushless de 8.5 ture (5200 kv, adica 5200 rpm/volt). De abia astept sa imi vina motorul si controlerul cel nou NFS! Locul cel gol, este rezervat controlerului, demontat pentru montare pe o alta masinuta.



Suspensia spate, cu bara de torsiune pentru o mai buna stabilitate in viraje (de diferite tarii, depinde de profilul cursei), diferentialul spate, mai mult aluminiu



transmisia modelului, dublu ambreiaj cu reglarea presiunii, cardanele care merg la diferentiale



pinionul motorului si spur-ul transmisiei, prin schimbarea uneia sau amandurora, se schimba raportul de transmisie, inca odata, ambreiajul cu placile antifrictiune vizibile (discurile galbui din fata spur-ului)



excelente calitati de "mulare pe teren", in pozele urmatoare, toate cele 4 roti ating "pamantul". Caroseria din lexan, care vine in kit transparenta, vopsita de subsemnatul  ;)





Radiocomanda permite reglarea curbei de acceleratie si deceleratie, ABS si multe altele.

Offline Cristy

  • Administrator - Membru Fondator CCMAR
  • Sr. Member
  • *****
  • Mesaje postate: 478
    • Prezentari video de machete
Re: B44.2 Team Associated
« Răspuns #7 : Martie 18, 2014, 09:43:47 a.m. »
wow   ;)

sper sa ne inviti la prima competitie sa-ti tinem galerie  ;)


a ajuns la 1000 E pana acum?

https://www.youtube.com/watch?v=hlLQXtQ-aTc
« Ultima Modificare: Martie 18, 2014, 09:55:09 a.m. de Cristy »
cristian.lupulescu [at] gmail.com

Colectia mea: http://autosworld.eu/forum/index.php?topic=2233.0

Offline Remus

  • Global Moderator - Membru Fondator CCMAR
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2190
Re: B44.2 Team Associated
« Răspuns #8 : Martie 18, 2014, 10:10:39 a.m. »
Opera de arta, pe bune. La Brasov o punem la treaba!!

Tu iei 5 euro pentru fiecare care se da cu ea si eu iau 5 euro pentru fiecare cu Dacia-poligon. :D Ne imbogatim!
Cumpar masinute vechi romanesti.

Offline pallas978

  • Jr. Member
  • **
  • Mesaje postate: 52
  • Bagator de seama, cu diploma!
Re: B44.2 Team Associated
« Răspuns #9 : Martie 18, 2014, 10:39:19 a.m. »
wow   ;)

sper sa ne inviti la prima competitie sa-ti tinem galerie  ;)


a ajuns la 1000 E pana acum?

https://www.youtube.com/watch?v=hlLQXtQ-aTc

Chiar acum sunt pe la 1750E, se poate trece de 3000 cu tuningul foarte usor. Aproape totul se poate schimba cu "performance parts"
Foarte autentic Trabantul, doar ca acesta e pentru factorul distractie, nu prea e de fugit cu el. Mie personal nu imi plac cele cu motor termic, mult mai greu de intretinut, de dat cu ea cand ai chef, singurul avantaj l-ar avea in competitii, pit-stopul mai scurt decat la electrice.

Opera de arta, pe bune. La Brasov o punem la treaba!!

Tu iei 5 euro pentru fiecare care se da cu ea si eu iau 5 euro pentru fiecare cu Dacia-poligon. :D Ne imbogatim!

Asa e Remus, doar ca tu ai noroc, Daciuta nu pleaca de langa tine, a mea poate sa mearga cam 300 m fata de locul de unde o conduc  :)  :D