Sasiu carbon fiber, ce se vede albastru sunt piese CNC aluminiu si suruburi din aluminiu, cu exceptia tirantilor cu capete verzi fosforescent care sunt din titan.
Roti pentru off-road - piste de pamant batatorite, mai am un rand pentru asfalt. Diferentiale pentru ambele punti. Eleron cu inclinatie reglabila
tirant, bieleta, furca, planetara, fuzeta, portfuzeta, rulmeti (cate 2 la fiecare roata), suspensie (arc - poate avea diferite tarii si telescop - construit complet de la zero), servo pentru directie (cutiuta Savox) foarte rapid, rapiditate sustinuta si de sistemul de directie complet pe rulmenti, "fara frecare"
Carbon fiber rules
, acumulatori litiu-polimer 7.4V, 5000 mAh, contacte aurite pentru motor si acumulatori, motor brushless de 8.5 ture (5200 kv, adica 5200 rpm/volt). De abia astept sa imi vina motorul si controlerul cel nou NFS! Locul cel gol, este rezervat controlerului, demontat pentru montare pe o alta masinuta.
Suspensia spate, cu bara de torsiune pentru o mai buna stabilitate in viraje (de diferite tarii, depinde de profilul cursei), diferentialul spate, mai mult aluminiu
transmisia modelului, dublu ambreiaj cu reglarea presiunii, cardanele care merg la diferentiale
pinionul motorului si spur-ul transmisiei, prin schimbarea uneia sau amandurora, se schimba raportul de transmisie, inca odata, ambreiajul cu placile antifrictiune vizibile (discurile galbui din fata spur-ului)
excelente calitati de "mulare pe teren", in pozele urmatoare, toate cele 4 roti ating "pamantul". Caroseria din lexan, care vine in kit transparenta, vopsita de subsemnatul
Radiocomanda permite reglarea curbei de acceleratie si deceleratie, ABS si multe altele.