Autor Subiect: Colectia de machete 1/43 Adrian ~ djmanianfs  (Citit de 143846 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1763
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #580 : Martie 15, 2016, 09:43:27 p.m. »
No.226
AMG Mercedes CLK DTM 2000 1:43 AutoArt

Mașina reală:







Macheta:





































« Ultima Modificare: Octombrie 19, 2017, 09:18:02 p.m. de djmanianfs »

Offline Adrian

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1031
  • PUNCT
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #581 : Martie 15, 2016, 10:02:34 p.m. »
Frumos! Inca o steluta :)

Offline OLECO

  • Global Moderator - Membru Fondator CCMAR
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 15058
  • OLECO ESTE UNIC !
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #582 : Martie 15, 2016, 11:00:12 p.m. »
Are multe stelute... :)

Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1763
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #583 : Martie 16, 2016, 04:14:53 p.m. »
Ovidiu nu se lasa si ma simt provocat sa mai bag ceva stelute (momentan nu mai avem stelute in portofoliu, dar completam lista cu ceva din aceiasi zona)!

Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1763
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #584 : Martie 16, 2016, 08:25:03 p.m. »
No.227
Seat Leon WTCC 2006 1:43 IXO

SEAT Leon este o masina mica de familie construita de producător de autovehicule spaniol SEAT din 1999. Acesta folosește o platformă Volkswagen și împărtășește alte componente cu Volkswagen Golf, Audi A3 si Skoda Octavia.

După SEAT cea mai bine vanduta masina (Leon Mk I) acest model a fost comercializat ca o variantă și mai ieftină a sportivului VW Golf. Prima generație a fost versiunea hatchback a lui SEAT Toledo. Pentru a consolida imaginea sportivă, vehiculul are un aspect agresiv si este echipat cu o suspensie fermă pentru a îmbunătăți condusul. Versiunile mai scumpe sunt echipate cu motoare puternice.



Motoarele disponibile sunt cuprinse între 1,4 litrii și includ două variante cu 20 de supape al Grupului Volkswagen, motor turbo 1.8 litrii  sau un V6 de 2,8 litrii de 204 CP . Leon Cupra are un Turbo 1.8 cu 180 CP , iar Leon Cupra R 225 CP.
O versiune de 150 CP de 1.9 TDI de la VW este de asemenea disponibil, inițial ca un Cupra, dar mai târziu retrogradat la versiunea FR (Formula Racing).
Modelul varf de gama Leon este modelul 2.0 TFSI Cupra. Dispunând de 240 CP (177 kW) și un timp 0-100 km/h de 6,4 secunde, acest model va fi cel mai rapid SEAT creat vreodată. Cupra vine cu jante aliaje standard de 5 spițe de 18", etrieri de culoare roșie și țevi duble de eșapament într-o parte, pentru a se distinge de modelele mai mici din gama respectivă, precum și finisaje noi: vopsea unica si scaune sport cu logo-ul Cupra. De asemenea (tot in standard) intra si panoul de control al climei pentru pasagerii din față și pedale sport din aluminiu-forjate.







Unii Leoni sunt echipati cu tractiune integrala care se bazează pe același diferențial Haldex ca VW Golf 4Motion. Toate motoarele peste 130 CP (96 kW) au o  cutie manuala de viteze standard, cu 6 trepte.



Prima generație a fost SEAT Leon Cupra R a fost baza Supercupei Seat Leon. Ea a concurat în Spania, Marea Britanie, Germania si Turcia din 2003. Masina a fost dezvoltata de către SEAT Sport și puterea a fost crescută la 250 CP (184 kW).



Un ultim "International Masters" a oferind cei mai buni patru piloti din fiecare serie națională si a fost introdusă în octombrie 2005 ca o cursa de sprijin pentru runda finală GT in Campionatul spaniol de la Montmeló.



În 2005, SEAT a prezentat cea de a doua generație a lui Leon Touring a Campionatului Mondial de mașini pentru al înlocui pe Leon-ul precedent. Automobilul are mai multe modificări, inclusiv un motor de curse care poate ajunge la peste 260 CP (peste 190 kW), o cutie de viteze Hewland (fără legătură cu DSG), precum și un pachet aerodinamic pentru creșterea downforce-ul (cu forma sa hatchback, modelul León este dezavantajat împotriva sedanului). Greutatea minimă este de 1140 kg cu șofer.
SEAT Sport, în parteneriat cu Oreca, ruleaza sase masini in WTCC, plus alte două în BTCC și alte două în Superturismo italian.




În 2006, Supercopa Leon a fost înlocuit cu noua formă. Automobilul este potențial mai rapid decât versiunea WTCC deoarece dispune de un motor turbo de 2 litrii cu peste 300 CP (peste 220 kW), un cuplu sporit, cutie de viteze DSG, aerodinamica mai buna (include fata masinii WTCC si spoilere spate, plus un tunel Venturi sub mașină, în loc de un fund plat), și jante de 18 inch, în loc de 17 obligatorii inch roți din WTCC.





Macheta:
































Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1763
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #585 : Martie 20, 2016, 10:11:24 p.m. »
No.228
Aston Martin BDR9 #28 1:43 IXO

Aston Martin DBR9 a fost aratat unui public selectat, pentru prima dată, pe 4 noiembrie 2004 la sediul central Aston Martin la Gaydon in Marea Britanie. A urmat un program intensiv de testare înainte de cursa de debut a lui la 12 ore de la Sebring-Florida în martie 2005.



Aston Martin Racing rula doua masini la Sebring si apoi s-a mutat în Europa să se pregătească pentru "Le Mans 24 de ore" în iunie 2005.
Aceasta a marcat întoarcerea lui Aston Martin la cursa care a fost câștigata pur și simplu în 1959 cu Roy Salvadori și Carroll Shelby.



Recunoscând acest fapt, Aston Martin DBR9 va urma DBR1 Le Mans-câștigătoare și Works DB3S și să poarte aceeași livrea verde și galben , ca masinile care au dominat cursele de masini sport la sfarsitul anilor 1950.

DBR1:




BD3S:


Aston Martin Racing va construi 12 masini care vor fi conduse de trei echipe din seria GT majore internaționale. O serie limitata de doar 20 de masini de curse, pregătite pentru aceeași specificație vor fi, de asemenea, construit și pus la dispoziția clienților selectati pentru a concura sau de a le păstra în colecții particulare.
Masina de curse Aston Martin DBR9 GT se bazeaza pe cele mai recente Aston Martin masini sport de producție -Aston Martin DB9- dar este modificat în mod semnificativ pentru utilizarea concurenței. Arhitectura lui DB9 din aluminiu lipit este împărțita cu Aston Martin DBR9 și oferă un șasiu rigid, ușor. Motorul de curse utilizează același bloc aluminiu ca unitate V12 de 6 litri 450cp de pe DB9, dar cu modificare de curse este de așteptat să producă 600 CP.



Aston Martin DBR9 a fost stilizat de echipa de design propriu Aston Martin Racing care a utilizat Computational Fluid Dynamics pentru a optimiza aerodinamica inainte de a produce suprafața finală a corpului. Panourile sunt realizate manual din fibra de carbon, ajutând masina pentru a satisface greutatea minimă de 1100 kg dându-i o putere a raportului greutate de 550cp/tonă - mai mult decât dublu față de cea a autovehiculului rutier.







Macheta:










































« Ultima Modificare: Octombrie 17, 2017, 07:09:40 p.m. de djmanianfs »

Offline cypylix

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1577
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #586 : Martie 21, 2016, 07:18:22 a.m. »
Pentru un moment nici nu mi-am dat seama cand ai trecut la pozele cu macheta de la modelul real. Imi place prezentarea, cat si macheta.

Offline OLECO

  • Global Moderator - Membru Fondator CCMAR
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 15058
  • OLECO ESTE UNIC !
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #587 : Martie 22, 2016, 02:05:51 p.m. »
Tare frumoasa mcheta. Imi place si prezentarea!

Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1763
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #588 : Martie 22, 2016, 07:02:02 p.m. »
Multumesc baieti!

Offline djmanianfs

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1763
Re: Colectia de machete Adrian ~ djmanianfs
« Răspuns #589 : Martie 22, 2016, 08:01:02 p.m. »
No.229
Aston Martin AMR-One #007 1:43 IXO

Aston Martin AMR-One a fost un prototip sport Le Mans masina construit de Prodrive pentru Aston Martin Racing.
Spre deosebire de competitorii lor diesel, Aston Martin a optat pentru un LMP open-top.
Masina a fost un succesor al Aston Martin DBR1-2 (B09/60).

Mașina reală:






Macheta:








































« Ultima Modificare: Octombrie 17, 2017, 07:23:56 p.m. de djmanianfs »