Autor Subiect: Colectia de machete 1:43 ser6an  (Citit de 29640 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline ser6an

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 367
  • Entuziast
Re: Colectia de machete 1:43 ser6an
« Răspuns #40 : Mai 29, 2019, 05:35:22 p.m. »
Nash Healy Coupé (1954) 1:43 NEO

Modelul prezentat reprezinta apogeul (sau inceputul de sfarsit al) masinilor sport cu doua locuri,
produse de Nash-Healy, pentru piata americana intre 1951 si 1954.

Nash-Healey si-a castigat locul in cartile de istorie, fiind prima masina sport americana postbelica,
ce a obtinut rezultate notabile, in competitii precum Le Mans si Mille Miglia,capabila sa rusineze
si pe cei mai buni dintre competitorii europeni, gen Ferrari, Talbot, Jaguar si Aston Martin,
dar si rivali americani mult mai mari, cum ar fi Ford si General Motors.

Incepand cu 1952, Pininfarina a proiectat noua caroserie a lui Nash-Healy, rezultatul fiind
un automobil cu doua locuri, motor cu 6 cilindri, 3847 cmc, cu 125 (lumea zice ca 140) cai putere,
parbriz inferior, si cu tipica grila ovala neteda care inconjoara farurile.

Coupé-ul a fost rafinat, confortabil si fiabil, pentru acea vreme, si a inclus, ca echipament standard,
printre altele, tapiterie din piele, volan reglabil, discuri cromate, perne din cauciuc spumos,
jante din aluminiu si bricheta in bord (!).

Si ca sa n-o lungim prea mult, ca nu suntem la ora de istorie: 1954 a insemnat sfarsitul lui Nash-Healey,
in care a construit doar 90 de bucati. Pretul unui Nash-Healey din anul 1954 era de aproape 6.000 de dolari,
comparativ cu 3.500 de dolari pentru un Chevrolet Corvette si 3.000 de dolari pentru un Ford Thunderbird din 1955.

Macheta este una fara cusur, realizata de NEO dupa divort, ce combina frumosul detaliilor
cu negrul exterior si tapiteria rosie, ca cireasa de pe tort.
Totul la un pret mediu de 65 euro (+ taxe).

Asa ca, tot ce e frumos nu dureaza, exact ca abdomenul plat, indiferent de sex.
Multumesc pentru interes.


















Va urma...

Offline ionutzsn

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 245
Re: Colectia de machete 1:43 ser6an
« Răspuns #41 : Mai 29, 2019, 08:40:52 p.m. »
Bine ai venit pe forum. Frumos inceputul de prezentare. Chiar daca nu ma omor dupa camione sau masini clasice, trebuie sa recunosc ca astfel de machete foarte bine realizate (de la vopseaua bine aplicata si pana la piesele fotodecupate) incanta privirea. Preferatele mele sunt Ford-ul Sierra si Alfa Romeo 8C (machetele ce tin de motorsport reprezinta tema colectiei mele).  Felicitari pentru machete si prezentari. La cat mai multe!

Offline OLECO

  • Global Moderator - Membru Fondator CCMAR
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14984
  • OLECO ESTE UNIC !
Re: Colectia de machete 1:43 ser6an
« Răspuns #42 : Mai 30, 2019, 12:01:48 a.m. »
Foarte frumoasa, desi daca era dupa mine, nu alegeam negru ci o nuanta mai deschisa pe care se vad mult mai bine detaliile.

Offline BMD77

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2390
  • Muad'Dib
Re: Colectia de machete 1:43 ser6an
« Răspuns #43 : Mai 30, 2019, 08:06:33 a.m. »
Cadillac, Nash, se aduna babetele in colectie, tine-o tot asa!  ;)
"Nu ne oprim din joaca atunci cand imbatranim, ci imbatranim atunci cand incetam sa ne mai jucam" - George Bernard Shaw.

Offline ser6an

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 367
  • Entuziast
Re: Colectia de machete 1:43 ser6an
« Răspuns #44 : Mai 30, 2019, 11:57:23 a.m. »
Multumesc frumos pentru vorbele frumoase si pentru sustinere. Incerc sa mentin acelasi standard. Asadar…

Mercedes-Benz G4 (1938) 1:43 Signature

Între anii 1934 si 1939, Mercedes-Benz a produs 57 de masini de teren G4, acoperite sau nu, blindate,
destinate, initial, esaloanelor superioare din Wehrmacht, sau conducatorilor regimului nazist
cu Hitler in frunte, fiind considerate mult prea scumpe pentru uzul general al armatei.
Din cele 57 de autoturisme produse, doar 3 mai exista astazi.



Avea 3 punti, un motor cu opt cilindri în linie, 5000 cmc si 100 de cai-putere, lungime 5,7 m,
latime si inaltime: 1,9 m, greutate 3,7 tone, atingand o viteza maxima de doar 67 km/h,
pentru ca anvelopele antiglont si suspensiile speciale, nu permiteau viteze mai mari.





Mercedes-Benz G4 oferea si numeroase caracteristici inovatoare:
Pentru teren dificil, diferentialele erau auto-blocante, o caracteristica unica pentru acele vremuri
si mult timp dupa. Avea doua pompe de combustibil, plus o pompa mecanica, iar în cazul în care toate
cele trei esuau, motorul putea fi alimentat dintr-un rezervor. Sistemul de franare era prevazut cu servo
si avea doua circuite iar podeaua si usile erau blindate.





In concluzie, Mercedes-Benz G4 ramâne în istorie ca unul dintre cele mai prestigioase
vehicule de teren realizate vreodata, un martor deosebit al istoriei contemporane si ingineriei.





Macheta este fabricata de Signature Models, o reproducere fidela a masinii amintite.
Acest model albastru/negru, dispune de un corp turnat fin, un design inchis, un interior bine echipat,
anvelope din cauciuc, totul asezat intr-o vitrina potrivita si postament cu suprafata oglinda,
ce permite observarea detaliilor ventrale. La un pret mediu de 65 euro (+ taxe) si, intrucat,
daca nu ma insel, acest model acoperit nu-l mai face nimeni, cred ca este o buna achizitie.
Multumesc pentru interes
Va urma...

Offline OLECO

  • Global Moderator - Membru Fondator CCMAR
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14984
  • OLECO ESTE UNIC !
Re: Colectia de machete 1:43 ser6an
« Răspuns #45 : Mai 30, 2019, 01:19:28 p.m. »
Interesanta povestea. Macheta sa zicem ca arata bine, as cumpara-o pentru faptul ca este rara si mai putin pentru finetea executiilor.
Sa o stabanesti sanatos! ;)

Offline ser6an

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 367
  • Entuziast
Re: Colectia de machete 1:43 ser6an
« Răspuns #46 : Mai 30, 2019, 01:53:25 p.m. »
Ovidiu, ma bucur ca-ti place. Referitor la machete rare, cred ca o macheta e rara daca s-a produs in numar mic de exemplare
sau daca o face un singur producator. Prototipul este unic, iar prototipurile (cine are acces la ele…) sunt extrem de rare.
Daca achizitionezi o macheta rara, dar care nu-ti place, o vad ca pe o investitie (pt mai tarziu),
deci, un gest mercantil, ce nu tine de colectionare.
Zic si io. Acum, trage aer in piept si da cat poti tu de tare :)

Offline OLECO

  • Global Moderator - Membru Fondator CCMAR
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14984
  • OLECO ESTE UNIC !
Re: Colectia de machete 1:43 ser6an
« Răspuns #47 : Mai 30, 2019, 02:51:45 p.m. »
Eu nu am mai vazut macheta prezentata pana acum.
Si nici alt producator nu a facut-o in varianta asta, cu acoperisul extins.
« Ultima Modificare: Mai 30, 2019, 03:11:15 p.m. de OLECO »

Offline BMD77

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2390
  • Muad'Dib
Re: Colectia de machete 1:43 ser6an
« Răspuns #48 : Mai 31, 2019, 07:53:45 a.m. »
Intr-adevar interesant, G4 cu top ridicat nu mai e produs de altcineva. Poate fi gasit descoprit la 1:18 tot de la Signature, am prezentat-o si eu:
http://autosworld.eu/forum/index.php?topic=5418.150
La 1:43 o am de la Whitebox, se gasesc in mai multe scheme de culori:
https://www.carmodel.com/whitebox/wb158-203042/1-43/mercedes-benz/g4-w31-6-wheels-cabriolet-open-1938/103043
Bune prezentari de machete care nu au mai aparut pe forum, felicitari ser6an!
"Nu ne oprim din joaca atunci cand imbatranim, ci imbatranim atunci cand incetam sa ne mai jucam" - George Bernard Shaw.

Offline ser6an

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 367
  • Entuziast
Re: Colectia de machete 1:43 ser6an
« Răspuns #49 : Iunie 03, 2019, 02:22:52 p.m. »
Duesenberg SJ Town Car Chassis 2405 by Rollson for Mr. Rudolf Bauer (1937) 1:43 Esval

Acesta a fost ultimul si cel mai lung Duesenberg construit vreodata.
A fost facut pentru Rudolf Bauer, un pictor avangardist, de catre compania Rollson, dupa schitele lui Bauer,
si livrat în aprilie 1940, pentru un cost total de aproape 21.000 de dolari (echiv. a 290.500 dolari din 2006).







Bauer a scris în 1948: "construirea caroseriei a durat sapte luni. Desi masina terminata nu a corespuns
asteptarilor mele, mai ales în detaliile mai fine, o consider cel mai bun automobil pe care l-am vazut vreodata.







Acest Duesenberg este cea mai cunoscuta lucrare a lui Rudolf Bauer, si cu siguranta cel mai pretioasa,
fiind vândut la licitatie, pentru suma de 2.805.000 de dolari. Mai mult decât oricare dintre picturile sale.







O alta macheta superba, in stilul caracteristic Esval, care nu face rabat la calitatea executiei.
Pentru un pret mediu de 80 euro (+ taxe), obtinem o farama de istorie automobilistica,
la scara 1:43, in serie limitata de 500 buc.
Multumesc pentru interes
Va urma