Poate o sa fiu acuzat de subiectivism, dar sa va zic cum sta treaba, si de ce Amercoamele astea nu-s de nici o treaba:
Sunt exact produse tipice Europei de Est. Sunt manelele machetismului! Prin analogie, sa zicem ca Masini de Legenda (DeAgostini) undeva la nivelul muzici populare si CMC sunt muzica clasica. In vest nici nu pot intra cu asa ceva. Sunt machete cu matrite facute cat mai ieftin (fara oglinzi, stergatoare, piesele unite cat se poate). Machetele Altaya sau DeA macar impart aceasi matrita cu modelele mai de top (IST, IXO, Norev etc), diferenta fiind la detaliile tampografiate. Amintiti-va Mercedes-ul "bot de cal" cu manerele usilor separate si sigla foto-decupata.
Cercetare si dezvoltare 0. Amercom copiaza alte machete (cu tot cu defecte), in 90% din cazuri, nu sunt proiectate de ei copiind masini reale. Teoretic, nici nu copiaza masini reale, pt ca nu au licente de la producatorii masinilor, asta fiind motivul pt care multe nu au logo-uri. Ce sa mai zici ca au copiat pana si numele colectiei precedente...
Colectia "Masini de legenda" de la DeA fost intens criticata, cam tot de aceleasi persoane. Acum pot sa vada ca se poate si mult mai rau.
Evident fiecare cumpara ce vrea, dar... Ce fac rau aceste colectii? Apar ca ciupercile dupa ploaie (cu tot felul de teme) si ocupa piata, ne mai lasand loc unor colectii mai de calitate (evident pret mai mare) de la alti producatori. Vezi colectia de taxi de la DeA care s-a testat dar nu a mai aparut, in schimb au aparut astia cu taxi-urile lor fara nume. Clar ca nimeni nu o sa mai scoata o colectie de Taxi in RO. Si nici nu va avea succes. Pt ca romanul o sa zica ca "o am deja".
Ca tot asteapta lumea Dacia 1:8, imaginati-va ce ar fi sa vina Amercom cu o macheta similara cu ce a fost prezentat la Nurnberg dar cu nivelul lor de calitate... Sa nu aiba parte electrica, sa nu aiba geamuri functionale, sa aiba piese lipsa si sa mai fie si stramba (ca de.. o scanare 3d la o masina reala costa si ea vreo 1000 euro)