ARO-ul lui Ceaușescu
De multa vreme am inceput lucrarea la masina celebra a dictatorului Ceausescu. Ma rog, la varianta acoperita. Timpul insa nu prea m-a lasat sa lucrez linistit. Nici finantele… Este o lucrare destul de ampla, costisitoare, care necesita multa migala, inventivitate si dedicare. Tehnologie nu prea am, timp mai deloc, finantare ioc…. cu restul ma descurc.
Stadiul la care azi am ajund este cel din imagini. Practic am decupat trei machete ca sa obtin forma finala. Un Aro 240 pentru bot si doua 244 pentru caroseria combinata. Partile sunt lipite cu Epoxy si intarite cu dublaj si Superbond gel. Dupa fixarea montantului usii din spate, Iulian Pintea a observat greseala. Montasem stalpul drept si prea gros. L-am inlocuit azi cu unul din forex montat inclinat.
Sasiul este facut din doua bucati sasiu 244, decupatae si lipite corespunzator. Dupa ce am facut sasiul am adaptat garda la sol, care este mult mai mica sa poata urca concucatorul iubit fara probleme. Asa ca am scurtat suporturile osiilor.
Deocamdata atat! Lasam la intarit chitul si lipiturile si mai revenim. Va trebui sa gasesc o freza miniaturala cu care sa fac cantul portierei din spate. Tehnic nu am cu ce, o trusa de freze este peste bugetul meu, asa ca lucrarea intra la cutie… O vreme! Sa vedem ce vopsea gasim pna atunci. Poate o sa lucrez interiorul, decupajul din plafon, inaltarea si ale maruntisuri migaloase!
Mai multe poze si detalii
http://arin.panait.net/aro-ul-lui-ceau%C8%99escu/